Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

Ε) Δομή και Διοικητική λειτουργία


Κλεισθένης (565- 492 π.Χ.)





Θεσσαλονίκη, 10/7/2016

Δ1) Δομή


Η βάση του κινήματος μας είναι ο απανταχού Ελληνικός Δημοκρατικός λαός. Ως εκ τούτου η δομή του θα έχει αποκεντρωμένα χαρακτηριστικά και διευρυμένη σύσταση και εμβέλεια. Το κίνημα θα το απαρτίζουν οι οργανωμένοι σε δημοκρατικές ομάδες, Έλληνες πολίτες ανά την υφήλιο, με κέντρο συνεργασίας και συντονισμού ενεργειών τον εκλεγμένο Εθνικό πυρήνα, αλλά και με αρκετή αυτονομία στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και ενεργειών, οι οποίες όμως θα πρέπει να εναρμονίζονται με τους Άξονες του κινήματος, τους νόμους και το Σύνταγμα.




Οι δημοκρατικοί πυρήνες αρχικά θα είναι οι Συνοικίες, οι Κοινότητες και οι Δήμοι. α) Οι Συνοικίες θα απαρτίζονται από 10 μέλη κατ’ ελάχιστον και έως 500 μέλη, β) Οι Κοινότητες θα απαρτίζονται από 501 μέλη κατ’ ελάχιστον και έως συνολικά 5.000 μέλη, γ) Οι Δήμοι θα συστήνονται από 5.001 μέλη κατ’ ελάχιστο και έως 50.000 μέλη.

(σ.σ. ενδέχεται μελλοντικά να αλλάξουν τα πληθυσμιακά όρια, όπως και η τελική διαμόρφωση των πυρήνων, για την επίτευξη μερικής αριθμητικής ισορροπίας στις εκπροσωπήσεις ).


Η Δομή μας δεν έχει την επικρατούσα πυραμιδική διαμόρφωση, αλλά έχει τα χαρακτηριστικά των ανισομεγέθους αλλά ομόκεντρων κύκλων όπως ισχύει στο σύμπαν και στον γαλαξία μας.                                                                                                                                                                

Στο επίκεντρο βρίσκεται ο αντίστοιχος δικός μας ‘Ήλιος’ που είναι ο Τριαδικός Θεός μας, η Πατρίδα μας, η Δημοκρατία , ο Ελληνισμός, ο Άνθρωπος και γύρω από το κέντρο – ως άλλοι πλανήτες – περιστρέφονται οι Δήμοι και οι Κοινότητες μας.

Σχεδιάγραμμα του Δήμο-κεντρικού συστήματος μας (αναπαράσταση)


Μελλοντικά, όταν αυξήσουμε τις τάξεις μας ως κίνημα και ξεπεράσουμε το όριο των 3 Δήμων, θα ανακοινώσουμε την ιδρυτική μας διακήρυξη, θα το καταστήσουμε επίσημο και θα ξεκινήσουμε τις εκλογικές διαδικασίες σύμφωνα με τις αρχές της Δημοκρατίας, για την ανάδειξη των αξιωματούχων μας στον Εθνικό Δήμο που θα είναι ο κεντρικός πυρήνας και θα απαρτίζεται ασφαλώς από εκπροσώπους όλων των Δήμων και Κοινοτήτων.


Δ2) Διοικητική Λειτουργία

Το μοντέλο λειτουργίας που προκρίνουμε έχει κάποιες ομοιότητες με το κρατικό διοικητικό μοντέλο που έχουμε ετοιμάσει και που θα παραθέσουμε σε άλλη ανάρτηση (αλλά με κάποιες λογικές διαφοροποιήσεις).


α) Νομοθετική εξουσία


Προτείνουμε τρία (3) είδη συνέλευσης, την Εθνική, την Δημοτική και την Κοινοτική Συνέλευση.

Σχεδιάγραμμα της Νομοθετικής εξουσίας του Κ.Α.Δ. 

                                                                                                


1)Εθνική Συνέλευση (η συνέλευση των μελών, από 20 ετών έως και 60 ετών, για ψηφίσματα που αφορούν κεντρικά και οργανωτικά ζητήματα του Κ.Α.Δ. Από την Εθνική Συνέλευση επίσης θα εκλέγονται κάθε έτος οι ανώτεροι αξιωματούχοι του Κινήματος).

Η συνέλευση μπορεί να πραγματοποιείται ετησίως σε καθορισμένο συνεδριακό χώρο, αλλά η ψηφοφορία θα πραγματώνεται παγκοσμίως μέσω κλειστής και διασφαλισμένης ηλεκτρονικής ιστοσελίδας του Κινήματος, ή ακόμα και με κάλπες που θα στήνονται σε επιλεγμένους δημόσιους χώρους του εκάστοτε Δήμου ή και με διασφαλισμένη ταχυδρομική αποστολή. Οι Εθνικές συνελεύσεις δύναται να πραγματοποιούνται και με ταυτόχρονη παγκόσμια κάλυψη από το μελλοντικό διαδικτυακό κανάλι του κινήματος.

- Έγκυρα θα πρέπει να θεωρούνται τα ψηφίσματα που ξεπερνούν το 50% του συνολικού εκλογικού σώματος του κινήματος.

Στα γενικά δημοψηφίσματα αλλά και σε περιπτώσεις δημοψηφίσματος με κριτήρια επιλογής μεταξύ δύο θεμάτων θα πρέπει να υπάρχει ξεκάθαρο προβάδισμα +50%  των ψήφων για ένα εκ των δύο διαγωνιζόμενων θεμάτων αλλά και παράλληλη συμμετοχή τουλάχιστον του 50% του συνολικού εκλογικού σώματος του Κ.Α.Δ.

- Τα θέματα προς ψήφιση θα πρέπει να έχουν κατατεθεί από τα μέλη στην Κοινοτική ή Δημοτική τους Βουλή τουλάχιστον 60 ημέρες πριν την Εθνική Συνέλευση (σ.σ. η κατάθεση των θεμάτων θα μπορεί να γίνεται επώνυμα ασφαλώς, είτε απευθείας στο εκάστοτε καθορισμένο Δημαρχείο του Κ.Α.Δ, είτε ηλεκτρονικά).                                                                                                                

Θέματα που προσβάλλουν ή παρακάμπτουν άρθρα του Συντάγματος ή τους Άξονες του Κ.Α.Δ., θα απορρίπτονται. Η Εθνική Βουλή, θα οργανώνει, θα προκρίνει ή θα απορρίπτει τα θέματα προς ψήφιση με την ενημέρωση και γνωμοδότηση της αντίστοιχης τοπικής βουλής, από την οποία προέρχεται το νομοθέτημα. - Δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν όλοι οι νόμιμοι ιθαγενείς Έλληνες Πολίτες από 20 ετών έως και 60 ετών, που είναι παράλληλα και εγγεγραμμένα μέλη του κινήματος.


- Η συμμετοχή των μελών στις Εθνικές συνελεύσεις είναι υποχρεωτική.        
Η μη δικαιολογημένη αποχή για ένα συνεχές διάστημα τριετίας τιμωρείται με διαγραφή του μέλους χωρίς δυνατότητα επανεγγραφής για μια περίοδο 3ετίας. Εξαιρούνται τα μέλη στους οποίους συντρέχει επιβεβαιωμένος ιατρικά σοβαρός λόγος υγείας (τραυματισμός, ανίατη ασθένεια), αλλά και όσοι δεν έχουν ολοκληρώσει την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

- Η τακτική Εθνική Συνέλευση προτείνεται να πραγματοποιείται ανά έτος σε ημέρες αργίας (Σάββατο ή Κυριακή).


