Αθήνα, 20/6/2017
Μία πρωτοφανής διαφήμιση των παγωτών ΕΒΓΑ και των
γεμιστών μπισκότων της μπισκοτοποιίας Παπαδοπούλου προβλήθηκε τον
Μάιο στο You Tube όπου δέσποζε ένας χάρτης με το Αιγαίο διχοτομημένο (με διχρωμία), ακριβώς
εκεί που ισχυρίζεται η Άγκυρα ότι είναι η τουρκική αρμοδιότητα για αποστολές
έρευνας και διάσωσης και γενικά η περιοχή που θέλει να αστυνομεύει ή να
υφαρπάξει η Τουρκία.
Σε μια εποχή όπου η Τουρκία ασκεί καθαρά επιθετική
πολιτική στο Αιγαίο επιθυμώντας την διχοτόμησή του και επιζητώντας μια πολεμική
σύγκρουση, τέτοια δήθεν "αθώα" υποσυνείδητα μηνύματα είναι ταυτόχρονα
απαράδεκτα και ύποπτα.
Να υπενθυμίσουμε ότι η ΕΒΓΑ στο παρελθόν ανήκε
στην οικογένεια Φιλίππου και τώρα τον έλεγχό της έχει η πολυεθνική Unilever,
ενώ η εταιρία μπισκότων Παπαδοπούλου ανήκουν στην ομώνυμη οικογένεια.
Είμαστε σχεδόν βέβαιοι ότι το σχέδιο με τον
παραποιημένο χάρτη προήλθε από το εξωτερικό ενώ οι υπάλληλοι του τμήματος
διαφήμισης και προώθησης προϊόντων της Unilever Ελλάδας απλά εκτέλεσαν τις
εντολές, αφού σε αντίθετη περίπτωση θα ήταν εξαιρετικά αφελές και αυτοκαταστροφικό
για τους ίδιους εάν λάμβαναν τέτοιου είδους πρωτοβουλία.
Είναι άλλωστε αρκετά συχνό φαινόμενο στις μεγάλες
πολυεθνικές να προωθούνται προς τα τοπικά διοικητικά στελέχη τους άνωθεν κατευθυντήριες
εντολές από το άγνωστο "υπερπέραν" … δηλαδή πάνω και πέρα από τους άμεσους
διεθνείς προϊσταμένους τους.
- Ποιος ή ποιοι είναι αυτοί που δίνουν τις διάφορες
περίεργες, αν μη τι άλλο, εντολές και απαιτούν την άμεση εκτέλεση τους δίχως
καμία αμφισβήτηση;
Η πυραμιδική "αόρατη" εξουσία που ελέγχει όλους τους
τομείς του παγκόσμιου συστήματος είναι αυτή που κινεί τα νήματα και προωθεί τα
σχέδια της μέσα από τις εμπορικές υπερεθνικές εταιρίες, τα ΜΜΕ, τις
κυβερνήσεις, τις ΜΚΟ, τους ελεγχόμενους ακαδημαϊκούς χώρους κτλ.
Όλοι γνωρίζουμε ποια είναι τα μεγάλα αφεντικά της
Unilever που επιθυμούν αλλαγές συνόρων στην περιοχή μας, δημογραφικές
αναδιαμορφώσεις, μείωση μισθών, συντάξεων κτλ.
Η
γνωστή συμμορία των πιστωτών μας έχει το πλειοψηφικό πακέτο της όπως και
τόσων άλλων μεγάλων υπέρ-συγκεντρωτικών πολυεθνικών εταιριών ή αλλιώς «Mother
Companies».
- Μήνυμα κατευθείαν από τα κεντρικά της Νέας Τάξης ήταν αυτό το διαφημιστικό σποτ με τον παραποιημένο χάρτη του Αιγαίου. Ένα μήνυμα με πολλούς παραλήπτες… εμείς όμως θα τους απαντήσουμε στο τέλος γιατί «γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος» …
Να πως εμπλέκονται οι δήθεν "αθώες" εμπορικές
εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, παγωτών, αναψυκτικών, απορρυπαντικών, τσίχλας ή
μαγιονέζας με την πολιτική και την ευρύτερη άλωση της ελληνικής οικονομίας και
κοινωνίας.
