Θεσσαλονίκη, 10/8/2020
Συνεπείς στον επίλογο προηγούμενου άρθρου μας μετά την βεβήλωση του ναού της «Αγίας Θεού Σοφίας» [σ.σ. Το άρθρο
δημοσιεύτηκε την 24/7 με τίτλο: Μετατροπή της «Αγιά Σοφιάς» σε τζαμί:
«Ένα τουρκικό χαστούκι στον Ελληνισμό αλλά και στον δυτικό χριστιανικό
πολιτισμό»… # https://greek-citizens.blogspot.com/2020/07/blog-post_24.html ], ακολουθεί μια δέσμη μέτρων και προτάσεων άμεσης
αντίδρασης και αντίστασης κατά της εξ ανατολάς εντεινόμενης βαρβαρικής απειλής
που απευθύνεται στην εκτελεστική εξουσία του ελλαδικού κράτους (κυβέρνηση,
αντιπολίτευση, βουλευτές κ.α.), στις λοιπές λειτουργίες του (δικαστική εξουσία,
ένοπλες δυνάμεις, σώματα ασφαλείας, ορθόδοξη εκκλησία της Ελλάδας, μέσα
ενημέρωσης κ.α.), αλλά και σε όλον τον απανταχού Ελληνισμό.
Α. Εμείς, οι «Έλληνες Πολίτες» και φορείς της γνήσιας δημοκρατίας, δεν
ανεχόμαστε τις τουρκικές προσβολές, απειλές, εγκληματικότητα και προτείνουμε ως
αντίδραση τα ακόλουθα μέτρα:
1. Καταγγελία στους θεσμούς της ΕΕ της γενικότερης τουρκικής εκβιαστικής, επιθετικής και
παράνομης στάσης και δράσης έναντι της Ελλάδας για διάφορα εθνικά μας ζητήματα που άπτονται του Διεθνούς Δικαίου και απαίτηση για διακοπή της ειδικής συμφωνίας τελωνειακής σύνδεσης μεταξύ
Τουρκίας και Ευρωπαϊκής Ένωσης.
[σ.σ. Αυτή η ενέργεια θα
έπρεπε ήδη να έχει εκτελεστεί από την κυβέρνηση και μάλιστα με την προτροπή και
συνδρομή σύσσωμης της δήθεν αντιπολίτευσης. Γιατί τους πληρώνουμε όλους αυτούς
τους κηφήνες αν δεν πράττουν ούτε τα αυτονόητα;]
2. Φραγή και κωλυσιεργίες στις πύλες
εισόδου των Καστανεών και Κήπων του νομού Έβρου για όλα τα διερχόμενα
επαγγελματικά (εμπορικά, τουριστικά) οχήματα.
[σ.σ. Το
κλείσιμο συνόρων για τα επαγγελματικά οχήματα επιβάλλεται λόγω της διαρκούς τουρκικής
επιθετικότητας αλλά και για την επιπρόσθετη δικαιολογία της μη εισαγωγής και
διάδοσης του "διάσημου" κορωναϊού. Αυτή η ενέργεια θα επιβαρύνει οικονομικά κυρίως την
Τουρκία και όχι την Ελλάδα, αφού έως σήμερα το πραγματικό εμπορικό ισοζύγιο των δύο χωρών
είναι δυσανάλογο και αρνητικό εις βάρος της χώρας μας. Επίσης θα προκύψει γενικότερη οικονομική επιβάρυνση στις οδικές εξαγωγές της Τουρκίας προς την Ευρώπη καθώς θα αυξηθεί η απόσταση και ο χρόνος παράδοσης αφού αναγκαστικά τα φορτηγά οχήματα θα πρέπει να ακολουθούν άλλο δρομολόγιο διαμέσου της Βουλγαρίας. Ασφαλώς και αυτή η
πρόταση απευθύνεται στην κυβέρνηση από την οποία εξαρτάται και η εκτέλεση της
ενέργειας και η οποία θα κριθεί από τον ελληνικό λαό αναλόγως της στάσης της
στο συγκεκριμένο αίτημα (όπως άλλωστε θα κριθεί και για την γενικότερη στάση
της στα εθνικά, οικονομικά, κοινωνικοπολιτικά ζητήματα κ.α.)]
3. Διακοπή της ναυσιπλοΐας
από και προς τα τουρκικά λιμάνια.
[σ.σ. Σε συνέχεια της προηγούμενης πρότασης σταματά
και η διακίνηση αγαθών και επιβατών από και προς τα τουρκικά λιμάνια διακόπτοντας
έτσι τις εμπορικές και τουριστικές δραστηριότητες και συναλλαγές με τον εχθρό.
Αυτή η ενέργεια – πέρα από το ξεκάθαρο μήνυμα προς την Τουρκία σθένους και
αποφασιστικότητας που διακατέχει την πλειονότητα του ελληνικού λαού – θα μας ωφελήσει ως χώρα και στον καλύτερο
έλεγχο του Covid-19 αλλά και των ροών των
παράνομων μεταναστών]
4. Προσφυγή και καταγγελία της τουρκικής
επιθετικότητας στο «Συμβούλιο Ασφαλείας» του ΟΗΕ και στο ΝΑΤΟ με σαφή
προειδοποίηση για την πιθανότητα πολεμικής σύγκρουσης μεταξύ Ελλάδας και
Τουρκίας.
[σ.σ. Η
κυβέρνηση όφειλε να έχει καταστήσει σαφές προς όλους τους διεθνείς οργανισμούς
και κράτη ότι η Ελλάδα θα υπερασπιστεί τα κυριαρχικά της δικαιώματα και τα
σύνορα της, ακόμα και με στρατιωτικά μέσα εάν χρειαστεί, ενώ την ευθύνη για τις
όποιες αρνητικές εξελίξεις θα την έχει αποκλειστικά η Τουρκία με την
εκβιαστική, ιμπεριαλιστική και παράνομη στάση της]
5. Κατάργηση των τουρκικών προξενείων
Κομοτηνής και Ρόδου.
[σ.σ. Αυτή η εξέλιξη μπορεί να προκύψει με μια απλή διπλωματική κίνηση
αφού με την κατάργηση των ελληνικών προξενείων της Αδριανούπολης και της
Σμύρνης με πρωτοβουλία της ελλαδικής κυβέρνησης και με βάση την διεθνή πρακτική
η Τουρκία θα πρέπει να καταργήσει τα δικά της προξενεία στην Κομοτηνή και την
Ρόδο (αυτή η πρόταση προήλθε δημοσίως από τον Μητροπολίτη Πειραιώς, Σεραφείμ,
την οποία ενστερνιζόμαστε). Εναλλακτικά η ελλαδική κυβέρνηση μπορεί να κλείσει
μονομερώς τα προαναφερόμενα τουρκικά προξενεία – βέβαια αυτό πολιτικά
μεταφράζεται ως κλιμάκωση της έντασης με την Τουρκία αλλά «γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;», όπως θα έλεγε και ο "αείμνηστος" πατέρας/παππούς του νυν πρωθυπουργού – και λογικά θα προκύψει μια
αντίστοιχη τουρκική αντίδραση με το κλείσιμο των ελληνικών προξενείων στην
Αδριανούπολη και την Σμύρνη]
6. Αναστολή των εργασιών κατασκευής
μουσουλμανικού τεμένους στον Βοτανικό και των εργασιών αναστήλωσης του παλαιού
τεμένους «Βαλιδέ Τζαμί» στην Μυτιλήνη.