2) Δημοτική Συνέλευση [η συνέλευση των μελών από 20 ετών έως και 60 ετών, για ψηφίσματα που αφορούν τον Δήμο τους, τα οποία όμως δεν άπτονται ή παραβιάζουν το Σύνταγμα και τους Άξονες. Κατά κανόνα εξαιρούνται από τα ψηφίσματα θέματα που αφορούν την γενική πολιτική του Εθνικού πυρήνα, καθώς αυτά συνήθως θα υποβάλλονται στην Εθνική Βουλή και θα διεκπεραιώνονται στην Εθνική Συνέλευση. Επίσης αποστολή της σχετικής συνέλευσης είναι και η εκλογή μέσω κλήρωσης των Εθνικών Βουλευτών, του Δημάρχου και της Δημοτικής Βουλής].

Η διαδικασία μπορεί να λειτουργήσει διαδικτυακά ή εγγράφως και με φυσική παρουσία σε καθορισμένα κτήρια του εκάστοτε Δήμου.

Τα ποσοστά εγκυρότητας των ψηφισμάτων ή δημοψηφισμάτων με ερωτηματολόγιο ισχύουν ακριβώς όπως και κατά την Εθνική Συνέλευση (+50%).


- Η κατάθεση των θεμάτων και προτάσεων θα πρέπει να γίνεται (ηλεκτρονικά ή χειρόγραφα), προς το Δημαρχείο τουλάχιστον 30 ημέρες πριν την συνέλευση. Το έργο της προετοιμασίας το αναλαμβάνει η Δημοτική Βουλή με την διαδικασία του προβουλεύματος.


- Δικαίωμα συμμετοχής στο πολιτικό δρώμενο έχουν όλοι τα νόμιμα και εγγεγραμμένα μέλη του κινήματος που είναι παράλληλα και μόνιμοι κάτοικοι του εκάστοτε Δήμου.
Οι προϋποθέσεις απαγόρευσης συμμετοχής ισχύουν όπως και κατά την εθνική συνέλευση όπως επίσης και οι ποινές για αντίστοιχη αδικαιολόγητη αποχή.

- Η τακτική Δημοτική Συνέλευση προτείνεται να πραγματοποιείται κάθε εξάμηνο σε ημέρες αργίας Σάββατο ή Κυριακή.



3) Κοινοτική Συνέλευση (η συνέλευση των μελών από 20 ετών έως και 60 ετών, για ψηφίσματα που αφορούν τα Κοινοτικά ζητήματα κατά τα πρότυπα της Δημοτικής συνέλευσης. Επίσης η κοινοτική συνέλευση κληρώνει Εθνικούς Βουλευτές,Κοινοτάρχη και Κοινοτική Βουλή.                                                                                                                                                       


Αυτή η πολιτική πράξη μπορεί να λειτουργήσει τοπικά σε καθορισμένο δημόσιο χώρο.


- Τα ποσοστά εγκυρότητας των ψηφισμάτων ή δημοψηφισμάτων με ερωτηματολόγιο ισχύουν ακριβώς όπως και αυτών της Εθνικής Συνέλευσης (+50%).                                                                             


- Η κατάθεση των θεμάτων και προτάσεων – ηλεκτρονικά ή μέσω χειρόγραφου  – θα πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 30 ημέρες πριν την συνέλευση.Τα θέματα συγκεντρώνονται και οργανώνονται κατά τα πρότυπα της Εθνικής Συνέλευσης, μέσω της Κοινοτικής Βουλής.

- Δικαίωμα συμμετοχής στο πολιτικό δρώμενο έχουν όλα τα εγγεγραμμένα νόμιμα μέλη της Κοινότητας.
Οι προϋποθέσεις απαγόρευσης συμμετοχής ισχύουν όπως και κατά την εθνική συνέλευση όπως επίσης και οι ποινές για αδικαιολόγητη αποχή.


- Η τακτική Κοινοτική Συνέλευση προτείνεται να πραγματοποιείται κάθε εξάμηνο σε ημέρες αργίας (Σάββατο ή Κυριακή).



β) Εκτελεστική Εξουσία


Η εκτελεστική εξουσία αποτελείται από τα σώματα της Εθνικής, Δημοτικής και Κοινοτικής Βουλής, από την εκλεγμένη Προεδρική Επιτροπή (Πρόεδρος, Προεδρικοί Σύμβουλοι), από τους Περιφερειάρχες, τους Δήμαρχους, τους Κοινοτάρχες και τις Επιτροπές Ελέγχου (Ελεγκτές).


Σχεδιάγραμμα της Εκτελεστικής Εξουσίας του Κ.Α.Δ.





1) Εθνική Βουλή
(η βουλή μας απαρτίζεται από Έλληνες ιθαγενείς πολίτες και εγγεγραμμένα μέλη του κινήματος άνω των 30 ετών και έως 60 ετών, που εκλέχτηκαν δια μέσω κληρώσεως από τους κατά τόπους Δήμους και Κοινότητες, που έχουν καθαρό ποινικό μητρώο και εκπληρωμένη την δευτεροβάθμια εκπαίδευση).

- Καθήκον τους οι προτάσεις νομοθετημάτων, η προετοιμασία των ψηφισμάτων για την Εθνική Συνέλευση, η εποπτεία εκτέλεσης αυτών αλλά και ο έλεγχος των αρχόντων του κινήματος (Προέδρου,Υπουργών, Περιφερειαρχών κ.α. ).


- Θα κληρώνονται αρχικά τρείς (3) βουλευτές ανά Δήμο και ένας (1) βουλευτής ανά Κοινότητα. [σ.σ. μελλοντικά θα προκύψουν αλλαγές στον αριθμό εκπροσώπησης, κατόπιν προτάσεων και ψηφοφορίας, όταν το Κ.Α.Δ θα αυξήσει τις τάξεις των μελών του].

- Στην κληρωτίδα συμμετέχουν προαιρετικά όσα μέλη τηρούν τα απαραίτητα κριτήρια και επιθυμούν να θητεύσουν ως Εθνικοί Βουλευτές.
- Μονοετής η θητεία των Βουλευτών με δικαίωμα δύο ακόμα επανεκλογών μέσω κλήρωσης ανά 3 έτη.


-Έλεγχος επί των βουλευτών θα υφίσταται από έκτακτη ανεξάρτητη επιτροπή ελέγχου αλλά και μέσω της Εθνικής Συνέλευσης, ενώ θα δικάζονται από το εσωτερικό μας ‘Εθνικό Δικαστήριο’.


* Η Εθνική Βουλή αποτελεί ουσιαστικά την ανώτερη αρχή της εκτελεστικής εξουσίας, που πηγάζει από τον κραταιό λαό του κινήματος.



2) Δημοτική Βουλή (η Δημοτική Βουλή θα απαρτίζεται από Έλληνες ιθαγενείς πολίτες άνω των 30 ετών και έως 60 ετών, που εκλέχτηκαν δια μέσω κληρώσεως από τους κατά τόπους Δήμους, που έχουν καθαρό ποινικό μητρώο και εκπληρωμένη την δευτεροβάθμια εκπαίδευση).


- Καθήκον τους οι προτάσεις νομοθετημάτων, η προετοιμασία των ψηφισμάτων για την Δημοτική Συνέλευση, η εποπτεία εκτέλεσης αυτών αλλά και ο έλεγχος των αρχόντων (Περιφερειάρχη, Δήμαρχου).


- Θα κληρώνονται είκοσι τέσσερις (24) Δημοτικοί βουλευτές ανά Δήμο.


- Μονοετής η θητεία των Δημοτικών Βουλευτών με δικαίωμα 2 επανεκλογών μέσω κλήρωσης ανά 3 έτη.


- Στην κληρωτίδα συμμετέχουν προαιρετικά όσοι νόμιμοι Δημότες τηρούν τα απαραίτητα κριτήρια και επιθυμούν να θητεύσουν ως Δημοτικοί Βουλευτές.


- Έλεγχος επί των βουλευτών θα υφίσταται από τους Δημότες μέσω της Δημοτικής Συνέλευσης ενώ θα δικάζονται από το Δημοτικό Δικαστήριο.



3) Κοινοτική Βουλή (η Κοινοτική Βουλή θα απαρτίζεται από Έλληνες ιθαγενείς πολίτες άνω των 30 ετών και έως 60 ετών, που εκλέχτηκαν δια μέσω κληρώσεως από τις κατά τόπους Κοινότητες, που έχουν καθαρό ποινικό μητρώο και εκπληρωμένη την δευτεροβάθμια εκπαίδευση).