Είναι απαράδεκτο εταιρίες που κερδίζουν πακτωλό χρημάτων από
τους Έλληνες καταναλωτές χρησιμοποιώντας παράλληλα πολλά παράθυρα φόρο-αποφυγής
να παίζουν με το γενικότερο εθνικό λαϊκό αίσθημα αλλά και να προκαλούν
συναισθήματα φόβου σε κατοίκους των νησιών μας που έχουν ζήσει επανειλημμένως
την τουρκική καταστρεπτική λαίλαπα.
Μετά την γενική κατακραυγή από χρήστες του You
Tube και άλλων κοινωνικών δικτύων οι εταιρίες Unilever και Μπισκότα
Παπαδοπούλου έβγαλαν ανακοινώσεις όπου ζήτησαν συγγνώμη για το "λάθος"
αποσύροντας παράλληλα και το επίμαχο διαφημιστικό σποτ.
Να πούμε ότι την ALGIDA την αναφέρουμε στην
επικεφαλίδα γιατί και αυτή ανήκει στην Unilever.
Για την ALGIDA επίσης θα πρέπει να αναφέρουμε ότι σύμβολο παρεμφερές με το σήμα της χρησιμοποιείται – μαζί με διάφορα άλλα σύμβολα – από κυκλώματα και οργανώσεις παιδεραστών, σύμφωνα με πληροφορίες που λάβαμε από πολλές ανθρωπιστικές ακτιβιστικές ομάδες, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο.
Τα αναγνωριστικά τους, είναι μερικά σύμβολα και λογότυπα, τα οποία συνήθως φορούν σε μορφή κοσμήματος ή αυτοκόλλητου, ή τα φέρουν στο σώμα τους με την μορφή τατουάζ. Το κάθε σύμβολο απ' αυτά, ανάλογα με το σχήμα και το χρώμα του, δηλώνει αν ο παιδόφιλος προτιμά αγόρια, κορίτσια, ή και τα δύο φύλα.
Για την ALGIDA επίσης θα πρέπει να αναφέρουμε ότι σύμβολο παρεμφερές με το σήμα της χρησιμοποιείται – μαζί με διάφορα άλλα σύμβολα – από κυκλώματα και οργανώσεις παιδεραστών, σύμφωνα με πληροφορίες που λάβαμε από πολλές ανθρωπιστικές ακτιβιστικές ομάδες, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο.
Σύμφωνα με
αναφορά του F.B.I (αριθμός εγγράφου FBI-Q-2200-005-06, HRWC CAC-VI.A.5.), οι
ανά τον κόσμο παιδόφιλοι έχουν εφεύρει έναν δικό τους κώδικα επικοινωνίας, έτσι
ώστε να αναγνωρίζονται μεταξύ τους, δηλώνοντας μάλιστα και τις αρρωστημένες ερωτικές
προτιμήσεις τους.
Τα αναγνωριστικά τους, είναι μερικά σύμβολα και λογότυπα, τα οποία συνήθως φορούν σε μορφή κοσμήματος ή αυτοκόλλητου, ή τα φέρουν στο σώμα τους με την μορφή τατουάζ. Το κάθε σύμβολο απ' αυτά, ανάλογα με το σχήμα και το χρώμα του, δηλώνει αν ο παιδόφιλος προτιμά αγόρια, κορίτσια, ή και τα δύο φύλα.
- Ασφαλώς η ALGIDA δεν ευθύνεται για το γεγονός ότι κάποιοι ψυχανώμαλοι χρησιμοποιούν ένα σύμβολο που θυμίζει το σήμα της αλλά νομίζουμε ότι η εταιρία κάτι θα πρέπει να κάνει για αυτό το κρίσιμο θέμα... έστω ίσως μια ανακοίνωση καταδίκης αυτής της διεστραμμένης κατηγορίας εγκληματιών.