[σ.σ. Θα πρέπει να αναλογιστούμε ότι οι περισσότεροι παράνομοι μετανάστες
των τελευταίων ετών είναι φανατικοί μουσουλμάνοι προωθούμενοι από την Τουρκία
και προερχόμενοι από κράτη-συμμάχους της. Όλοι αυτοί θα αποτελέσουν μια «5η
Φάλαγγα» εντός της Ελλάδας σε μια ενδεχόμενη Ελληνοτουρκική σύγκρουση με
βαρύτατες συνέπειες για την χώρα μας. Είναι γνωστό και βεβαιωμένο παγκοσμίως ότι
οι φανατικοί ισλαμιστές συνήθως χρησιμοποιούν τα τζαμιά ως χώρο πληροφόρησης,
επικοινωνίας και οργάνωσης τρομοκρατικών ενεργειών. Η μετατροπή του ναού της
«Αγίας Σοφίας» του Τριαδικού Θεού σε τζαμί μας δίνει ένα επιπρόσθετο επιχείρημα
για την αναστολή έγερσης μουσουλμανικών τεμενών]
7. Άμεση απομάκρυνση των παράνομων
μεταναστών από τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου και μεταφορά τους σε ειδικά και
επιλεγμένα κλειστά ή ημίκλειστα «Κέντρα Προσωρινής Φιλοξενίας» στην ηπειρωτική
Ελλάδα καθώς και σε ορισμένα επιλεγμένα ακατοίκητα νησιά. Τάχιστες διαδικασίες
επαναπατρισμού στις χώρες προέλευσης τους, για την πλειονότητα των παράνομων
μεταναστών.
[σ.σ. Α. Τα «ΚΠΦ» θα πρέπει να
έχουν τις απαραίτητες δομές για την ασφαλή διαβίωση των παράνομων μεταναστών
κατά την διάρκεια της προσωρινής παραμονής τους στην χώρα μας και μέχρι τον
επαναπατρισμό τους. Επίσης, όσον
αφορά την ηπειρωτική Ελλάδα τα «ΚΠΦ» θα πρέπει να είναι σχετικά απομονωμένα και
πάντως αρκετά μακριά από τις ελληνικές κοινότητες και δήμους.
Β. Ας γνωρίζει το
ντόπιο πολιτικό κατεστημένο ότι η διατήρηση των τουρκόφιλων μουσουλμανικών
ορδών σε κρίσιμες περιοχές του Ανατολικού Μετώπου συνιστά το αέναο έγκλημα της εσχάτης Προδοσίας και με αυτήν την βαρύτατη κατηγορία θα δικαστούν και θα
καταδικαστούν μελλοντικά αν δεν αλλάξουν άμεσα την παρούσα κατάσταση. Η όποια
δικαιολογία περί ανάγκης τήρησης της συμφωνίας μεταξύ της νεοναζιστικής
Γερμανίας και της ισλαμιστικής Τουρκίας (μιας συμφωνίας που έγινε μεταξύ
φασιστών συμμάχων του νέου «Άξονος» και μάλιστα πίσω από τις πλάτες του
ελληνισμού), δεν θα ληφθεί υπ’ όψιν ως τεκμήριο αθωότητας σε ένα μελλοντικό δημοκρατικό
δικαστήριο αλλά αντιθέτως ως ενοχοποιητικό στοιχείο]
8. Άμεση παύση των διαπραγματεύσεων με
την Τουρκία για θέματα σχετικά με την εθνική κυριαρχία και τα κυριαρχικά μας
δικαιώματα, τα οποία άλλωστε κατοχυρώνονται από διεθνείς συνθήκες και συμβάσεις
(π.χ. Συνθήκη Λωζάννης, Συνθήκη Παρισίων, Συνθήκη Montego Bay κ.α.)
[σ.σ. Αν θέλουν οι εγχώριοι πολιτικοί αξιωματούχοι να κρατήσουν ανοιχτούς
διαύλους για διμερείς συζητήσεις με την Τουρκία υπάρχουν αρκετά θέματα που θα
μπορούσαν να τεθούν στο τραπέζι του διαλόγου όπως η Γενοκτονία των Ποντίων
(έγκλημα κατά της ανθρωπότητας), οι διωγμοί των Ελλήνων της Πόλης, της Ίμβρου
και της Τενέδου (κατά παράβαση της Συμφωνίας της Λωζάννης), η κατοχή και ο
εποικισμός της Βορείου Κύπρου (ο εποικισμός σε κατεχόμενα εδάφη επίσης συνιστά
έγκλημα κατά της ανθρωπότητας) κ.α.
Αν επιθυμούν λοιπόν οι ντόπιοι πολιτικοί δοσίλογοι να συνομιλούν με
εγκληματίες, όπως είναι το τουρκικό καθεστώς, ας το κάνουν – αν μάλιστα δυσκολεύονται
να συνομιλούν για σοβαρά θέματα όπως τα προαναφερόμενα τους επιτρέπουμε να
συζητούν για "συνταγές" κεμπάπ ή μπακλαβά – αλλά όχι για την κατοχυρωμένη
εθνική μας κυριαρχία και τα κυριαρχικά δικαιώματα γιατί αυτό που θα τους συμβεί
θα το περιγράψουμε στο τέλος του άρθρου μας…]
9. Μονομερής καθορισμός (ΕΧΥ) Εθνικών
Χωρικών Υδάτων και (ΕΕΧ) Εθνικού Εναέριου Χώρου στα 12 νμ σε όλη την ελληνική
επικράτεια, καθώς και ανακήρυξη (ΑΟΖ) Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, σύμφωνα
και με βάση το Διεθνές Δίκαιο, καθώς και με τις διαδικασίες και τα δικαιώματα που απορρέουν εξ' αυτού.
[σ.σ. Ο καθορισμός των ΕΧΥ (με κλείσιμο κόλπων και χάραξη ευθειών γραμμών βάσης), μπορεί σε πρώτη φάση – και για λόγους τακτικής
– να ξεκινήσει από την Κρήτη και Γαύδο και να επεκταθεί σταδιακά σε όλη την
παράκτια δυτική Ελλάδα, ενώ σε επόμενο στάδιο να συνεχιστεί στις ακτές της
ανατολικής και βόρειας Ελλάδας. Σε τρίτο στάδιο θα μπορούσαν να καθοριστούν τα
ΕΧΥ στα υπόλοιπα νησιά του Αιγαίου.
Είναι πολύ σημαντικό να συμπεριλαμβάνεται η Κρήτη και η Γαύδος στο πρώτο
στάδιο (αν επιλέξουμε την διαδικασία του σταδιακού καθορισμού ΕΧΥ), για ιδιαίτερους
λόγους που θα αναφέρουμε σε μελλοντικό κείμενο. Η ενέργεια καθορισμού ΕΧΥ θα
πρέπει να εκκινήσει άμεσα, ενώ η χρονική διάρκεια κάθε σταδίου θα πρέπει να
κυμαίνεται μεταξύ τριών έως έξι μηνών.