- Καθήκον τους οι προτάσεις νομοθετημάτων, η προετοιμασία των ψηφισμάτων για την Κοινοτική Συνέλευση, η εποπτεία εκτέλεσης αυτών αλλά και ο έλεγχος των αρχόντων (Περιφερειάρχη, Κοινοτάρχη).

- Θα κληρώνονται δώδεκα (12) βουλευτές ανά κοινότητα.


- Στην κληρωτίδα συμμετέχουν προαιρετικά όσοι νόμιμοι Δημότες τηρούν τα απαραίτητα κριτήρια και επιθυμούν να θητεύσουν ως Κοινοτικοί Βουλευτές.

  
- Μονοετής η θητεία των Κοινοτικών Βουλευτών με δικαίωμα έως και 2 επανεκλογών ανά τριετία, μέσω κληρωτίδας.


- Έλεγχος επί των βουλευτών θα υφίσταται από τους Δημότες μέσω της Κοινοτικής Συνέλευσης ενώ θα δικάζονται από το Κοινοτικό Δικαστήριο.


4) Άρχων Κινήματος Δημοκρατίας (ο Πρόεδρος είναι εκλεγμένος με πλειοψηφία από την Εθνική Συνέλευση μέσω ψηφοφορίας ανάμεσα σε προτεινόμενους ή υποψήφιους άριστους πολίτες – μέλη μας, άνω των 40 ετών και έως 60 ετών, βαπτισμένος Χριστιανός Ορθόδοξος, μη μέλος οποιασδήποτε μυστικιστικής – τεκτονικής οργάνωσης, χωρίς δικαστικές εκκρεμότητες και με καθαρό ποινικό μητρώο, με εκπληρωμένη την δευτεροβάθμια εκπαίδευση ).


Κύριο έργο του η συνεργασία μεταξύ των διαφόρων πολιτικών σωμάτων, η ομαλή λειτουργία του Κ.Α.Δ, η διαφύλαξη του Συντάγματος και των Αξόνων, η επίτευξη των Εθνικών στόχων του κινήματος και η αξιοπρεπής εκπροσώπηση του.


- Η θητεία του ορίζεται στο 1 έτος διάρκειας με δυνατότητα έως και οκτώ επανεκλογών.

- Έλεγχος επί του Προέδρου ασκείται από την Εθνική Βουλή, την Εθνική Συνέλευση και από το Εθνικό Δικαστήριο.


4) Άρχοντες Έργων (οι Υπουργοί ή Προεδρικοί Σύμβουλοι είναι άνω των 40 ετών και έως 60 ετών, που έχουν Ελληνική Ιθαγένεια και καθαρό ποινικό μητρώο, χωρίς δικαστικές εκκρεμότητες και με εκπληρωμένη την δευτεροβάθμια εκπαίδευση).


Βασική αποστολή τους είναι η διεκπεραίωση της ομαλής λειτουργίας του κινήματος με έμφαση στον τομέα ευθύνης τους με βάση το Σύνταγμα, τους Άξονες και με στόχο την ανάπτυξη του.


- Οι Υπουργοί δηλώνουν υποψηφιότητα και εκλέγονται με ψηφοφορία από τις Δημοτικές ή Κοινοτικές Συνελεύσεις όμως το αξίωμα καθορίζεται τελικά από την κλήρωση μεταξύ των εκλεγμένων υποψηφίων.


- Η διάρκεια της θητείας των Υπουργών ορίζεται στο 1 έτος με δικαίωμα 5 επανεκλογών.                                                                                                                                                                                                                                                                                     

- Άμεσος έλεγχος επί των Υπουργών ασκείται από την Εθνική Βουλή και την Εθνική Συνέλευση ενώ δικάζονται από το Εθνικό Δικαστήριο.



5) Άρχοντες Περιφέρειας ( οι Περιφερειάρχες είναι Έλληνες ιθαγενείς πολίτες άνω των 40 ετών και έως 60 ετών, με καθαρό ποινικό μητρώο και με εκπληρωμένη την δευτεροβάθμια εκπαίδευση).

- Οι υποψήφιοι Περιφερειάρχες εκλέγονται με ψηφοφορία από τους κατά τόπους Δήμους και Κοινότητες, κατά την σύνοδο της σχετικής Δημοτικής ή Κοινοτικής Συνέλευσης, αλλά εν τέλει επιλέγεται ένας ανά περιφέρεια κατόπιν κληρώσεως.


- Αποστολή τους θα είναι ο συντονισμός των εκάστοτε δράσεων που αφορούν την περιφέρεια σε συνεργασία με τους Υπουργούς, την Εθνική Βουλή και τους Δήμους και Κοινότητες.

- Η διάρκεια της θητείας των Περιφερειαρχών ορίζεται στο 1 έτος με δικαίωμα 5 επανεκλογών.

- Ο εκάστοτε Περιφερειάρχης θα λογοδοτεί και θα ελέγχεται από την Εθνική Συνέλευση και την Εθνική Βουλή, ενώ θα δικάζεται από το Εθνικό Δικαστήριο.

6) Άρχοντες Δήμων (οι Δήμαρχοι είναι Έλληνες πολίτες άνω των 30 ετών και έως 60 ετών, με καθαρό ποινικό μητρώο και εκπληρωμένη την δευτεροβάθμια εκπαίδευση).


Ο Δήμαρχος έχει ως αποστολή την επίλυση των προβλημάτων του Δήμου αλλά και την προώθηση λύσεων για την ανάπτυξη του κινήματος σε συνεργασία με την Δημοτική Βουλή και με την έγκριση της Δημοτικής Συνέλευσης.

Ο Δήμαρχος αναδεικνύεται με κλήρωση μεταξύ του συνόλου των ενδιαφερόμενων υποψήφιων μελών. Η διάρκεια της θητείας του προτείνεται στο ένα (1) έτος με δικαίωμα επανεκλογής κατόπιν κλήρωσης σε μεθεπόμενο έτος. Έως έξι ( 6) φορές μπορεί να θητεύσει συνολικά σε αυτό το αξίωμα.


– Ο Δήμαρχος θα λογοδοτεί και θα ελέγχεται από την Δημοτική, την Δημοτική Βουλή και θα δικάζεται από το Δημοτικό Δικαστήριο.



7) Άρχοντες Κοινοτήτων (οι Κοινοτάρχες είναι Έλληνες πολίτες άνω των 30 ετών και έως 60 ετών, με καθαρό ποινικό μητρώο και εκπληρωμένη την δευτεροβάθμια εκπαίδευση). 


Ο Κοινοτάρχης έχει ως αποστολή την επίλυση των προβλημάτων της Κοινότητας αλλά και την προώθηση λύσεων για την ανάπτυξη του κινήματος σε συνεργασία με την Κοινοτική Βουλή και με την έγκριση της Κοινοτικής Συνέλευσης.


Ο Κοινοτάρχης αναδεικνύεται με κλήρωση μεταξύ του συνόλου των ενδιαφερόμενων υποψήφιων μελών. Η διάρκεια της θητείας του προτείνεται στο ένα (1) έτος με δικαίωμα επανεκλογής κατόπιν κλήρωσης σε μεθεπόμενο έτος. Έως έξι ( 6) φορές μπορεί να θητεύσει συνολικά σε αυτό το αξίωμα.

- Ο Κοινοτάρχης θα λογοδοτεί και θα ελέγχεται από την Κοινοτική, την Κοινοτική Βουλή και θα δικάζεται από το Κοινοτικό Δικαστήριο.



8) Νομοφύλακες (η επιτροπή συγκροτείται από τους ιδρυτές του κινήματος, από Προέδρους που αρίστευσαν σε περισσότερες από μία θητείες και από εγγεγραμμένα μέλη που είναι τελειόφοιτοι της Νομικής. Τα μέλη της είναι Έλληνες Πολίτες, άνω των 40 ετών και έως 70 ετών, με καθαρό ποινικό μητρώο και αναγνωρισμένο και εξαίρετο βίο).