[Για την ιστορία θυμίζουμε ότι η Martijn (η οργάνωση παιδόφιλων Ολλανδίας), δικαιώθηκε από εφετείο της ολλανδικής περιφέρειας και πλέον είναι μια επίσημη οργάνωση με ευρωπαϊκές διαστάσεις και "προοπτικές"].
Εμείς πάντως προτείνουμε στους Έλληνες Πολίτες να αγοράζουν τα παγωτά ΚΡΙ-ΚΡΙ που είναι πλέον η μοναδική ελληνική παγωτό-βιομηχανία καθώς η Δωδώνη βρίσκεται υπό τον έλεγχο της γερμανικής τράπεζας Bundesbank, ενώ και τα παγωτά της Nestle ανήκουν στο γνωστό νεοταξικό λόμπυ. Εναλλακτικά λέμε στους Πολίτες να προτιμούν τα παγωτά από ελληνικά ζαχαροπλαστεία και μηχανές παγωτού που βρίσκονται σε διάφορα γαλακτοπωλεία.
Εδώ όμως θα σταθούμε και στο εξής παράδοξο: Κάπου
υπάρχει σε αυτήν την χώρα και μια "ανεξάρτητη" Επιτροπή Ανταγωνισμού η οποία υποτίθεται
ότι θα στεκόταν εμπόδιο στην δημιουργία μονοπωλίων και γενικότερα στις συνθήκες
αθέμιτου ανταγωνισμού που επικρατούν στην ελληνική αγορά.
- Γιατί επέτρεψε η Επιτροπή Ανταγωνισμού την εξαγορά της ΕΒΓΑ
από την Unilever η οποία ήδη κατείχε και την
παγωτό-βιομηχανία ALGIDA;
Όπως επέτρεψε στο παρελθόν - με την πρότερη μορφή της ως επιτροπή ανταγωνισμού - την εξαγορά της ελληνικής σοκολατοποιίας Παυλίδης από την Kraft &
Jacobs Suchard
(σήμερα η Παυλίδης ανήκει στην Mondelez) ή την εξαγορά της ΜΙΣΚΟ από την Barilla ή - με την σημερινή μορφή της επιτροπής όπου απλώς "ο Μανωλιός άλλαξε τα ρούχα του αλλιώς" - με την "συγχώνευση" της
επίσης ελληνικής εταιρίας καλλυντικών Rilken από την γερμανική Henkel που
διακινεί και εμπορεύεται ομοειδή προϊόντα ή την εξαγορά των σημάτων της ελληνικής
Rol από την Αμερικανό-Χαζάρικη Procter & Gamble που επίσης έχει ανταγωνιστικά προϊόντα στο χαρτοφυλάκιο
της και τόσες άλλες παρεμφερή περιπτώσεις ξεπουλήματος της τοπικής παραγωγής έναντι του γνωστού νεοταξικού συναφιού των "αγορών" που συνήθως αποκαλείται αόριστα ως διεθνές κεφάλαιο…
Η συνοπτική απάντηση για τα παραπάνω είναι ότι πολύ απλά δεν
υπάρχει ανεξάρτητη επιτροπή αφού αυτήν την συγκροτούν έντεκα μέλη διορισμένα
από την εκάστοτε κυβέρνηση. Τα πρόστιμα που μοιράζει κατά καιρούς και κατά
παραγγελία είναι «για τα μάτια του κόσμου» και χάδια μπρος στα τεράστια έσοδα και
τις παρατυπίες και παρανομίες των εταιριών.
Γενικότερα οι ελεγκτικές επιτροπές της χώρας δεν είναι
ανεξάρτητες αφού η Εκτελεστική εξουσία (Πρόεδρος, κυβερνήσεις, κομματική βουλή),
έχει απορροφήσει όλες τις άλλες λειτουργίες του Κράτους (Νομοθετική, Δικαστική,
Ελεγκτική), συνιστώντας μια Ολιγαρχία από μιμητές του Αλ Καπόνε και των Νονών της Σικελικής μαφίας …
Αυτό είναι γενικότερα το παιχνίδι που παίζεται στην χώρα μας.