- Η ανακήρυξη ΑΟΖ με κατάθεση συντεταγμένων στον ΟΗΕ θα μπορούσε να γίνει
άμεσα, για τεχνικούς λόγους όμως είναι πιο σωστό η ενέργεια αυτή να
πραγματοποιηθεί μετά τον καθορισμό των ΕΧΥ]
10. Μποϊκοτάζ στα προϊόντα που
παράγονται στην Τουρκία αλλά και στις επιχειρήσεις που τα προωθούν στην Ελλάδα.
[σ.σ. Η
πρωτοβουλία για αυτήν την δράση επαφίεται κυρίως στον ελληνικό λαό ή ειδικότερα
στους Έλληνες Πολίτες. Είναι απαραίτητο να σταματήσουμε να χρηματοδοτούμε τους μακραίωνους εχθρούς μας αγοράζοντας προϊόντα που παράγονται στην Τουρκία. Μεταξύ
αυτών των αγαθών που παράγονται στην Τουρκία είναι και πολλά προϊόντα
υπερεθνικών εταιριών όπως π.χ. κάποια γνωστά μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας VW, της Toyota, της Isuzu κ.α. ή οικιακές συσκευές
του ομίλου Siemens-Bosch-Pitsos, της Grundig, της Schaub Lorenz κ.α., όπως βεβαίως και διάφορα τυποποιημένα τρόφιμα
στα Σούπερ Μάρκετ, πλαστικά σκεύη οικιακής χρήσης, τουρκικές τηλεοπτικές σειρές
κτλ.
Σύντομα θα
αναρτήσουμε στην ιστοσελίδα μας αναλυτική λίστα προϊόντων παραγόμενων στην
Τουρκία η οποία θα ανανεώνεται κατά διαστήματα, επίσης η δράση θα κοινοποιηθεί
από διάφορες σελίδες και ομάδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Google Blogspot, Discus κ.α.). Οι
φίλοι και συμπολίτες μας μπορούν να συμμετέχουν στην δράση είτε με σχόλια και
συνδέσμους στο ειδικό πεδίο της σχετικής ανάρτησης, είτε με μηνύματα στην
συνεργαζόμενη σελίδα «United Greek Nation» στο Facebook, δίνοντάς μας πληροφορίες για προϊόντα τουρκικής
παραγωγής που διακινούνται στην χώρα μας καθώς και επιχειρήσεων που τα προωθούν
και τα πωλούν στην ελληνική επικράτεια]
Β. Στα πλαίσια των μεγάλων γεωπολιτικών εξελίξεων στην ευρύτερη περιοχή
μας και μιας πιθανής ελληνοτουρκικής σύρραξης, καταθέτουμε τις ακόλουθες
προτάσεις για την Εθνική Άμυνα:
1. Άμεσες ενέργειες εξοπλισμού των ΕΔ
(Ενόπλων Δυνάμεων), με προτεραιότητα στις βραχυπρόθεσμες λύσεις που θα μπορούν
να συνεισφέρουν αποτελεσματικά στην άμυνα σε σύντομο χρονικό διάστημα ή που θα
αποτελέσουν παράλληλα και πολλαπλασιαστές ισχύος.
[σ.σ. Δεν διαφωνούμε με τον σχεδιασμό μακροπρόθεσμων προμηθειών που θα
επιφέρουν ποιοτικό άλμα στις ΕΔ, το αντίθετο μάλιστα καθώς είμαστε υπέρ αυτών, ίσως όμως να μην έχουμε πολύ χρόνο στην
διάθεση μας και οι εξελίξεις μάλλον θα μας προλάβουν, για αυτόν τον λόγο θα
πρέπει να εργαζόμαστε σε δύο παράλληλους σχεδιασμούς και υλοποιήσεις, ο ένας θα
αφορά το Άμεσο Εξοπλιστικό Πρόγραμμα και ο άλλος ένα Μακροπρόθεσμο Εξοπλιστικό Πρόγραμμα.
Για την κάλυψη βραχυπρόθεσμων αναγκών θα πρέπει να εξεταστούν ακόμα και
λύσεις εκ των έσω με εκμετάλλευση υπάρχοντος αδρανοποιημένου ή πεπαλαιωμένου
υλικού, ακόμα και για χρήση σε άλλους νέους ρόλους απ’ αυτούς για τους οποίους
κατασκευάστηκαν αρχικά, εάν βεβαίως αυτό είναι εφικτό και αποτελεσματικό.
Βραχυπρόθεσμες και οικονομικές λύσεις μπορεί να είναι η επιπλέον θωράκιση
των σύγχρονων αρμάτων μάχης «Leo2 Α6-Hell» και «Leo2 A4» με συστήματα παθητικής και ενεργητικής προστασίας (ίσως το πρόγραμμα δύναται να επεκταθεί και για τα πολυάριθμα «Leo1 A5», αλλά ταυτόχρονα θα πρέπει να εκτελεστούν και εργασίες
γενικής αναβάθμισης αυτού του τύπου άρματος), επίσης θα πρέπει να εξεταστεί η πιθανή
χρήση επιπλέον αντιαρματικών και αντιαεροπορικών συστημάτων εγγύς άμυνας σε
τροχοφόρα ή ερπυστριοφόρα οχήματα (τα οχήματα μπορεί να προέρχονται από
μετασκευές υπάρχοντος υλικού ή να εισαχθούν ως μεταχειρισμένα), αλλά θα πρέπει να προωθηθεί και η προμήθεια σύγχρονων φορητών
πυραυλικών συστημάτων πολλαπλών ρόλων για εγγύς άμυνα (αυτά τα φορητά-ατομικά συστήματα λειτουργούν ως αντιαρματικά, αντιαεροπορικά αλλά ακόμα και ως αντιπλοϊκά-αντιαποβατικά και θεωρούμε ότι είναι απαραίτητα στο πεδίο της μάχης). Ένας σημαντικός πολλαπλασιαστής ισχύος με λογικό οικονομικό κόστος αγοράς-χρήσης αποτελούν και τα αυτοκινούμενα συστήματα εκτόξευσης υποστρατηγικών πυραύλων εδάφους-εδάφους μακράς εμβέλειας (όπως είναι π.χ. οι Scalp, οι Tomahawk, οι Brahmos κ.α.), τα οποία κατά την γνώμη μας θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε στα πλάνα μας για το βραχυπρόθεσμο εξοπλιστικό πρόγραμμα.
Βραχυπρόθεσμη και οικονομική λύση θα μπορούσε να είναι και η χρήση αυτοκινούμενων
ή ρυμουλκούμενων αντιαεροπορικών πυροβόλων όπλων εγγύς άμυνας, πιθανότατα σε
συνάρτηση με κατάλληλα ραντάρ, για την αντιμετώπιση των τουρκικών UAV/UCAV και ελικοπτέρων ή και κατά τουρκικών αποβατικών σκαφών (τέτοια πυροβόλα θα μπορούσαν να προέρχονται και από τα στοκ αποθέματα των παλαιών Α/Α <Artemis>), όπως επίσης απαραίτητη είναι η άμεση προμήθεια εξελιγμένων τορπιλών για τα σύγχρονα
υποβρύχια μας, η αύξηση της διαθεσιμότητας των «Mirage» και η αναγόμωση-επαναπιστοποίηση των
πυραύλων που φέρουν, ο εξοπλισμός των οπλιτών με νέα τυφέκια, κράνη, συστήματα επικοινωνιών κτλ.