- Συμβουλευτική είναι η δράση τους απέναντι στους ανώτερους αξιωματούχους (Πρόεδρο και Προεδρικό Συμβούλιο/Υπουργούς), αλλά και προς την Εθνική Βουλή. Δεν έχουν καμία νομοθετική ή εκτελεστική εξουσία όμως μπορούν να κοινοποιούν προτάσεις για διαβούλευση στην Εθνική Βουλή που αφορούν τις 3 διακριτές εξουσίες ή προτάσεις ανάπτυξης, πολιτικής, κτλ., συμβατές όμως με τους Άξονες και το Σύνταγμα. 
    

- Η διάρκεια θητείας της εκάστοτε επιτροπής είναι τριετής. Κατόπιν δημιουργείται νέα επιτροπή δια μέσω κλήρωσης μεταξύ των δικαιούχων μελών. Δεν υπάρχουν όρια επανεκλογής.


- Η επιτροπή αποτελείται από 12 κληρωτά μέλη.


- Η επιτροπή θα ελέγχεται από την Εθνική Βουλή, την Εθνική Συνέλευση και θα δικάζεται για τυχόν πολιτικά παραπτώματα από το Εθνικό Δικαστήριο.


Σημείωση – Οι τελειόφοιτοι της Νομικής θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στην επιτροπή μετά το πέρας τριών ετών από την ημερομηνία εγγραφής τους στο Κ.Α.Δ.



9) Ελεγκτές [Ανεξάρτητες έκτακτες επιτροπές κληρωτών μελών που θα κατηγοριοποιούνται σε Εθνικές ή Δημοτικές και θα ελέγχουν διάφορες διαδικασίες της εκτελεστικής εξουσίας και της γενικότερης λειτουργίας του κινήματος].


Αυτές οι επιτροπές θα συγκροτούνται ανά έτος και με θητεία ενός έτους και θα πρέπει να συμμετέχουν μέλη με κάποια στοιχειώδη και αποδεδειγμένη γνώση του αντικειμένου που καλούνται να ελέγξουν, με βάση την εμπειρία και το επαγγελματικό βιογραφικό τους.


Η εκάστοτε επιτροπή θα μπορούσε να αποτελείται από 12 – 24 Πολίτες.


Αυτές οι επιτροπές θα ελέγχονται μερικώς από τους αρμόδιους Υπουργούς και την Εθνική Βουλή ή τις Δημοτικές/Κοινοτικές βουλές.


* Οι παραπάνω επιτροπές θα έχουν αυξημένες αρμοδιότητες και θα αποτελούν μια ακόμα δικλείδα ασφαλείας για την σωστή λειτουργία του κινήματος.



γ) Δικαστική Εξουσία


1) Εθνικό Δικαστήριο

Το Εθνικό Δικαστήριο είναι πολιτικού τύπου και συγκροτείται από τους Νομοφύλακες και από κληρωτά μέλη του κινήματος – άνω των 30 ετών και έως 60 ετών - με αναλογία 1 προς 2 (π.χ. ένας Νομοφύλακας και δύο Πολίτες, ή 2 Νομοφύλακες και 4 πολίτες, κτλ., αναλόγως της βαρύτητας της δίκης).


Το συγκεκριμένο Δικαστήριο είναι το ανώτερο εσωτερικό δικαστικό όργανο που εξετάζει και δικάζει διάφορες υποθέσεις όπως διαφθοράς, συνταγματικής εκτροπής, εθνικής ασφάλειας, κατάχρησης, παραβίαση νόμων του κινήματος, κ.α., οπότε έχει αρμοδιότητα επιδίκασης υποθέσεων που αφορούν όλους τους αξιωματούχους και τα μέλη του κινήματος.

- Η παραπομπή κατηγορούμενων προς αυτό γίνεται μέσω της Εθνικής Συνέλευσης, της Εθνικής Βουλής, των Δημοτικών/Κοινοτικών δικαστηρίων ή της επιτροπής των Νομοφυλάκων. 


Οι αποφάσεις λαμβάνονται από κοινού μεταξύ δικαστών και κληρωτών μελών με ψηφοφορία που διεξάγεται σε κλειστή αίθουσα του καθορισμένου χώρου ως δικαστηρίου.           
Η ψήφος του Προέδρου της δίκης λαμβάνεται ως διπλός. Οι αποφάσεις θα πρέπει να συνοδεύονται και από την τελική επικρατούσα αιτιολογία η οποία θα πρέπει να κοινοποιείται εντός της αίθουσας της δίκης.

Δίδεται το δικαίωμα της άσκησης έφεσης από τον κατηγορούμενο εάν ασφαλώς αυτή γίνει αποδεκτή από το σώμα του δικαστηρίου.


- Δεν μπορούν να μετέχουν στο δικαστήριο ως κληρωτοί, οι πολίτες που δεν έχουν καθαρό ποινικό μητρώο ή αυτοί που έχουν παραπεμφθεί για οποιοδήποτε οικονομικό έγκλημα ή δόλο, για το οποίο ο νόμος προβλέπει ποινή φυλάκισης τουλάχιστον τριών μηνών ή αυτοί που βρίσκονται σε δικαστική απαγόρευση ή οι ασθενείς διανοητικά, οι τυφλοί και οι κωφάλαλοι και όσοι δεν έχουν ολοκληρώσει την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

2) Δημοτικό/Κοινοτικό Δικαστήριο

Το Δημοτικό ή Κοινοτικό Δικαστήριο συγκροτείται κυρίως από κληρωτούς Έλληνες Ιθαγενείς πολίτες – μέλη του κινήματος και προαιρετικά και από Νομοφύλακες.

Το Δημοτικό/Κοινοτικό δικαστήριο είναι πολιτικό και πραγματεύεται όλες τις τυχόν παρανομίες και εγκλήματα μελών που αφορούν πολιτειακές υποθέσεις ή παραβιάσεις των νόμων του κινήματος στο τοπικό επίπεδο των Δήμων και Κοινοτήτων όπως διαφθοράς, συνταγματικής εκτροπής, κατάχρησης, σπατάλης, κ.α., οπότε έχει αρμοδιότητα επιδίκασης υποθέσεων που αφορούν όλους τους αξιωματούχους, τις επιτροπές και τα μέλη του Δήμου/Κοινότητας.


Οι αποφάσεις λαμβάνονται από την Δικαστική επιτροπή, η οποία συστήνεται κατόπιν κλήρωσης, με ψηφοφορία που διεξάγεται σε κλειστή αίθουσα του καθορισμένου ως χώρου του δικαστηρίου.


Η ψήφος του Προέδρου της δίκης λαμβάνεται ως διπλός. Οι αποφάσεις θα πρέπει να συνοδεύονται και από την τελική επικρατούσα αιτιολογία η οποία θα πρέπει να κοινοποιείται εντός της αίθουσας της δίκης.

Δίδεται το δικαίωμα έφεσης από τον κατηγορούμενο, και της επιδίκασης του από το ανώτερο θεσμικά, Εθνικό δικαστήριο.


Δικαίωμα συμμετοχής έχει ο κάθε πολίτης/μέλος με καθαρό ποινικό μητρώο άνω των 30 ετών και έως 60 ετών και με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ισχύουν και στο Εθνικό δικαστήριο.



Δ) Στόχοι/Στρατηγική/Δράσεις


Ανανεωμένο 5/8/17
Αθήνα, 20/6/2016


Βασικές Συστάσεις

- Ποιοί Είμαστε;

Είμαστε ένα πανελλήνιο κίνημα πολιτών από διάφορες επαγγελματικές τάξεις που συνειδητοποιήσαμε ότι αν δεν ενδιαφερθούμε εμείς – οι νόμιμοι ιδιοκτήτες – για τον τόπο και την χώρα μας, τότε δεν θα το κάνει κανείς άλλος. Μάλιστα όσο ολιγωρούμε κινδυνεύουμε πολύ σύντομα να απολέσουμε οριστικά την πατρίδα μας.

- Γιατί διαφέρουμε;

Δεν είμαστε κόμμα, δεν έχουμε προσωπικές φιλοδοξίες για να αναλάβουμε εξουσιαστικά πόστα, δεν συμμετέχουμε στο κίνημα για προσωπικά βολέματα, δεν τάζουμε «λαγούς με πετραχήλια», είμαστε αυτό που διαβάζετε στην ιστοσελίδα μας, ανιδιοτελείς πολίτες, ελεύθεροι και ανεξάρτητοι με μια πολιτική προσέγγιση και κοσμοθεωρία βασισμένη στον Ελληνικό Πολιτισμό, την Ιστορία και την Πίστη μας στην Αγία Τριάδα και πάντως σίγουρα όχι επαγγελματίες πολιτικοί απατεώνες.

Ίσως είμαστε σκληροί και καταγγελτικοί απέναντι στο ανθελληνικό και αντί λαϊκό καθεστώς αφού το «political correct» μας τελείωσε "last year"… αλλά το ίδιο δεν θα κάνατε και εσείς εάν κάποιοι έμπαιναν στο σπίτι σας για να κλέψουν, να βιάσουν και να σκοτώσουν; Μήπως θα καθόσασταν αναπαυτικά στον καναπέ σας για να συζητήσετε "πολιτισμένα" με τους επίδοξους διαρρήκτες και δολοφόνους;



Παρόλα αυτά δεν μένουμε μόνο στην καταγγελία αλλά εργαζόμαστε για να προσφέρουμε ανά τακτά διαστήματα προτάσεις για την διέξοδο από την κρίση. Προτάσεις οι οποίες δίνουν οριστική λύση στα βασικότερα κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα ετών και όχι κάποια ημίμετρα ή μερικές πρόσκαιρες βελτιώσεις.

Το ίδιο το κίνημα με την πολιτική του πρόταση για Αληθινή Δημοκρατία αποτελεί την γιατρειά από το δηλητήριο της παγκόσμιας και ντόπιας Ολιγαρχίας. Η ίδια η Δημοκρατία είναι η «δραστική αντιβίωση» απέναντι στον θανατηφόρο συστημικό «νεοταξικό ιό» που μας καταστρέφει διαχρονικά.

Όμως παράλληλα συγγράψαμε το νέο Σύνταγμα και την Πολιτειακή Βίβλο που είναι ίσως το ποιο ολοκληρωμένο και σίγουρα το ποιο αληθινά δημοκρατικό νομοθετικό πλαίσιο του Κόσμου και αποτελεί σοβαρό κεφάλαιο για τον ελληνικό λαό γιατί κατοχυρώνει και νομικά τα δικαιώματα του – χωρίς ασάφειες και "παραθυράκια" για λωποδύτες – και που τον καθιστά κυρίαρχο ως «Πολίτη της Δημοκρατίας».

Βέβαια προσεχώς θα κοινοποιήσουμε και την 2η πρόταση της Πολιτειακής Βίβλου και εν τέλει θα αποφασίσει ο λαός για την τελική μορφή του Συνταγματικού πλαισίου πριν και κατά την διάρκεια της Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης.

Όμως οι προτάσεις δεν σταματούν εδώ καθώς σε συνεργασία με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά κινήματα Αληθινής Δημοκρατίας θα προτείνουμε τις αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση προ κειμένου να την μεταλλάξουμε – αν το καταφέρουμε – σε πραγματικά δημοκρατική ένωση ή συνασπισμό κρατών.

- Τι επιδιώκουμε;

Εκτενέστερα περιγράφουμε παρακάτω στους «Στόχους και Στρατηγική» τις βασικές επιδιώξεις μας, ωστόσο με την ανάγνωση σας μέχρι τώρα θα καταλάβατε ότι βασική επιδίωξη μας είναι η μεταρρύθμιση του πολιτεύματος επειδή θα μας δώσει κοινωνική και πολιτική ελευθερία, ευημερία, πρόοδο και ένα καλύτερο μέλλον.

- Γιατί επιλέξαμε την Δημοκρατία;

Επειδή είναι το ποιο δίκαιο πολίτευμα που εφαρμόσθηκε ποτέ. Κατά την διάρκεια της δημοκρατίας από τον 6ο – 4ο αιώνα π.Χ είχαμε μια πολιτιστική έκρηξη παγκοσμίων διαστάσεων που ακόμα συνεχίζει να φωτίζει την ανθρωπότητα.

Αναφερόμαστε φυσικά σε μια δημοκρατία η οποία θα βασίζεται στις ιστορικές πηγές και στις αξίες του Ελληνικού Πολιτισμού. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να οδηγήσει σε οχλοκρατία και να παρατείνει την ασυδοσία και κλεπτοκρατία.

Έχετε εσείς να προτείνετε κάποιο άλλο καλύτερο πολίτευμα; Μήπως προτιμάτε την Τυραννία, Βασιλεία ή άλλες μορφές της Μοναρχίας ή μήπως προτιμάτε κάποιες μικρές ομάδες ή κλίκες άξεστων που θα παριστάνουν τους "άριστους" και τους δήθεν ειδήμονες, μήπως δηλαδή προτιμάτε την παράταση της σημερινής Ολιγαρχίας;

- Σε αφορά;

Αν είσαι Πολίτης και όχι ένας Ιδιώτης, τότε σε αφορά. Αν δηλαδή θα σταθείς στο πλάι μας για να διαδώσεις την Ιδέα μας και να παλέψεις και εσύ για αυτήν με ανιδιοτέλεια και όχι για ρουσφέτι τότε ναι, σε αφορά. Αν πιστεύεις και εσύ σε έναν καλύτερο Κόσμο με δικαιοσύνη, αξιοκρατία, ευημερία, ειρήνη, ασφάλεια, πρόοδο, ανθρωπισμό, οικολογία, πνευματικότητα, τότε σε αφορά. Αν επιθυμείς μια ελληνική αλλά και παγκόσμια Δημοκρατία των Πολιτών, τότε σε αφορά.

Αν συμφωνείς με τους Άξονες του κινήματος και με το γεγονός ότι στην αληθινή Δημοκρατία «ο Πολίτης είναι το Κράτος», τότε ήδη είσαι ένας από εμάς!


Στόχοι και Στρατηγική
Βασικός στόχος είναι η αναίμακτη ολοκλήρωση της Επανάστασης του ’21 με την κατάκτηση της Ανεξαρτησίας και Ελευθερίας της Πατρίδας μας.
- Για όσους δεν γνωρίζουν, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι ουσιαστικά η απελευθέρωση της χώρας ματαιώθηκε μετά την δολοφονία του Ι. Καποδίστρια και έκτοτε βρίσκεται υπό φανερή ή κρυφή κατοχή από τους ξένους τοκογλύφους και τις εκάστοτε μεγάλες δυτικές δυνάμεις, με την συνδρομή ντόπιων δοσίλογων.
Αυτό κρίνουμε ότι μπορεί να επιτευχθεί με την διάδοση των ιδεών μας και με δυναμική κινητοποίηση και συσπείρωση όλων των αγνών πατριωτικών και  δημοκρατικών δυνάμεων μέσα από ένα πανελλήνιο κίνημα, με κύριο στόχο την Συντακτική Εθνοσυνέλευση και την επαναφορά της αρχαίας ελληνικής, άρα και αληθινής Δημοκρατίας.

Μόνο έτσι θεωρούμε ότι μπορεί να επιτευχθεί η ανατροπή του πολιτικού κατεστημένου με σημαντικές πιθανότητες επιτυχίας, δηλαδή μόνο εάν κινηθούμε παλλαϊκά με μια οργανωμένη, συντονισμένη, ξεκάθαρη και δίκαια απαίτηση τότε θα το αναγκάσουμε - αργά ή γρήγορα - σε υποχώρηση και ήττα.

Ασφαλώς οι δράσεις πολιτικής επανάστασης για την ανατροπή της Ολιγαρχίας των δοσίλογων και τοκογλύφων θα πρέπει να είναι πολυποίκιλες, αλλά πάντως εστιασμένες, αυτόνομες και ειρηνικές.

Προκρίνουμε αρχικά τις ανεξάρτητες δράσεις γιατί νομίζουμε ότι οι προ δημοσιευμένες μαζικές κινητοποιήσεις και απεργίες από επαγγελματικούς και κομματικούς φορείς σε πλατείες και δρόμους είναι "βούτυρο στο ψωμί" του ανθελληνικού συστήματος καθώς έχει πολλούς έμμισθους υπηρέτες όπως τα ΜΑΤ, τους ροπαλοφόρους του ΠΑΜΕ, τους "αναρχικούς γνωστούς/άγνωστους" κ.α. για να διαλύει τις συγκεντρώσεις πολιτών με βία, κάμπτοντας εν τέλει το ηθικό τους.
Άλλωστε θεωρούμε ότι η επανάσταση σήμερα δεν γίνεται με καριοφίλια όπως το ’21, αφενός γιατί ο εχθρός κρύβεται μέσα από πολλές και διάφορες ιδιότητες, στολές και προσωπεία και αφετέρου γιατί η κοινωνία αφοπλίστηκε κυριολεκτικά. Έγινε πλέον παθητική και απροετοίμαστη στις αντίξοες συνθήκες και στην τέχνη του πολέμου.

Όμως η κοινωνία σήμερα απέκτησε άλλα εφόδια τα οποία ίσως της δίνουν την ευκαιρία να αποκτήσει περισσότερα αγαθά, πολιτικά κεκτημένα και πλεονεκτήματα σε σχέση με το παρελθόν και αυτά δεν είναι άλλα πέρα από την τεχνολογία που αυτόματα συνεπάγεται ταχύτητα στις μεταφορές, στην επικοινωνία και στην ευρεία πρόσβαση στην πληροφόρηση και στην γνώση.

Οπότε μπορούμε να αντιδράσουμε έξυπνα, με στοχευμένη πολιτική και με αποκάλυψη του κοινού εχθρού. Και αυτό είναι μια βασική αδυναμία του.
Το γεγονός δηλαδή ότι το τρέχων παγκόσμιο σύστημα εξουσίας είναι εχθρός όλων των ανθρώπων, ακόμα και αυτών που το υπηρετούν (και ας μην το γνωρίζουν), το καθιστά ευάλωτο.

Η διαρροή του είναι συνεχής και σύντομα θα υπάρξουν και άλλες νέες πολλές αποσκιρτήσεις … γιατί κανένας νοήμων άνθρωπος δεν υπηρετεί οικειοθελώς την μισάνθρωπη και αντίχριστη συμμορία της < Νέας Τάξης >.


Με Γνώση λοιπόν και με Νου θα πολεμήσουμε το θηρίον…

Όταν πραγματοποιηθεί η απαραίτητη κάλυψη της κρίσιμης μάζας στις τάξεις μας τότε θα λάβουμε από κοινού την απόφαση για να υψωθούν τα ιερά μας λάβαρα με το «Εν Τούτω Νίκα», με τους «Δικέφαλους Αετούς»,  με τα «Λάμδα των Σπαρτιατών», με τις «Γοργόνες των Αθηναίων», με τους «16άκτινους Ήλιους» των Μακεδόνων και με τις «Γαλανόλευκες Σημαίες» να κυματίζουν από άκρη εις άκρη σε όλη την Ελλάδα... τότε θα αρχίσουν να παίζουν τα τύμπανα, οι παιάνες και οι σάλπιγγες... γιατί τότε θα πλημυρίζει η χώρα από τις «Φάλαγγες των Πολιτών» που θα τις συγκροτούν από κοινού Λαός και Στρατός και που θα κατεβαίνουν επιτακτικά προς τα διοικητήρια για να αποκαταστήσουν οριστικά και αμετάκλητα την αδικημένη και κακοποιημένη «Ελληνίδα Κόρη»... την αγαπημένη μας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!





Δράσεις

Η δράση μας αρχικά θα πρέπει να είναι η προσπάθεια επικοινωνίας και εθελοντικής προσέλκυσης νέων μελών στο κίνημα, σε επίπεδο συνοικίας. Συγγενείς, φίλοι, γείτονες, συγχωριανοί, γνωστοί, θα πρέπει να είναι οι πρώτοι άνθρωποι στους οποίους θα ανακοινώνουμε τις βασικές αρχές και τον στόχο μας.

Παράλληλα θα μπορούσαμε να προωθήσουμε το κίνημα και μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα σε διαδικτυακούς φίλους και ομάδες πολιτών. Επιπλέον πληροφορίες θα παρέχονται από την σελίδα United Greek Nation και την ομάδα ΕΝΩΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ στο Facebook, από το παρόν blogspot του κινήματος, αλλά και μεταγενέστερα με ενημερωτικά φυλλάδια, με ραδιοφωνικές εκπομπές, με δημόσιες ομιλίες εκπροσώπων μας κτλ.

Βέβαια δεν πιέζουμε κανέναν να μας ακολουθήσει στο κίνημα και να γίνει συναγωνιστής μας. Εμείς προσφέρουμε ένα μέλλον πραγματικής Δημοκρατίας, Ελευθερίας, Ευημερίας και Ανεξαρτησίας. Προσφέρουμε τα κλειδιά του κράτους στους πολίτες, τους προσφέρουμε ένα όνειρο που μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Τους χαρίζουμε το πλαίσιο, τις δομές και την πλατφόρμα της δικής τους Δημοκρατικής Πολιτείας και όλα αυτά μέσα από μια ολοκληρωμένη πρόταση νέου Συντάγματος!

Όσοι πιστοί και ανιδιοτελείς ας προσέλθουν λοιπόν…

Προς το παρόν πάντως θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε με μια σχετική απόκρυψη κρίσιμων πληροφοριών της βάσης δεδομένων μας, όπως το σύνολο των μελών μας, την γεωγραφική κατανομή των Δήμων και Κοινοτήτων μας, τα προσωπικά δεδομένα των μελών μας, κ.α.
Θα πρέπει δηλαδή να λειτουργούμε με προσοχή ωσάν τους καταδιωκόμενους πρωτοχριστιανούς ή το «κρυφό σχολειό», αφού άλλωστε είμαστε ως λαός και ως θρησκευόμενοι υπό καταφανέστατη κατοχή.

Αυτό επιβάλλεται καθώς το σύστημα – όπως πάντα – έχει τοποθετήσει παντού «μάτια και αυτιά» και θα προσπαθήσει με κάθε μέσον να διαβάλλει και να ματαιώσει την προσπάθεια…

Ασφαλώς θα εμφανίζονται ορισμένοι κληρωτοί εκπρόσωποι μας σε όλον τον κόσμο, αλλά με μια περιορισμένη γνώση της συνολικής δύναμης του κινήματος και της αναλυτικής λίστας μελών για λόγους αυτοπροστασίας των ιδίων αλλά και του κινήματος μας.

Αυτός ο κύκλος της εσωστρέφειας θα σπάσει όταν αγγίξουμε και ξεπεράσουμε τα όρια που θεωρούμε ως κρίσιμη μάζα καθώς πλέον θα είμαστε πολλοί για να μας σταματήσουν. Τότε βεβαίως θα είναι και πολύ αργά για να παρεκτρέψουν την λαοθάλασσα των «Ελλήνων Πολιτών».

Τότε θα είναι η ώρα που θα ξεπλύνουμε, μια και καλή, την «κόπρο των στάβλων του Αυγεία» από την χώρα μας, είτε το θέλουν οι ανθέλληνες, είτε όχι…






Γ) Άξονες


Ανανεωμένο 5/8/17






Σόλων ο Αθηναίος (638 - 558 π.Χ)

Αθήνα, 20/6/2016

Το κίνημα διέπεται από τις βασικές αρχές της αυθεντικής αρχαίας Αθηναϊκής Δημοκρατίας όπως αυτές περιγράφονται παρακάτω.

Κανένα μέλος, οποιουδήποτε αξιώματος δεν δύναται να καταργήσει ή να παρακάμψει τις Αρχές και Άξονες του κινήματος. Ο νομοθέτης – ως άλλος Σόλων – μας παρέδωσε τις Αρχές και Άξονες και "αυτοεξορίστηκε" για τα επόμενα 10 χρόνια ...

Αυτό όμως αυτομάτως καθιστά και τους δημιουργούς του κινήματος ως ανιδιοτελείς και ίσους μεταξύ ίσων. Το μόνο τυπικό και τιμητικό αξίωμα το οποίο ίσως θα λαμβάνουν οι ιδρυτές και νομοθέτες είναι αυτό του «Θεσμοθέτη» καθώς και την συμμετοχή μέσω κλήρωσης στην ετήσια 12μελή επιτροπή των Θεσμοθετών, η οποία θα έχει κυρίως συμβουλευτικό και συντονιστικό χαρακτήρα, συμμετοχή στις εσωτερικές δικαστικές διαδικασίες και γενικότερη ευθύνη στην διαφύλαξη των κανόνων, των αρχών και των θεσμών του κινήματος.

Το αξίωμα του Θεσμοθέτη θα λαμβάνουν και όσοι εκλεγμένοι Πρόεδροι του κινήματος διετέλεσαν και εκτέλεσαν με επιτυχία – κατά γενική ομολογία και με την έγκριση της δικής μας «Βουλής» με ψηφοφορία – περισσότερες από δύο θητείες.

Όλα αυτά με την προϋπόθεση βέβαια ότι θα προκύψει η ανάγκη να καταστούμε επίσημος πολιτικός φορέας και να κινηθούμε σε οργανωμένες εσωτερικές αρχαιρεσίες και εκλογές, αλλά θα πρέπει να σημειώσουμε ότι αυτός δεν είναι αυτοσκοπός, αφού το κίνημα μας είναι γνήσια λαϊκό-επαναστατικό και η δράση μας εστιάζεται κυρίως στην επαναφορά της Δημοκρατίας και στην πολιτική-κοινωνική απελευθέρωση της χώρας κάτι που μπορεί να συμβεί χωρίς απαραίτητα κάποια τυπική νομιμοποίηση μας.

- Μήπως ο Αρχέστρατος ή ο Εφιάλτης Σοφωνίδου ζήτησε κάποιο νομικό έγγραφο από τον Άρειο Πάγο το 462 π.Χ για να ξεκινήσει την επανάσταση μαζί με τους χιλιάδες Αθηναίους Δημοκράτες για την ανατροπή της Ολιγαρχίας που άλλωστε είχαν επιβάλλει οι ίδιοι οι Αρεοπαγίτες και μέρος της ντόπιας πλουτοκρατίας;

- Μήπως ο Θ. Κολοκοτρώνης και οι άλλοι αγωνιστές του ’21 ζήτησαν το χρυσόβουλο και την έγκριση του Οθωμανού Σουλτάνου για να ξεκινήσουν τον εθνικό-απελευθερωτικό αγώνα;


Το ποιο πιθανό λοιπόν είναι να παραμείνουμε ένα αυθόρμητο, ελεύθερο και ανεξάρτητο κίνημα πανελλήνιας εμβέλειας που θα λειτουργεί χωρίς αρχηγούς και χωρίς απαραίτητα εγγεγραμμένα μέλη, με κατά τόπους αυτό-οργανωτικές δημοκρατικές ομάδες που θα διακρίνονται σε Συνοικίες, Κοινότητες ή Δήμους – αναλόγως του αριθμού μελών τους – και που θα δρουν με συντονισμένες ή και αυτόνομες ενέργειες και με μια δομή που θα θυμίζει το ευρύτερο αστρικό περιβάλλον μας (ενδεικτικά αναφέρουμε ως παράδειγμα τον Γαλαξία μας) και πάντως όχι τις νεοταξικές πυραμιδικές δομές.

Οι όποιες μελλοντικές εσωτερικές εξελίξεις στο κίνημα πάντως θα καθοριστούν από το σύνολο των ισότιμων μελών μας.

Κανένας ιδιοκτήτης λοιπόν, καμία διάσημη πολιτική οικογένεια ως επικεφαλής, κανένας πάτρωνας και "χορηγός" στο ανοιχτό κίνημα της αληθινής Δημοκρατίας, αλλά όλοι οι πολίτες/μέλη είναι παράλληλα οι φορείς, οι λειτουργοί και οι κοινωνοί του!

Σημείωση: Η επανάσταση μας έχει ήδη ξεκινήσει με την συλλογική προσπάθεια αφύπνισης του ελληνικού λαού. Η όποια πιθανή μελλοντική εξέλιξη της επανάστασής μας δεν θα πραγματοποιηθεί με βιαιοπραγίες και όπλα αλλά με οργανωμένες παλλαϊκές ενέργειες και με εφαρμογή της γνωστής μεθόδου της «Παθητικής Αντίστασης». Ασφαλώς αν τα μέλη μας δεχτούν απρόκλητη βίαια επίθεση από πολιτικούς εχθρούς ή από κρατικές δυνάμεις καταστολής τότε θα έχουν το νόμιμο δικαίωμα της αυτοάμυνας.

Α. Παραθέτουμε τις γενικές αρχές της αληθινής δημοκρατίας:


Αρχές

1) Ισονομία

[σ.σ. Ο Νόμος ισχύει για όλους τους νόμιμους κατοίκους της χώρας (Πολίτες, Ισότιμοι, Υπήκοοι, Ιδιώτες) καθώς και όσους για διάφορους λόγους βρίσκονται εντός αυτής και εφαρμόζεται χωρίς καμία διάκριση]


2) Ισηγορία
[σ.σ. Κατοχυρώνεται η ελευθερία του προφορικού και γραπτού λόγου για όλους τους κατοίκους της χώρας όμως δικαίωμα κατάθεσης επίσημης πρότασης στα αρμόδια θεσμικά όργανα έχουν μόνον οι Πολίτες και οι Ισότιμοι, στα οποία θεσμικά όργανα άλλωστε δικαιωματικά συμμετέχουν]


3) Ισοπολιτεία
[σ.σ. Κατοχυρώνεται η κοινωνική ισότητα ωστόσο η πολιτική διάκριση είναι απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία της δημοκρατίας. Πολιτικό δικαίωμα για συμμετοχή στα κοινά έχουν μόνον οι Έλληνες Πολίτες και οι αλλόφυλοι-αλλοεθνείς Ισότιμοι, όπως ορίζεται από τους νόμους]


4) Αξιοκρατία
[σ.σ. Η δημοκρατική πολιτεία προκρίνει την αξιοκρατία που είναι απαραίτητος παράγοντας ανάπτυξης και κοινωνικής δικαιοσύνης]


5) Διαφάνεια
[σ.σ. Η πλήρης διαφάνεια σε όλους σχεδόν τους πολιτειακούς τομείς αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της δημοκρατίας]


6) Πλειοψηφία
[σ.σ. Η αρχή της πλειοψηφίας στις διαδικασίες εκλογών ή συλλογικών αποφάσεων των Πολιτών και Ισότιμων καθώς και των πολιτικών εκπροσώπων των, είναι μια βασική αρχή της δημοκρατίας]


7) Λογοδοσία
[σ.σ. Η επίσημη καταγραφή και αποτίμηση του έργου των αξιωματούχων και των πολιτών που συμμετείχαν σε θεσμοθετημένα όργανα της πολιτείας]


8) Ανάκληση
[σ.σ. Η άμεση αναστολή των καθηκόντων των αξιωματούχων ή και πολιτών που συμμετέχουν σε θεσμοθετημένα όργανα της πολιτείας σε ειδικές περιπτώσεις κατηγοριών για πιθανά σοβαρά παραπτώματα. Η Ανάκληση μπορεί να είναι προσωρινή ή μόνιμη, αναλόγως της αποφάσεως των αρμόδιων δικαστηρίων]