Κάποιοι παριστάνουν τους πολιτικούς, κάποιοι άλλοι τους επιχειρηματίες, άλλοι
τους τραπεζίτες, άλλοι τους δικαστές και άλλοι τους καναλάρχες και δημοσιογράφους
και είτε υποκρίνονται ότι "παίζουν τις
σφαλιάρες" μεταξύ τους, είτε άλλες φορές συνεργάζονται δήθεν για το καλό της "δημοκρατίας" …
…
ουσιαστικά όμως παίζουν μια κλασική και κακόγουστη φαρσοκωμωδία εις βάρος του ελληνικού
λαού προς ιδίων όφελος αλλά και προς όφελος των ξένων τοκογλύφων…
… ένα σινάφι από τον κατιμά της ελληνικής κοινωνίας που παριστάνουν τους
ηγέτες, τους στυλοβάτες και τους ταγούς της ασφάλειας, της προόδου, της
ανάπτυξης και της ομαλότητας είναι ταυτόχρονα ο «τέντζερης και το καπάκι» της …
…
αυτό που θα προκύψει σύντομα μέσα στα πλαίσια της υποτιθέμενης "ομαλότητας" και
με μαθηματική ακρίβεια είναι η έκρηξη της κοινωνικής "χύτρας" …
…
και τότε «ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε»;
«Οργή λαού, φωνή Θεού»
δεν λέει η γνωστή λαϊκή ρήση; Αυτό έρχεται και μάλιστα
πολύ σύντομα…
Αυτά όμως τα έχουμε ξαναπεί σε παλιότερα άρθρα μας όπως
έχουμε ορίσει την λύση στο πρόβλημα μας, δηλαδή την οριστική απελευθέρωση της
χώρας και του ελληνικού λαού που δεν είναι άλλη από την επαναφορά της αληθινής
Δημοκρατίας, γιατί σε αντίθετη περίπτωση υπάρχει ο κίνδυνος η ανεξέλεγκτη λαϊκή
οργή χωρίς συγκεκριμένο και ξεκάθαρο στόχο να επιτρέψει σε λαοπλάνους και νέους
τύραννους να στήσουν τους δικούς τους εξουσιαστικούς θρόνους.
Επί τη ευκαιρία του παρόντος θέματος να θυμίσουμε μια
παρόμοια απαράδεκτη ενέργεια προ ετών από την επίσης νεοταξική εταιρία κινητής
τηλεφωνίας Vodafone, η οποία είχε διαφημιστικό σποτ με σημαία της ημιαυτόνομης
Κρητικής Πολιτείας.
-
Πληροφοριακά αναφέρουμε ότι αυτή η σημαία είχε σχεδιαστεί στα τέλη του 19ου
αιώνα για την μεγαλόνησο η οποία μετά από πολλές εξεγέρσεις των Κρητικών
ενάντια στους Οθωμανούς είχε περάσει στην συν διοίκηση των «Μεγάλων Δυνάμεων» της
εποχής (Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Ρωσία), από το 1896 έως το 1913 όπου τελικά επιτεύχθηκε
η ένωση της Κρήτης με τον υπόλοιπο εθνικό κορμό.
Φαίνεται ότι και σε αυτήν την περίπτωση τα γνωστά διεθνή
κέντρα των τοκογλύφων ορέγονται μια εκ νέου αυτονόμηση της Κρήτης – πέρα από
την διχοτόμηση του Αιγαίου – η οποία θα βρίσκεται υπό καθεστώς διεθνούς
επιτήρησης, άρα πλήρως ελεγχόμενη.