Στο πλαίσιο μιας οικονομικής, αν και μάλλον μέσο-μακροπρόθεσμης λύσης, με μεγάλη όμως
πολλαπλασιαστική ισχύ, θα πρέπει να εξεταστεί και η πιθανότητα παραγγελίας και
αγοράς εξελιγμένων υποβρυχίων όπως π.χ. τα σουηδικά «Α26 Oceanic ER» της SAAB με σύστημα AIP ή εναλλακτικά τα γαλλικά υποβρύχια τύπου «Scorpene»/«Barracuda» με συμβατικούς
κινητήρες και σύστημα AIP (τα οποία όμως αναμένονται να είναι πολύ ακριβότερα από τα σουηδικά). Αναφερόμαστε σε υποβρύχια που ίσως θα έχουν και δυνατότητες εκτόξευσης Α/Α πυραύλων για εγγύς άμυνα - ίσως ακόμα και υποστρατηγικών βαλλιστικών πυραύλων - και που σχετικά σύντομα θα ισχυροποιήσουν το πολεμικό ναυτικό μας, το οποίο άλλωστε
έχει ανάγκη από τουλάχιστον 6 σύγχρονα υποβρύχια που σταδιακά θα αντικαταστήσουν τα 6 πεπαλαιωμένα των κλάσεων U-209/1100 και U-209/1200.
Άλλες οικονομικές και άμεσες λύσεις μπορεί να προκύψουν από μεταχειρισμένα
αλλά αξιόλογα πλοία ή αεροσκάφη άλλων χωρών που θα μπορούν να ενταχθούν χωρίς
ιδιαίτερα προβλήματα στις Ένοπλες Δυνάμεις μας όπως π.χ. αποσυρόμενα «Mirage 2000» της Γαλλίας ή της
Ταϊβάν ή αποσυρόμενες φρεγάτες, που όμως θα πρέπει να υπερτερούν σημαντικά από τις
ελληνικές της κλάσης «Kortenaer» και «MEKO-HN200», ο εκσυγχρονισμός των τεσσάρων MEKO κτλ., (αναλυτικότερες
προτάσεις θα καταγράψουμε σε μελλοντικό άρθρο μας για τις εξοπλιστικές μας ανάγκες).
- Γνωρίζουμε ασφαλώς ότι γίνονται φιλότιμες προσπάθειες από πολλά στελέχη
των ΕΔ, οι οποίες άλλες φορές προσκρούουν στην καθεστωτική γραφειοκρατία και
στο "γερμανικό" υπουργείο οικονομικών της Ελλάδας και άλλες φορές στην
ιδιοτέλεια ορισμένων πολιτικών αξιωματούχων που θέλουν να επωφεληθούν οικονομικά από τα
εξοπλιστικά προγράμματα της χώρας]
2. Σε συνέχεια της προηγουμένης
πρότασης, θα πρέπει να επανεξεταστεί και να ενισχυθεί η αμυντική μας διάταξη σε
όλα τα σημεία του μετώπου αλλά και να δοθεί έμφαση στην έγκαιρη μεταφορά και
εμπλοκή των εφεδρικών δυνάμεων.
[σ.σ. Για λόγους συντομίας δεν θα επεκταθούμε αναλυτικότερα σε αυτήν την
πρόταση αλλά είναι κατανοητό ότι θα πρέπει να επιδείξουμε προσοχή και μέριμνα
σε όλα τα πιθανά και απίθανα μετωπικά σημεία, να καλυφθούν τυχόν αμυντικά κενά
ενώ παράλληλα θα πρέπει να στοχεύσουμε στην αύξηση των μεταφορικών μας μέσων
(αεροπορικών, πλωτών και οδικών), τα οποία θα πρέπει να αποτελέσουν
προτεραιότητα σε ένα βραχυπρόθεσμο εξοπλιστικό πρόγραμμα]
3. Χρειάζεται να ενισχυθούν με επιπλέον
προσωπικό οι ΕΔ μας άρα επιβάλλεται η αύξηση της στρατιωτικής θητείας των
πολιτών-οπλιτών (τουλάχιστον για 15 μήνες) και για τους τρείς κλάδους των Ενόπλων
Δυνάμεων (ΣΞ, ΠΑ, ΠΝ).
[σ.σ. Σε συνέχεια της προηγούμενης πρότασης καταγράφουμε την ανάγκη για
παλαιική άμυνα με την συμμετοχή των πολιτών, έτσι όπως αρμόζει στην ιστορία μας
αλλά και στις εθνικές ανάγκες μας, αφού σχεδόν πάντοτε είχαμε αριθμητικό
μειονέκτημα έναντι των εχθρών. Ασφαλώς θα πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στην
εκπαίδευση, στον εξοπλισμό και στον γενικότερο αμυντικό σχεδιασμό μας έτσι ώστε
οι πολίτες-οπλίτες να αποτελούν σημαντικό κρίκο της εθνικής αμυντικής αλυσίδας]
4. Θα πρέπει να επανακαθορισθεί το κύριο
αμυντικό δόγμα, ενώ το τρέχων ΔΙΤ (Δόγμα Ισοδύναμου Τετελεσμένου) θα πρέπει να
ενταχθεί ως μέρος του νέου αμυντικού δόγματος μας, αλλά και το δόγμα ΕΑΧ (Ενιαίος Αμυντικός Χώρος) Ελλάδας-Κύπρου θα πρέπει να πάρει «σάρκα και οστά» και να
εξελιχθεί σε ένα δόγμα εφαρμόσιμο και αποτελεσματικό.
[σ.σ. Σχετικά με το τρέχων αμυντικό «Δόγμα
Ισοδύναμου Τετελεσμένου» θεωρούμε ότι είναι ασαφές, αόριστο, εν πολλοίς μη ρεαλιστικό και
μάλλον περιοριστικό. Εν συντομία θα περιγράψουμε στους αναγνώστες μας τι
σημαίνει σε γενικές γραμμές αυτό το δόγμα. Ας υποθέσουμε ότι σε μια ενδεχόμενη
ελληνοτουρκική σύρραξη θα προκύψει μια δική μας εδαφική απώλεια (ας πούμε ότι
θα καταληφθούν 1 ή 2 μικρά νησιά μας από τουρκικά στρατεύματα), που όμως την
δεδομένη χρονική συγκυρία δεν θα έχουμε την δυνατότητα της άμεσης ανακατάληψης,
άρα έστω και προσωρινά θα δημιουργηθεί ένα τετελεσμένο υπέρ της Τουρκίας. Στην
προκειμένη περίπτωση η ελληνική απάντηση θα πρέπει να έρθει με μια οργανωμένη αντεπίθεση
και αντίστοιχη κατοχή τουρκικού εδάφους, το οποίο μάλιστα θα πρέπει να είναι
ισοδύναμης γεωπολιτικής αξίας με αυτό που κατέλαβε η Τουρκία.
Ας πούμε λοιπόν ότι οι Τούρκοι κατέλαβαν το
σύμπλεγμα Καστελλόριζου – κάτι που απευχόμαστε ασφαλώς – το οποίο συμβάλλει
καθοριστικά στην επέκταση της ΑΟΖ μας μέχρι και την Κύπρο, ποιο τουρκικό έδαφος
μπορεί να καταληφθεί και να αποτελεί εξίσου σημαντικό ως αντιστάθμισμα; Για να
μην μακρηγορούμε, το ερώτημα δεν είναι μόνο ποιο τουρκικό έδαφος θα
επιχειρήσουμε να καταλάβουμε – που θα είναι ανάλογης ή μεγαλύτερης αξίας ως
απάντηση της κατάληψης νησιών του συμπλέγματος Καστελλόριζου (ή όποιου άλλου
νησιού μας) – αλλά και ποιες δυνατότητες έχουμε να πετύχουμε αυτήν την
ανταπόδοση, αφού για πολλές δεκαετίες η διάταξη μας είναι κυρίως αμυντική και
στερούμαστε πολλών μέσων επιθέσεως και μαζικής μεταφοράς στρατευμάτων για
επιδρομή και κατάληψη εχθρικού εδάφους με δυνατότητα δημιουργίας τετελεσμένου
(δεν έχουμε επάρκεια σε σύγχρονα αρματαγωγά, σε δυνάμεις πεζοναυτών, σε
επιθετικά και μεταφορικά ελικόπτερα, σε ΤΟΜΑ/ΤΟΜΠ κτλ).
Ασφαλώς έχουμε ικανότατες ειδικές δυνάμεις που
μπορούν να διεισδύσουν στο τουρκικό έδαφος και να προκαλέσουν σημαντικές
καταστροφές, αλλά καθώς αναφερόμαστε στα μικρασιατικά παράλια που αποτελούν το
μεγαλύτερο τμήμα του ελληνοτουρκικού μετώπου, σε γενικές γραμμές ισχύουν τα
κωλύματα που προαναφέραμε. Στην μόνη περιοχή που ίσως μπορούμε να
δημιουργήσουμε ένα ισοδύναμο τετελεσμένο είναι στο μέτωπο του Έβρου καθώς εκεί
διαθέτουμε δυνάμεις κρούσης και ταχείας επέλασης αλλά και γεωγραφικό
πλεονέκτημα, όμως ο εχθρός τα γνωρίζει αυτά και θα μας περιμένει. Δεν είναι
δεδομένο λοιπόν ότι έστω στο μέτωπο του Έβρου θα πετύχουμε να ισοσκελίσουμε την
όποια εδαφική μας απώλεια στο Αιγαίο (ειδικά αν λάβουμε υπόψη μας και τις
μεγάλες περικοπές στις ΕΔ κατά την διάρκεια των μνημονίων που μας στέρησαν από
απαραίτητους εξοπλισμούς, αναβαθμίσεις κτλ.), αλλά και αν το πετύχουμε ποια θα
είναι τα όρια της επιτυχίας που θα αντισταθμίζει την απώλεια κρίσιμων ελληνικών
νησιών που καθορίζουν τα θαλάσσια σύνορα μας; Όπως όλοι καταλαβαίνουμε ένα μικρό κομμάτι γης από την κατεχόμενη ανατολική Θράκη δεν μπορεί να συγκριθεί σε γεωπολιτική αξία με ένα νησί ή νησιωτικό σύμπλεγμα.
Το «ΔΙΤ» όμως μέσα στην γενικότητα και την
ασάφεια του έχει εφαρμογή και σε πιθανές απώλειες/καταστροφές οπλικών
συστημάτων εν μέσω ενός ελληνοτουρκικού θερμού επεισοδίου ή περιορισμένης συμπλοκής (π.χ. απώλεια ελληνικής
φρεγάτας ή ελληνικού μαχητικού αεροσκάφους), όπου σε αυτήν την περίπτωση ως ισοδύναμο
τετελεσμένο θα πρέπει και εμείς λογικά να βυθίσουμε μια τουρκική φρεγάτα ή να
καταρρίψουμε ένα τουρκικό μαχητικό, κάτι που ίσως μας θυμίζει το βιβλικό «οδόντα
αντί οδόντος και οφθαλμός αντί οφθαλμού», μόνο που η συγκεκριμένη δράση-αντίδραση εντέλει θα μας οδηγήσει
σε βέβαιη ήττα για απλούς μαθηματικούς λόγους, αφού όλοι γνωρίζουμε ότι οι
τουρκικές ένοπλες δυνάμεις σε όλους σχεδόν τους τομείς υπερτερούν αριθμητικά... αν και αναμένεται ότι τελικά θα υπάρξει μια ανεξέλεγκτη κλιμάκωση και από τις δυο πλευρές αλλά με το πλεονέκτημα να το έχει η δύναμη που θα έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων, δηλαδή η αναθεωρητική Τουρκία αν δεν αλλάξουμε την πολεμική φιλοσοφία μας και δεν λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα και αντίμετρα.
Με κάθε σεβασμό σε όσους σχεδίασαν και υιοθέτησαν
το «ΔΙΤ» – σε μια άλλη εποχή και υπό άλλες συνθήκες και προσδοκίες – κατά την
γνώμη μας θα πρέπει τώρα να επανεξεταστούν οι δυνατότητες μας για την πρακτική
εφαρμογή αυτού του δόγματος όσον αφορά την κατάληψη εχθρικού εδάφους και
δημιουργία τετελεσμένου, παράλληλα όμως θα πρέπει να αποτελεί μέρος ενός νέου
και κυρίαρχου αμυντικού δόγματος. Το νέο δόγμα δεν θα πρέπει να αφήνει
ασάφειες, παρερμηνείες και ερωτηματικά ούτε για τα στελέχη των ΕΔ μας αλλά ούτε
και για τον εχθρό. Αν οι Τούρκοι επιτεθούν σε ελληνικό έδαφος ή και σε στρατιωτική πλατφόρμα ή εγκατάσταση (π.χ. πολεμικό πλοίο ή μαχητικό αεροσκάφος, ελικόπτερο, στρατόπεδο κτλ.), τότε η απάντηση μας θα πρέπει
να είναι η επίσημη «κήρυξη πολέμου» με επακόλουθο ένα άμεσο, μαζικό και ισχυρό
πλήγμα σε όλες τις στρατηγικές και στρατιωτικές υποδομές του εχθρού που βρίσκονται στην δυτική πλευρά της Μικράς Ασίας, ενώ στο
στόχαστρο μας θα πρέπει να βρίσκεται και κάθε σημαντικό πολεμικό οπλικό σύστημά του (πλοία,
υποβρύχια, αεροσκάφη κτλ.).
Για να είναι αποτελεσματικό το πλήγμα είναι
σημαντικό να έχουμε χαρτογραφήσει τις κρίσιμες επίγειες υποδομές και μονάδες
του εχθρού και να τις έχουμε στοχοποιήσει εικονικά μέσω πολλών ασκήσεων και
εναλλαγές σεναρίων, ενώ είναι απαραίτητη η ακριβής πληροφόρηση για τις θέσεις
και κινήσεις των τουρκικών επίγειων στρατιωτικών μονάδων, καθώς και των
αεροσκαφών και πλοίων.
Άρα, με βάση τα παραπάνω, το κύριο αμυντικό μας
δόγμα θα πρέπει να μετατραπεί σε δόγμα ισχυρού και συντριπτικού πλήγματος το οποίο θα
μπορούσε να αποκαλείται ως «ΔΙΠ» (Δόγμα Ισχυρού Πλήγματος) ή συμβολικά σε δόγμα «ΡΟΗ»
(Ρόπαλον Ηρακλέους), ή εν πάση περιπτώσει όπως αλλιώς θα ήθελαν οι επιτελείς
των ΕΔ να το ονομάσουν. Ασφαλώς το ΔΙΠ (ή ΡΟΗ) δεν αναιρεί την κατάληψη
εχθρικού εδάφους, κάτι που ούτως ή άλλως θα πρέπει να είναι μέσα στα γενικότερα
πλάνα μας (ειδικά αν ο εχθρός κατέλαβε δικό μας έδαφος το οποίο όμως αδυνατούμε
να ανακαταλάβουμε άμεσα ή δεν επιχειρούμε άμεση ανακατάληψη για ορισμένους
τακτικούς και στρατηγικούς λόγους), άρα το νέο δόγμα δεν αναιρεί το τρέχων Δόγμα Ισοδύναμου Τετελεσμένου, αλλά το ενσωματώνει ως ένα επιπρόσθετο τμήμα
του.
(σ.σ. Σχετικά με την άποψη περί ισχυρού πλήγματος έναντι του εχθρού είχαμε αναφερθεί και στην Πανελλήνια Συνέλευση μας την 25/3/2019 στο κεφάλαιο, Γ. Εθνικά Θέματα: https://greek-citizens.blogspot.com/search/label/<%20Α%20Δ%20>%20-%20ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ%20%28Πολιτικές%20-%20Νομικές%20Δράσεις%2FΣυνελεύσεις%2FΔελτία%20Τύπου%29
(σ.σ. Σχετικά με την άποψη περί ισχυρού πλήγματος έναντι του εχθρού είχαμε αναφερθεί και στην Πανελλήνια Συνέλευση μας την 25/3/2019 στο κεφάλαιο, Γ. Εθνικά Θέματα: https://greek-citizens.blogspot.com/search/label/<%20Α%20Δ%20>%20-%20ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ%20%28Πολιτικές%20-%20Νομικές%20Δράσεις%2FΣυνελεύσεις%2FΔελτία%20Τύπου%29
- Όσον αφορά το δόγμα «ΕΑΧ» Ελλάδας-Κύπρου εν συντομία θα
αναφέρουμε ότι για να καταστεί υλοποιήσιμο και αποτελεσματικό θα πρέπει να
διαθέτουμε τα κατάλληλα αεροναυτικά μέσα και τις εκπαιδευμένες στρατιωτικές μονάδες
(τουλάχιστον μια ειδική και σύνθετη μεραρχία), που όταν χρειαστεί θα επέμβουν τάχιστα στο νησί για να το υπερασπιστούν. Παράλληλα θα πρέπει και η Κύπρος να διαθέτει αεροναυτικά
μέσα και Α/Α συστήματα που θα μπορούν να καθυστερούν την τουρκική επίθεση και να μειώνουν την ένταση της και που θα συμπληρώνουν την δική μας ΕΛ.ΔΥ.ΑΜ (Ελληνική Δύναμη Αν. Μεσογείου). - Μελλοντικά θα αναφερθούμε αναλυτικότερα στην προσδοκώμενη και επιθυμητή Έλληνο-Κυπριακή
άμυνα]
5. Να ματαιωθεί η όποια σκέψη για
εκποίηση της αμυντικής βιομηχανίας μας αφού δεν νοείται χώρα που βρίσκεται
διαχρονικά υπό την απειλή του πολέμου να μην διαθέτει παραγωγικές μονάδες
πυρομαχικών και όπλων αλλά και εξελιγμένων αμυντικών συστημάτων.
[σ.σ. Λέμε «Ναι» στην
Αξιολόγηση, Αναδιοργάνωση, Αναδιάρθρωση, Εξορθολογισμό, «Όχι»
όμως στην εκποίηση ή πλειοψηφική πώληση. Με την τελευταία πρόταση
εννοούμε ότι οι παραγωγικές μονάδες της εθνικής αμυντικής βιομηχανίας μας
(ΕΛΒΟ, ΕΑΣ, ΕΑΒ, Ναυπηγεία Ελευσίνας και Σκαραμαγκά κ.α.), θα πρέπει να ανήκουν
στο ελληνικό δημόσιο μετοχικά τουλάχιστον κατά 51%, ακόμα και αν η διεύθυνση έχει
παραχωρηθεί σε κάποιον συνεργάτη-εταίρο, όπου σε κάθε περίπτωση πάντως θα δύναται να
διενεργηθεί κρατικός έλεγχος επί των οικονομικών και του παραγόμενου έργου της
εκάστοτε «ΔΕΚΟ» με δυνατότητα επαναξιολόγησης αλλά και επανακαθορισμού της
εταιρικής σχέσης]
6. Επαναξιολόγηση των συμμαχικών
οργανισμών (ΝΑΤΟ, ΕΕ) και των διακρατικών συμμαχιών μας (Ελληνοαμερικανική «MDCA», Ελληνογαλλική συμμαχία,
Ελληνοισραηλινή, Ελληνοαιγυπτιακή κ.α.)
[σ.σ. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τον βαθμό
εμπλοκής και τα όρια της εκάστοτε διακρατικής συμμαχίας ώστε να κινούμαστε σε
ρεαλιστικά πλαίσια και στόχους. Για το φιλοτουρκικό και φίλο-ισλαμιστικό «Πουτα-ΝΑΤΟ»
δεν τρέφουμε αυταπάτες, όπως επίσης και για την «Ευρωναζιστική Ένωση», με την
ελληνοαμερικανική συμμαχία όμως τι ισχύει; Θα συνεχίσουν να παριστάνουν οι "σύμμαχοι" ΗΠΑ τον «Πόντιο Πιλάτο» στις ελληνοτουρκικές διαφορές (που άλλωστε
όλες οι προστριβές ξεκινούν από την ιμπεριαλιστική Τουρκία); Αν ναι, τότε ας δώσουμε στους "φίλους" αμερικανούς μερικές βάσεις λιγότερες και ας αναζητήσουμε χρήσιμα και
απαραίτητα για την χώρα μας αμυντικά συστήματα και οικονομικό-πολιτική στήριξη
σε άλλα κράτη (όπως π.χ. η Γαλλία, το Βέλγιο, η Αυστρία, η Ελβετία, η Σουηδία,
η Νορβηγία, η Δανία, η Ιταλία, η Σερβία, το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Καναδάς, η Νότιος Αφρική, η Αυστραλία, η Ρωσία, η Ινδία κ.α.). Είναι απαραίτητο
να γνωρίζουμε ποιοι θα σταθούν δίπλα μας την κρίσιμη στιγμή και ποιοι όχι και
είναι εξίσου απαραίτητο να έχουμε τα κατάλληλα όπλα και ανταλλακτικά/αναλώσιμα
είδη για να αμυνθούμε, ειδάλλως κινδυνεύουμε με νέες εθνικές απώλειες και
οδύνες]
7. Γενικότερη αναδιοργάνωση, αναδιάταξη και μερική αναδόμηση των Ενόπλων Δυνάμεων μέσα στα πλαίσια μιας νέας Εθνικής Στρατηγικής.
[σ.σ. Εσκεμμένα αφήσαμε τελευταία αυτήν την πρόταση
που λογικά θα έπρεπε να ορίσουμε ως πρώτη αφού πολλές από τις προηγούμενες προτάσεις υπάγονται και αποτελούν συνέχεια αυτής. Γιατί θα πρέπει να αναδιοργανώσουμε, να αναδιατάξουμε και μερικώς να αναδομήσουμε τις ΕΔ μας και ποια θα μπορούσε να είναι η νέα «Εθνική Στρατηγική»;
Η ίδια η πρόταση αποτελεί από μόνη της ένα μεγάλο
κεφάλαιο το οποίο θα πρέπει να αναπτύξουμε σε ένα μελλοντικό αυτοτελές άρθρο.
Αυτό που θα αναφέρουμε προς ώρας είναι ότι το Ελληνικό Έθνος καλείται να
αντιμετωπίσει προκλήσεις, κινδύνους και ευκαιρίες, άμεσα, αλλά και σε βάθος
δεκαετιών και για να τα καταφέρει θα πρέπει καταρχήν να ξαναβρεί τον χαμένο του εαυτό μέσα από το ένδοξο παρελθόν του, υιοθετώντας
νέο όραμα και στόχους που θα του προσδώσουν ασφάλεια, συνοχή, ευημερία, διαιώνιση, αυτοπεποίθηση και που θα το
καταστήσουν ξανά ένα πρότυπο μεταξύ των άλλων πολιτισμένων εθνών. Οι Ένοπλες
Δυνάμεις μας ήταν και θα είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες της επιβίωσης
και της προόδου του Έθνους μας! ]
============ ############ ============
Κλείνοντας το κείμενο με τις προτάσεις μας θα
θέλαμε να τονίσουμε ότι εμείς, οι «Έλληνες Πολίτες» της Αληθινής Δημοκρατίας, είναι δεδομένο - εκ του καταστατικού μας - ότι δεν έχουμε δεσμεύσεις και εξαρτήσεις με διάφορα ξένα ανθελληνικά κέντρα και σκοτεινούς οργανισμούς (όπως η Rosicrusian, Scull & Bones, Bilderberg, Triateral Commission
κ.α.) και ως νόμιμοι ιδιοκτήτες της Ελλάδας απαιτούμε τα αυτονόητα για την
εθνική ασφάλεια, την ανάπτυξη και ευημερία, την δημοκρατία και όλα τα κοινωνικά
αγαθά που απορρέουν από μια ελεύθερη και ανεξάρτητη χώρα και μια δίκαιη
πολιτεία.
Δυστυχώς όμως
αυτό το χαρακτηριστικό – δηλαδή η ανιδιοτέλεια μας – είναι κάτι που δεν ισχύει για την πλειονότητα των χρηματιζόμενων
ή εκβιαζόμενων υψηλών προσώπων του εγχώριου πολιτικό-οικονομικού κατεστημένου,
αφού αυτοί είναι μόνιμοι θαμώνες των
προαναφερόμενων αντιλαϊκών-αντιδημοκρατικών και παραθρησκευτικών μυστικών
λεσχών. Αναφερόμαστε σε όλους αυτούς που διαδοχικά έθεσαν στον
ελληνικό λαό τους «μονόδρομους» των μνημονίων, των περικοπών μισθών και
συντάξεων, της ανεργίας, της αλλοίωσης της εθνικής δημογραφικής σύστασης, της
εκποίησης της δημόσιας περιουσίας, της καταρράκωσης του ΕΣΥ, της εξασθένισης των
Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας, των συνταγματικών εκτροπών κ.α.
Θα πρέπει όμως να τους προειδοποιήσουμε ότι ο «κόμπος έφτασε στο χτένι» και πλέον εμείς οι Πολίτες είμαστε αυτοί που θα τους θέτουμε διάφορους «μονόδρομους» τους οποίους είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν και να "βαδίσουν" ειδάλλως θα υποστούν τις συνέπειες της παραστράτησης τους...
Θα πρέπει όμως να τους προειδοποιήσουμε ότι ο «κόμπος έφτασε στο χτένι» και πλέον εμείς οι Πολίτες είμαστε αυτοί που θα τους θέτουμε διάφορους «μονόδρομους» τους οποίους είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν και να "βαδίσουν" ειδάλλως θα υποστούν τις συνέπειες της παραστράτησης τους...
Επανερχόμενοι λοιπόν στην κρίσιμη επικαιρότητα θέτουμε τον παρακάτω πρώτο
μονόδρομο:
1ος «Μονόδρομος» – Δεν αποδεχόμαστε ουδεμία διαπραγμάτευση
με την Τουρκία (με ή χωρίς διαμεσολαβητή) επί της διεθνώς κατοχυρωμένης εθνικής
κυριαρχίας και των κυριαρχικών δικαιωμάτων μας, όπως ασφαλώς δεν αποδεχόμαστε και ουδεμία
παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας και κυριαρχικών μας δικαιωμάτων. Αν
χρειαστεί να αμυνθούμε δια των όπλων έναντι της Τουρκίας τότε το μόνο αποδεκτό αποτέλεσμα είναι η
νίκη.
Το παρασιτικό μεταπολιτευτικό καθεστώς είναι αυτό
που εξέθρεψε το τουρκικό "θηρίο" και επέτρεψε τις τουρκικές διεκδικήσεις, είναι
αυτό που αδιαφόρησε για τον «Αττίλα ΙΙ» στην Κύπρο και που ευθύνεται για το
γκριζάρισμα στα Ίμια, όπως και γενικότερα πραγματοποίησε διάφορες μυστικές συνομιλίες και
προδοτικές συμφωνίες στην πλάτη του ελληνικού λαού και είναι αυτό το καθεστώς που
παρέδωσε την εθνική κυριαρχία μας σε ξένους χρηματιστικούς οργανισμούς, ενώ παράλληλα αφόπλισε
τις Ένοπλες Δυνάμεις μας.
Τώρα ας γνωρίζει το προδοτικό μεταπολιτευτικό καθεστώς και η διεφθαρμένη κλίκα που το απαρτίζει ότι θα πληρώσει σκληρά και ανελέητα σε περίπτωση μιας εθνικής ήττας. Η πολιτικό-οικονομική κατάρρευση και εξαφάνιση του θα πρέπει να θεωρείται ως δεδομένη ενώ η πολιτική-δικαστική τιμωρία θα επεκταθεί και σε όλους όσους συμμετείχαν και το στήριξαν εμπράκτως κατέχοντας διάφορες θέσεις ισχύος και δημόσιας προβολής (όπως ορισμένοι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες, τραπεζίτες και ιδιοκτήτες ραδιοτηλεοπτικών σταθμών, εγκάθετοι κάφροι της παραπλανητικής δημοσιογραφίας, επίορκοι δικαστικοί, κλέφτες συνδικαλιστές κ.α.).
Τώρα ας γνωρίζει το προδοτικό μεταπολιτευτικό καθεστώς και η διεφθαρμένη κλίκα που το απαρτίζει ότι θα πληρώσει σκληρά και ανελέητα σε περίπτωση μιας εθνικής ήττας. Η πολιτικό-οικονομική κατάρρευση και εξαφάνιση του θα πρέπει να θεωρείται ως δεδομένη ενώ η πολιτική-δικαστική τιμωρία θα επεκταθεί και σε όλους όσους συμμετείχαν και το στήριξαν εμπράκτως κατέχοντας διάφορες θέσεις ισχύος και δημόσιας προβολής (όπως ορισμένοι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες, τραπεζίτες και ιδιοκτήτες ραδιοτηλεοπτικών σταθμών, εγκάθετοι κάφροι της παραπλανητικής δημοσιογραφίας, επίορκοι δικαστικοί, κλέφτες συνδικαλιστές κ.α.).
Οπότε ο «1ος
Μονόδρομος» που θέτουμε στο εγχώριο νεοταξικό πολιτικό-οικονομικό
σύστημα είναι απλός και ξεκάθαρος. Μην παραδώσετε
Εθνικό θαλάσσιο, νησιωτικό ή ηπειρωτικό έδαφος και εθνικά κυριαρχικά δικαιώματα
και διασώζεστε... Μην ηττηθούμε σε περίπτωση
ελληνοτουρκικού πολέμου και διασώζεστε...
Από εσάς εξαρτάται αν θα διασωθείτε – έστω και
προσωρινά αφού οι μονόδρομοι που θα σας επιβάλλουμε προσεχώς είναι πολλοί όπως η αύξηση των κατώτερων μισθών-συντάξεων, η μείωση ή διαγραφή του εξωτερικού χρέους,
προγράμματα για νέες μικρές επιχειρήσεις, ενίσχυση της πρωτογενούς παραγωγής
κτλ. - ή θα καταστραφείτε. Σας προειδοποιούμε να μην ελπίζετε ότι θα προδώσετε
αλλά ότι εντέλει θα διασωθείτε με την βοήθεια ξένων και ντόπιων παραγόντων και οργανώσεων που σας
στηρίζουν γιατί αυτό δεν πρόκειται να συμβεί.
Μετά από τις προαναφερόμενες υποθετικές αρνητικές εξελίξεις θα βρεθείτε εγκλωβισμένοι στην «δίνη του κυκλώνα» εν μέσω σκηνών "απείρου κάλλους", μα και αν ακόμα προσπαθήσουν να σας διασώσουν κάποιες πολιτικές και παραπολιτικές οργανώσεις του ευρύτερου κύκλου σας (π.χ. ΑΝΤΙΦΑ, ΠΑΜΕ, ΟΝΝΕΔ, ΠΑΣΚΕ κτλ), με διάφορες αντισυγκεντρώσεις και δράσεις παρακωλύοντας το έργο της δικαιοσύνης και των πολιτών-οπλιτών, τότε αυτές οι οργανώσεις και τα μέλη τους θα αντιμετωπισθούν ως συνεργοί σας και θα συλληφθούν. Το ίδιο ισχύει και για τα όργανα της τάξης που θα σας προσφέρουν προστασία αλλά και για όλους όσους προσπαθήσουν να σας διευκολύνουν για να αποδράσετε από την χώρα. Να είστε βέβαιοι ότι κανείς και καμία κοσμική δύναμη δεν θα σας γλυτώσει αν διαπράξετε μια νέα εθνική προδοσία. Εμείς πάντως, έστω και για τυπικούς λόγους, οφείλαμε να σας προειδοποιήσουμε…
Μετά από τις προαναφερόμενες υποθετικές αρνητικές εξελίξεις θα βρεθείτε εγκλωβισμένοι στην «δίνη του κυκλώνα» εν μέσω σκηνών "απείρου κάλλους", μα και αν ακόμα προσπαθήσουν να σας διασώσουν κάποιες πολιτικές και παραπολιτικές οργανώσεις του ευρύτερου κύκλου σας (π.χ. ΑΝΤΙΦΑ, ΠΑΜΕ, ΟΝΝΕΔ, ΠΑΣΚΕ κτλ), με διάφορες αντισυγκεντρώσεις και δράσεις παρακωλύοντας το έργο της δικαιοσύνης και των πολιτών-οπλιτών, τότε αυτές οι οργανώσεις και τα μέλη τους θα αντιμετωπισθούν ως συνεργοί σας και θα συλληφθούν. Το ίδιο ισχύει και για τα όργανα της τάξης που θα σας προσφέρουν προστασία αλλά και για όλους όσους προσπαθήσουν να σας διευκολύνουν για να αποδράσετε από την χώρα. Να είστε βέβαιοι ότι κανείς και καμία κοσμική δύναμη δεν θα σας γλυτώσει αν διαπράξετε μια νέα εθνική προδοσία. Εμείς πάντως, έστω και για τυπικούς λόγους, οφείλαμε να σας προειδοποιήσουμε…
Τώρα το αντεθνικό και νεοταξικό μεταπολιτευτικό σύστημα
κινδυνεύει να πέσει στον λάκκο που το ίδιο έσκαψε για τον ελληνικό λαό και το έθνος μας…
…είναι γνωστή άλλωστε η σοφή λαϊκή παροιμία «όποιος σκάβει
τον λάκκο του άλλου, συνήθως πέφτει ο ίδιος μέσα»…
Για τους Έλληνες στην Ψυχή, στην Νόηση και στην Παιδεία!
-----------------------------------------------------------------------
[ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι ένα πανελλήνιο κίνημα και μια κοινή πλατφόρμα ακομμάτιστων και ανιδιοτελών Ελλήνων που έχει ως απώτερο στόχο να παραδώσει την εξουσία στον ελληνικό λαό μέσω διενέργειας Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης για την επαναφορά της Δημοκρατίας.
Το γνήσια λαϊκό/πατριωτικό <Α Δ> θα στέκεται δίπλα στους εργαζόμενους και στις οικογένειες τους, στις ελληνικές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για τον τόπο τους, καθώς και στο σύνολο του ελληνικού λαού, όμως θα αποτελεί ένα σταθερά αποφασισμένο και σκληρό μέτωπο απέναντι σε όλους αυτούς που εσκεμμένα ξεπουλούν την πατρίδα μας.
Θυμήσου ότι ως υπήκοος, καταναλωτής, τηλεθεατής, ψηφοφόρος, οπαδός, υπάλληλος, "ελεύθερος"-πολιορκημένος επαγγελματίας... έχεις περιορισμένα δικαιώματα. Ως Πολίτης όμως έχεις εκτεταμένο Λόγο, Αξιώσεις, Δικαιώματα και Αξιοπρέπεια που πηγάζουν και καλύπτονται από το Σύνταγμα και τον Νόμο.
Γιατί ο Πολίτης είναι το Κράτος, σε μια αληθινή Δημοκρατία !
Το <Α Δ> ανήκει - εκ των Αξόνων του - στα ισότιμα μέλη του, όπως ανήκει σε όλους μας - εκ του Συντάγματος - και η πατρίδα μας.
Ήρθε η ώρα να την πάρουμε πίσω !!! ]
Για επικοινωνία μαζί μας μπορείτε να γράψετε σχόλιο στα άρθρα μας ή να στείλετε μήνυμα στο email: greek.citizens@yahoo.com ή στον λογαριασμό True Democracy στο Twitter.
Ευχαριστούμε θερμά την σελίδα United Greek Nation στο Facebook, την ιστοσελίδα United Greek Nation στο Google (www.ugn-media.blogspot.gr) και το κανάλι <UGN Media> στο Youtube για την προώθηση άρθρων και μηνυμάτων του κινήματος μας. Επίσης ευχαριστούμε τις ομάδες του Facebook που επιτρέπουν την προώθηση των ιδεών μας καθώς και τους χρήστες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης που κοινοποιούν τα άρθρα μας!
Θα κανουμε πολεμο για ενα ελικόπτερο ή αεροπλανο που επεσε? Δεν πατε καλα
ΑπάντησηΔιαγραφή