9) Απέλαση
[σ.σ. Η Απέλαση αφορά την μακρόχρονη ή ισόβια εκδίωξη όσων αλλοδαπών παρανόμησαν στην χώρα μας σε βαθμό κακουργήματος καθώς και αυτών που εισήλθαν παράνομα εντός αυτής ή και όσων ιθαγενών καταδικάστηκαν για προδοσία κατά της χώρας μας. Ασφαλώς προ της απελάσεως θα πρέπει να εκτίεται η ανάλογη ποινή εγκλεισμού σε σωφρονιστικό ίδρυμα όπως αποφασίζεται από αρμόδιο δικαστήριο]


10) Κλήρωση 
[σ.σ. Η κλήρωση πολιτών σε διάφορα θεσμικά όργανα ή λειτουργίες της Πολιτείας (Βουλή, Διοικητικά Δικαστήρια, Ελεγκτικές επιτροπές κ.α.), είναι βασικό χαρακτηριστικό της δημοκρατίας σε συνάρτηση με τους καθορισμένους όρους και προϋποθέσεις]

11) Περιοδικότητα θητειών
[σ.σ. Ως περιοδικότητα ορίζεται η προκαθορισμένη και συνήθως σύντομη διάρκεια θητείας σε θεσμοθετημένους οργανισμούς και λειτουργίες της δημοκρατικής πολιτείας]

12) Διάκριση Βασικών Εξουσιών
[σ.σ. Η σαφής διάκριση των τριών βασικών εξουσιών είναι ακρογωνιαίος λίθος για την Δημοκρατία. Οι τρεις βασικές εξουσίες ή λειτουργίες (Δικαστική, Νομοθετική, Εκτελεστική), θα πρέπει αφενός μεν να είναι ανεξάρτητες, αφετέρου δε σε αυτές θα πρέπει να συμμετέχουν οι πολίτες και οι ισότιμοι]



Β. Παραθέτουμε τους βασικούς Άξονες της αληθινής δημοκρατίας:


Άξονες

1) Ευσέβεια
[σ.σ. Η ευσέβεια προς τον Τριαδικό Θεό, την Παναγία Τριάς της Ελληνορθοδοξίας είναι πρωτεύων άξονας της γνήσιας ελληνικής δημοκρατίας. Διαχρονικά ήταν παγιωμένη η ευσέβεια της Ελληνικής Πολιτείας και των πολιτών προς το Θείον. Ασφαλώς ισχύει η ανεξιθρησκεία, αλλά η ασέβεια κατά των ιερών και οσίων του ελληνισμού απαγορεύεται και τιμωρείται με ανάλογες ποινές, όπως νόμοι ορίζουν. Ποινές θα ισχύουν και για όσους κατοίκους της χώρας μας ασεβούν κατά συμβόλων και ιερών άλλων αναγνωρισμένων θρησκειών.

2) Ευνομία
[σ.σ. Οι νόμοι γενικότερα θα πρέπει να συμπληρώνουν το Σύνταγμα ενώ παράλληλα θα πρέπει να είναι δίκαιοι και ωφέλιμοι για την κοινωνία και την χώρα]

3) Ανεξαρτησία
[σ.σ. Αναφερόμαστε στην πολιτική βούληση για εθνική κυριαρχία που είναι βασικός άξονας για την εφαρμογή της αληθινής δημοκρατίας και την υλοποίηση των εθνικών και κοινωνικών στόχων]

4.  Υγεία
[σ.σ. Προτεραιότητα δίδεται στην αναβάθμιση του δωρεάν εθνικού συστήματος υγείας καθώς και σε άλλους τομείς που διασφαλίζουν την υγεία των κατοίκων όπως ο έλεγχος των αγροτικών-κτηνοτροφικών αγαθών και των παραγωγικών μεθόδων, των μονάδων ιχθυοκαλλιέργειας και των αλιευτικών αγαθών, των τυποποιημένων τροφίμων, φαρμάκων, καλλυντικών, καθαριστικών κτλ]

5. Ευημερία
[σ.σ. Η ευημερία των κατοίκων είναι ένας άξονας που επικεντρώνεται κυρίως στους εργασιακούς και εισοδηματικούς τομείς. Ασφαλώς η γενικότερη ευημερία εξαρτάται από περισσότερους παράγοντες οι οποίοι καλύπτονται και από άλλους άξονες όπως η υγεία, η ελευθερία, η ευνομία, η ασφάλεια κ.α.]

6. Παιδεία
[σ.σ. Η αναβάθμιση της παιδείας με στόχο όχι μόνον την εξειδίκευση αλλά και την επιμόρφωση των κατοίκων. Έμφαση θα δοθεί σε πολλούς μαθησιακούς τομείς, μεταξύ άλλων στην εκμάθηση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, στην αγωγή του πολίτη άρα και στην αξία αλλά και στην σωστή λειτουργία της δημοκρατίας. Επιπλέον στον άξονα της παιδείας θα προστεθεί και ο εκπαιδευτικός τομέας της δια βίου μάθησης]

7. Ελευθερία
[σ.σ. Η ελευθερία, ατομική και κοινωνική, είναι βασικός δημοκρατικός άξονας αρκεί αυτή να μην μεταλλάσσεται σε ασυδοσία. Γενικότερα η ατομική και κοινωνική ελευθερία εκτείνεται εντός των πλαισίων των νόμων που εγκρίνονται από την πλειοψηφία των Πολιτών και Ισοτίμων]

8. Φιλοσοφία
[σ.σ. Η γενικότερη φιλοσοφική θεώρηση για θέματα που αφορούν την πολιτειακή διοίκηση, τους νόμους, την εθνική στρατηγική, την κοινωνία, την δόμηση, το περιβάλλον κ.α.]

9. Ιστορία
[σ.σ. Η μελέτη και η γνώση της ιστορίας αποτελεί μια καλή βάση για την αποφυγή λαθών, για επιτυχίες του παρόντος και του μέλλοντος, για την δίκαιη διευθέτηση διακρατικών διαφορών αλλά και για την επίλυση ζητημάτων του διεθνούς δικαίου]

10. Δημιουργία
[σ.σ. Αυτός ο άξονας αφορά την στοχευμένη προώθηση μιας γενικότερης κρατικής και ατομικής ή συλλογικής δημιουργικότητας αλλά και παραγωγικότητας σε διάφορους τομείς όπως ο Πολιτιστικός-Καλλιτεχνικός, ο Αρχιτεκτονικός, ο Βιομηχανικός-Τεχνολογικός κ.α.]

11. Φιλοπατρία
[σ.σ. Η φιλοπατρία αποτελεί βασικό άξονα για την ομαλή λειτουργία της αληθινής δημοκρατίας. Εξετάζοντας το ζήτημα από την ηθική του διάσταση δεν είναι πρέπων ένας κάτοικος της χώρας να προαχθεί σε Πολίτη ή Ισότιμο εάν δεν αισθάνεται φιλόπατρις, ούτε και είναι έντιμο από την πλευρά του να αιτηθεί αυτήν την πολιτική προαγωγή. Σε κάθε περίπτωση πάντως θα πρέπει να υπάρχει νομική πρόβλεψη για στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων για όποιον πολίτη ή ισότιμο αποδεδειγμένα ενεργεί εις βάρος της χώρας και του κοινού οφέλους] 

12. Προστασία
[σ.σ. Η ασφάλεια των κατοίκων της χώρας έναντι κακοποιών, ακραίων καιρικών φαινομένων ή εχθρικών στρατευμάτων αποτελεί προτεραιότητα της αληθινής δημοκρατίας οπότε θα δοθεί έμφαση στον εξοπλισμό, την στελέχωση και την εκπαίδευση των λειτουργιών των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς και στην σύσταση πολιτοφυλακών με μια γενική εκπαίδευση για την παροχή πρώτων βοηθειών κατόπιν ανθρωπιστικών καταστροφών από ακραία καιρικά φαινόμενα ή αντιμετώπιση πιθανού οργανωμένου εσωτερικού πολέμου από αλλοεθνείς ή και αλλόθρησκους εχθρούς κ.α.]