Ας
μας πουν όμως κάτι σχετικό με τα παραπάνω η Μπακογιάννη ή ο αδερφός της ο Κυριάκος
που παριστάνουν τους "Κρητικούς" και που σουλατσάρουν συχνά στην Μπίλντεμπεργκ
… αυτοί όλο και κάτι θα γνωρίζουν …
Μετά από όλα αυτά τα "ωραία" θα κλείσουμε το κείμενο με την
υπενθύμιση προς όλες τις κατευθύνσεις ότι εμείς, οι χιλιάδες Έλληνες Πολίτες,
θα παραμείνουμε άγρυπνοι φρουροί των εθνικών μας συμφερόντων και του ελληνικού
λαού και αποφασισμένοι αντίπαλοι όσων προσπαθούν ματαίως να καπηλευτούν την
χώρα μας.
Ø Τα
όπλα μας που είναι το απόσταγμα του Ελληνικού Πολιτισμού, η Ιστορία, η
Δημοκρατία και η Πίστης θα μας δώσουν οριστικά την Ελευθερία και την Νίκη!
Ø Έλα
και εσύ μαζί μας, πλάι μας, στον δίκαιο αγώνα για την αποκατάσταση της
Νομιμότητας και την επαναφορά της Αληθινής Δημοκρατίας!!
Ø Όλοι
μαζί λέμε «Τέλος στην Κλεπτοκρατία και Φαυλοκρατία»… … γιατί ήρθε
η ώρα της επιστροφής της «Ελληνίδας Κόρης», της αδικημένης, αλλά διάσημης και
αγαπημένης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!!!
Υ.Γ. - Εμείς γνωρίζουμε ότι οι «Έλληνες Πολίτες» θα
γελάσουν τελευταίοι...
... άλλοι είναι αυτοί που οσονούπω θα κλαίνε με μαύρο δάκρυ …
ΑΚΑΔΗΜΙΑ Πολιτών
*
ΑΚΑΔΗΜΙΑ (Ανθρωπιστικό Κίνημα Αληθινής Δημοκρατίας)
==============================================
[ Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ Πολιτών είναι ένα πανελλήνιο κίνημα και μια κοινή πλατφόρμα
ακομμάτιστων και ανιδιοτελών Ελλήνων που έχει ως απώτερο στόχο
να παραδώσει την εξουσία στον ελληνικό λαό μέσω διενέργειας Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.
Το
γνήσια λαϊκό/πατριωτικό ΑΚΑΔΗΜΙΑ (Ανθρωπιστικό Κίνημα Αληθινής
Δημοκρατίας), θα στέκεται δίπλα στους εργαζόμενους και στις οικογένειες
τους, στις ελληνικές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για τον
τόπο τους, καθώς και στο σύνολο του ελληνικού λαού, όμως θα αποτελεί ένα σταθερά αποφασισμένο και σκληρό μέτωπο
απέναντι σε όλους αυτούς που εσκεμμένα ξεπουλούν την πατρίδα μας.
Θυμήσου ότι ως υπήκοος, καταναλωτής, τηλεθεατής, ψηφοφόρος, εργαζόμενος ... έχεις περιορισμένα δικαιώματα.
Ως
Πολίτης όμως έχεις εκτεταμένο Λόγο, Αξιώσεις, Δικαιώματα και
Αξιοπρέπεια που πηγάζουν και καλύπτονται από το Σύνταγμα και τον Νόμο.
Γιατί ο Πολίτης είναι το κράτος, σε μια αληθινή Δημοκρατία !
Το ΑΚΑΔΗΜΙΑ ανήκει - εκ των Αξόνων του - στα ισότιμα μέλη του, όπως ανήκει σε όλους μας - εκ του Συντάγματος - και η πατρίδα μας.
Ήρθε η ώρα να την πάρουμε πίσω !!! ]
Πληροφορίες για το πανελλήνιο κίνημα ΑΚΑΔΗΜΙΑ Πολιτών (Ανθρωπιστικό Κίνημα Αληθινής Δημοκρατίας), θα βρείτε στους συνδέσμους: 1) unitedgreeknation.blogspot.gr 2) enomeno-elliniko-ethnos.webnode.gr 3) στην σελίδα στο Facebook, United Greek Nation και 4) στην ομάδα στο Facebook, ΕΝΩΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ.