Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Επέτειος του Πολυτεχνείου – Η γιορτή της ξενόδουλης «Κομματοκρατίας»





Αθήνα, 17/11/2018

Η γιορτή του Πολυτεχνείου ουσιαστικά καθιερώθηκε από το ξενόδουλο και αντεθνικό καθεστώς της μεταπολίτευσης και θεωρείται ως το "Άγιο Δισκοπότηρο" της Κομματοκρατίας. Χάρη στα γεγονότα του ‘73 στο Πολυτεχνείο κατάφεραν να ξαναπάρουν την εξουσία από τους Χουντικούς αυτοί που την είχαν και πριν το Απριλιανό πραξικόπημα. Προστέθηκαν όμως και νέοι "παίκτες" στην μεταπολιτευτική Κομματοκρατία, πράκτορες και πρακτορίσκοι που είχαν άμεση ή έμμεση συμμετοχή σε δράσεις που αποσκοπούσαν στην πτώση της χούντας συμπλήρωσαν το νέο διεθνιστικό-νεοταξικό πολυκομματικό καθεστώς.

Ασφαλώς, παρά τον καυστικό τίτλο του άρθρου μας, η επέτειος του Πολυτεχνείου αποτελεί και μια ημέρα ενθύμησης των αγώνων που έκαναν αρκετοί ανιδιοτελείς συμπολίτες μας για να ανατρέψουν ένα αντιδημοκρατικό και αυταρχικό καθεστώς και μια ημέρα θλίψης για όλα τα αθώα θύματα που προέκυψαν κατά το ταραγμένο τριήμερο 16-19 Νοεμβρίου του 1973 αλλά και καθ' όλη την διάρκεια της δικτατορίας. Είναι επίσης και μια ημέρα που θα πρέπει να υπενθυμίζει σε όλες τις γνήσιες δημοκρατικές δυνάμεις της χώρας ότι συνεχίζεται ο αγώνας για την ελευθερία, την σωστή και ολοκληρωμένη δωρεάν παιδεία, την δωρεάν υγεία, την αξιοπρεπή εργασία, την αξιοκρατία, την ισονομία, την ευημερία, την ασφάλεια, την εθνική κυριαρχία... να μας υπενθυμίζει ότι ο αγώνας για την επαναφορά της αληθινής Δημοκρατίας συνεχίζεται!

Τα γεγονότα που συνέβησαν από την 14-18/11 του 1973 στο Πολυτεχνείο και πέριξ αυτού ήταν το αποκορύφωμα οργανωμένων αντικαθεστωτικών δράσεων με πρωτοστατούντες τους σπουδαστές διαφόρων σχολών αλλά πάντως συμμετείχαν και άνθρωποι από όλο το κοινωνικό φάσμα και κυρίως εργάτες.



Αλήθειες και Ψέματα σχετικά με το Πολυτεχνείο, την Χούντα και την Κομματοκρατία της Μεταπολίτευσης:


Αλήθειες

1. Η χούντα του Γ. Παπαδόπουλου ίσως ήταν μετριοπαθέστερη από αντίστοιχα καθεστώτα της Λατινικής Αμερικής αλλά πάντως ήταν ένα σκληρό, αυταρχικό και αντιδημοκρατικό καθεστώς – [Αλήθεια]

2. Δεν υπήρξε νεκρός εντός του Πολυτεχνείου – [Αλήθεια]

3. Την 16 έως 19 Νοέμβρη του 1973 θανατώθηκαν από σφαίρες ή από βιαιοπραγίες ακροδεξιών παρακρατικών, χωροφυλάκων, στελεχών της ΚΥΠ και ξένων πρακτόρων τουλάχιστον 24 άνθρωποι – ασχέτως ιδεολογίας, ηλικίας ή επαγγέλματος – κοντά στο Πολυτεχνείο και σε διάφορα άλλα σημεία της Αθήνας, ενώ υπάρχουν αναφορές και καταθέσεις της εποχής που ανεβάζουν τον αριθμό των θυμάτων σε περισσότερους από 30 ανθρώπους, οι δε τραυματίες ξεπερνούσαν κατά πολύ τους καταγεγραμμένους 1.100 ανθρώπους.  Τα προαναφερόμενα αποτρόπαια γεγονότα ενισχύουν την άποψη ότι κάποια στυγνά ξένα και ντόπια πολιτικά κέντρα ήθελαν νεκρούς για να ευαισθητοποιήσουν την κοινή γνώμη και να ρίξουν το καθεστώς του Γ. Παπαδόπουλου, το οποίο όμως ούτως ή άλλως φέρει τεράστια ευθύνη – [Αλήθεια]



Χάρτης με τις περιοχές που σημειώθηκαν συγκρούσεις και εκτελέσεις





4. Η κατάληψη του Πολυτεχνείου που ξεκίνησε από φοιτητές κυρίως της Νομικής ήταν βολική για τους σχεδιασμούς της CIA και της MOSSAD. Στην πραγματοποίηση της εξέγερσης και της κατάληψης που εξυπηρετούσε τους σχεδιασμούς των ξένων μυστικών υπηρεσιών πρωτοστάτησαν ντόπιοι συνεργάτες τους που ως επί το πλείστο συμμετείχαν σε διάφορες οργανώσεις και κινήματα της αριστεράς. Για του λόγου το αληθές μπορεί κανείς να διαβάσει την λίστα όσων συμμετείχαν στην έκτακτη «Συντονιστική Επιτροπή» του Πολυτεχνείου και το πολιτικό τους υπόβαθρο. Ωστόσο θα πρέπει να σημειώσουμε ότι συμμετείχαν και αρκετοί ανιδιοτελείς νεαροί ιδεαλιστές που ήθελαν κατά κύριο λόγο την πτώση του αυταρχικού καθεστώτος και την ανάδειξη ενός φιλελεύθερου και φιλολαϊκού κράτους – [Αλήθεια]

[σ.σ. Οι κύριοι λόγοι που οι CIA/MOSSAD* ήθελαν να ρίξουν την χούντα και πρωτίστως τον Γ. Παπαδόπουλο ήταν:                                                               

Α) Η γενικότερη εθνοκεντρική πολιτική του καθεστώτος που συχνά ήταν αντίθετη με τα συμφέροντα της «Νέας Τάξης» τα οποία εξυπηρετούσαν και εξυπηρετούν οι προαναφερόμενες μυστικές υπηρεσίες.                                                                                                                  
Β) Η μη παραχώρηση δικαιωμάτων εκμετάλλευσης των τότε ανακαλυφθέντων κοιτασμάτων του Πρίνου σε εταιρίες "αμερικανικών" = Χαζαρικών συμφερόντων.                                                                                                          
Γ) Η μη παραχώρηση εθνικού εναέριου/θαλάσσιου χώρου και διευκολύνσεων στα αμερικανικά αεροσκάφη και πλοία ανεφοδιασμού κατά την διάρκεια του πολέμου του «Γιόμ Κιπούρ» μεταξύ του Ισραήλ και της Αιγύπτου, Συρίας και συνασπισμού Αράβων που ξέσπασε τον Οκτώβριο του 1973. Μάλιστα ο Γ. Παπαδόπουλος ως Πρόεδρος του κράτους και ανώτατος άρχων – σε μια περίοδο προσπάθειας δήθεν εκδημοκρατισμού του καθεστώτος με την τότε διορισμένη κυβέρνηση Μαρκεζίνη – διέταξε τον απόπλου τριών αμερικανικών πολεμικών πλοίων από την Ελευσίνα γιατί η Ελλάδα ίσως θα μπορούσε να αποτελέσει στόχο της Σοβιετικής Ένωσης σε ενδεχόμενη κλιμάκωση του Ισραηλινό-Αραβικού πολέμου και άμεσης συμπλοκής των δύο υπερδυνάμεων. Τα γεγονότα αυτά συνέβησαν όταν ο τότε Πρόεδρος των ΗΠΑ, ο Ρ. Νίξον, ταλανιζόταν από το σκάνδαλο «Watergate» και ουσιαστικά την εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ την ασκούσε ο περιβόητος Χαζαροεβραίος νεοταξίτης και ανθέλληνας Χ. Κίσινγκερ.

Δ) Τα σχέδια των ΗΠΑ – αλλά κατά βάση του βαθέως αμερικανικού κράτους, δηλαδή των νεοταξιτών Χαζάρων τραπεζιτών/πλουτοκρατών – για τον διαμελισμό της Κύπρου μάλλον δεν θα γίνονταν πλήρως αποδεκτά από τον Γεώργιο Παπαδόπουλο καθώς εκείνη την περίοδο παρουσίαζε τάσεις ανυπακοής και αυτονόμησης από τις εντολές της Νέας Τάξης.


Ε) Η προσπάθεια "δημοκρατικοποίησης" του χουντικού καθεστώτος που ξεκίνησε με την αλλαγή του Συντάγματος και την κατάργηση του Βασιλιά – την 1η Ιουνίου του 1973 το πολίτευμα μετονομάστηκε σε «Προεδρική Κοινοβουλευτική Δημοκρατία» – θα βελτίωνε την εικόνα του στην κοινή γνώμη σε Ελλάδα και εξωτερικό και μάλλον θα το εδραίωνε, κάτι που κατά τα φαινόμενα δεν ήθελε η διεθνιστική «Νέα Παγκόσμια Τάξη». Μάλιστα τον Οκτώβριο του ‘73 η διορισμένη κυβέρνηση Μαρκεζίνη ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιηθούν βουλευτικές εκλογές τον Φεβρουάριο του 1974, κάτι όμως που δεν πρόλαβε να πραγματοποιήσει.

- Οι CIA/MOSSAD* θεωρούνται ως "σιαμαίες" στον κόσμο των μυστικών υπηρεσιών, παρά κατά καιρούς τις δήθεν κόντρες τους για τα μάτια του κόσμου. Η εμπλοκή και των δύο υπηρεσιών για την ανέλιξη του Δημήτριου Ιωαννίδη καθώς και στα τραγικά γεγονότα της Κύπρου με αποκορύφωμα τον <Αττίλα 1 & 2> είναι αδιαμφισβήτητη]


5. Μετά την πτώση της χούντας και την έναρξη της Μεταπολίτευσης όλοι οι ντόπιοι συνεργάτες της CIA/MOSSAD έλαβαν υψηλά πόστα και αξιώματα στο νέο καθεστώς. Μάλιστα ως "αντιστασιακοί" κατά της χούντας που τακτοποιήθηκαν στον ευρύτερο κρατικό τομέα της μεταπολιτευτικής Κομματοκρατίας, εμφανίστηκαν εκατοντάδες άτομα των οποίων η δράση και οι αγώνες κατά της χούντας είναι αναπόδεικτοι και εντελώς αβάσιμοι. Σε γενικές γραμμές στην μεταπολιτευτική Κομματοκρατία παρείσφρησε η πλειονότητα της διεθνιστικής αριστεράς και όλα τα περιττώματα που μπορεί να ξερνά ο κοινωνικοπολιτικός οχετός της χώρας. Χαφιέδες και ανθέλληνες ακροβολίστηκαν σε όλη την πολιτικό-επιχειρηματική σκηνή – ασχέτως κομματικού προσωπείου – και επιτέλεσαν το μιαρό έργο τους. Υπήρξαν και υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά δυστυχώς αποτελούσαν και αποτελούν μια μικρή μειονότητα.  – [Αλήθεια]

-----------------------------------------------------------


Ψέματα

1. Τανκς εισέβαλαν αιφνιδιαστικά και με ορμή στο Πολυτεχνείο και καταπλάκωσαν διαδηλωτές – [Ψέματα]

[σ.σ. Ένα τανκ ήταν που έριξε την πύλη του Πολυτεχνείου κατόπιν όμως προειδοποίησης και συνεννόησης με εκπροσώπους της «Συντονιστικής Επιτροπής» και βέβαια δεν καταπλάκωσε κανέναν. Ωστόσο κοντά στην κεντρική πύλη υπήρξε μια καταληψίας που αγνόησε επιδεικτικά την προειδοποίηση του Ιλάρχου και την απόφαση της «Συντονιστικής Επιτροπής» του Πολυτεχνείου για παράδοση της πύλης, οπισθοχώρηση και τερματισμό της κατάληψης, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί - ευτυχώς όχι θανάσιμα - από θραύσματα τσιμέντου που εκτοξεύτηκαν όταν το άρμα κατέρριπτε την κεντρική είσοδο]

2. Ο Ελληνικός Στρατός βιαιοπράγησε κατά των καταληψιών του Πολυτεχνείου μετά την εισβολή του με το άρμα – [Ψέματα]

[σ.σ. Διμοιρία καταδρομέων μπήκε μέσα στο Πολυτεχνείο από την κεντρική πύλη και φυγάδευσε τους καταληψίες από άλλη έξοδο για να μην πέσουν στα χέρια της χωροφυλακής και της ΕΑΤ/ΕΣΑ, όπου θα δεινοπαθούσουν]

3. Τα γεγονότα με την κατάληψη του Πολυτεχνείου έριξαν την Χούντα – [Ψέματα]

[σ.σ. Μια εβδομάδα μετά τα γεγονότα του Πολυτεχνείου ανέλαβε την εξουσία ο Δ. Ιωαννίδης, ενώ ο Γ. Παπαδόπουλος έκτοτε κρατείτο σε κατ’ οίκον περιορισμό. Με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου το χουντικό καθεστώς δέχτηκε μεγάλο πλήγμα και στην εικόνα του και στην συνείδηση του κόσμου, αλλά η πτώση του προήλθε μετά από την τραγική και ανόητη ή προδοτική εμπλοκή του στα εσωτερικά της Κύπρου με την προσπάθεια ανατροπής του Μακάριου και την εγκληματική αδράνεια κατά την 1η Τουρκική εισβολή – «Αττίλας 1» – στις 20 Ιουλίου του 1974]

4. Η κατάληψη του Πολυτεχνείου και ο γενικότερος στόχος για πτώση της χούντας είχε παλαιική απήχηση και συμμετοχή – [Ψέματα]

[σ.σ. Εκείνη την εποχή υπήρξαν αρκετοί υποστηρικτές της χούντας και δεν αναφερόμαστε μόνο στους χαφιέδες του καθεστώτος αλλά και σε ένα σημαντικό μέρος του ελληνικού λαού. Βέβαια θεωρούμε ότι η πλειονότητα απλώς είχε συμβιβαστεί παθητικά με τις πολιτικές εξελίξεις, κάτι που βλέπουμε και σήμερα και που είναι χαρακτηριστικό στοιχείο μιας άβουλης και δουλικής μάζας, αλλά πάντως αυτό δεν αποτελεί μόνο νεοελληνικό αλλά παγκόσμιο φαινόμενο. Κατά την γνώμη μας δεν πρέπει να εξαγοράζεται η ελευθερία και η δημοκρατία ούτε να συμψηφίζεται με κάποια ίσως θετικά δημοσιονομικά και οικονομικά στοιχεία ή ίσως και με ορισμένα εθνοκεντρικά χαρακτηριστικά της πολιτικής ενός όμως αντιδημοκρατικού και αυταρχικού καθεστώτος. Όμως παρατηρούμε με θλίψη στις μέρες μας την επανεμφάνιση νοσταλγών της χούντας λόγω των αισχρών αντιλαϊκών και αντεθνικών πολιτικών ενεργειών της «Μεταπολιτευτικής Κομματοκρατίας».

Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι η «Δικτατορία των Συνταγματαρχών» ήταν μια τυραννία που αγνόησε σχεδόν εντελώς την λαϊκή βούληση, αμαύρωσε τις Ένοπλες Δυνάμεις και προκάλεσε την τουρκική εισβολή στην Κύπρο. Η προσπάθεια μετάλλαξης του σε καθεστώς τύπου αντιπροσωπευτικής "δημοκρατίας" έγινε πολύ αργά και για λόγους αυτοσυντήρησης και εναρμόνισης με τις επερχόμενες εξελίξεις στην Ευρώπη (τότε προετοιμαζόταν από τα παγκόσμια κέντρα εξουσίας η διεύρυνση της ΕΟΚ και όπως γνωρίζουμε σήμερα θα μετεξελισσόταν σε Ευρωπαϊκή Ένωση)

- Η απάντηση στην τρέχουσα διεθνιστική-νεοταξική «Τυραννία της Μεταπολίτευσης», που όπως και η χούντα, έτσι και αυτό το φαύλο καθεστώς έχει αναιρέσει την Λαϊκή Κυριαρχία - παρότι αυτή νομικά κατοχυρώνεται από το Σύνταγμα - δεν μπορεί να είναι μια τυραννία του παρελθόντος, αλλά μια φιλελεύθερη, εθνοκεντρική και φιλολαϊκή εξουσία την οποία περικλείει και ουσιαστικά εκπροσωπεί η πραγματική ελληνική Δημοκρατία]


5. Μετά την πτώση της Χούντας αποκαταστάθηκε ή επανήλθε η Δημοκρατία – [Ψέματα]

[σ.σ. Μετά την πτώση της χούντας επανήλθαν στην εξουσία οι προηγούμενοι απ' αυτήν εξουσιαστές που είτε παρέμεναν ανενεργοί εντός της χώρας, είτε άλλοι από αυτούς είχαν δραπετεύσει στις διάφορες Ευρωπαϊκές ή Βορειοαμερικανικές μεγαλουπόλεις. Το πολίτευμα πριν την χούντα ουσιαστικά δεν ήταν δημοκρατία αλλά «Βασιλευόμενη Κομματοκρατία». 

Μάλιστα κατά την διάρκεια της Μεταπολίτευσης έγινε διεύρυνση του πολιτικού συστήματος με την νομιμοποίηση της Σταλινικής, Τροτσκιστικής, Μαοϊκής και ευρύτερης διεθνιστικής-νεοταξικής «Αριστεράς», η οποία έγινε υποτίθεται για λόγους εθνικής "συμφιλίωσης" και λήξης του μετεμφυλιακής έχθρας. Αυτή η πράξη όμως απλώς επιβεβαιώνει για ακόμα μια φορά την στενή σχέση που είχαν οι δωσίλογοι κατά την περίοδο της Γερμανικής κατοχής με τους σταλινικούς δήθεν αντιστασιακούς και τις κοινές ευθύνες που έχουν για τον στημένο συμμοριτοπόλεμο του ‘46-‘49 που στοίχισε πανάκριβα για την χώρα μας σε ζωές, υποδομές και ανάπτυξη.

Αυτό που λέμε είναι ότι εκβιαζόμενοι και συνεργάτες εχθρικών ξένων κέντρων ακροβολίστηκαν στο πολιτικό στερέωμα της χώρας – και πριν την χούντα – αλλά ακόμα περισσότερο μετά απ’ αυτήν. Τα διάφορα κόμματα δημιουργήθηκαν για να υπάρχει επάρκεια και ποικιλία πολιτικών προϊόντων προς διάθεση για τους ανύποπτους "καταναλωτές" (ψηφοφόρους).

Η παραδοσιακή και στρεβλή «Δεξιά» που εκφράστηκε με διάφορα αυταρχικά καθεστώτα της Μοναρχίας (π.χ. "Πεφωτισμένη" Βασιλεία, Βασιλευόμενη "Δημοκρατία", Δικτατορία), εξοβελίστηκε και την θέση της στην χώρα μας ανέλαβε η ΝΔ του εκβιαζόμενου και προδότη Κ. Καραμανλή και του εξίσου προδότη, αποστάτη και συνεργάτη των Γερμανών, Κ. Μητσοτάκη. Ασφαλώς γύρω από την προδοτική, νεοταξική (και ψευτοδεξιά) ΝΔ δημιουργήθηκαν και διάφορα γνωστά αποκόμματα-δορυφόροι της.

Πλέον στο πολιτικό σκηνικό της χώρας επικράτησαν οι "αριστεροδεξιοί" προδότες. Δήθεν αριστεροί και δήθεν δεξιοί όλοι τους, αλλά πάντως γνήσιοι και πιστοποιημένοι – με "ISO 9001" – προδότες. Βεβαίως προστέθηκαν και οι γόνοι και επίγονοι τους, όπως παρεισέφρησαν και νέα χαφιεδοφυντάνια που φιλοδοξούν να ξεπεράσουν τους παλιούς στην προδοσία… βλέπετε η προδοσία είναι ένα επικερδές "επάγγελμα" στην σύγχρονη Ελλάδα...





Η «Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία» δεν είναι δημοκρατία, ούτε καν ως κακή απομίμηση της, ούτε δηλαδή ως κινέζικη μαϊμού που βρίσκει κανείς στους πάγκους της λαϊκής αγοράς. Δεν το λέμε εμείς, το λένε οι ιστορικές πηγές από την αρχαιοελληνική γραμματεία μας, το λένε οι αρχαίοι μας ιστορικοί και φιλόσοφοι.

Δημοκρατία δεν είναι ένα πολίτευμα όπου κάποιος ψηφίζει ένα από τα κόμματα που του προτείνονται για να τον κυβερνήσουν για μια 4ετία, με τον ίδιο τον ψηφοφόρο απλώς να παραμένει θεατής. Η Δημοκρατία είναι πολλά περισσότερα πολιτικά δρώμενα από μια εκλογική διαδικασία και στην οποία οι πολίτες έχουν μεν δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις. Η Δημοκρατία έχει συγκεκριμένες αρχές, αξίες, νόμους και λειτουργίες που απέχουν παρασάγγης από την τρέχουσα διεθνιστική-νεοταξική Κομματοκρατία. Όσοι επιμένουν να ονομάζουν το τρέχων πολίτευμα ως δημοκρατία είτε είναι εγκάθετοι λαοπλάνοι που τα παίρνουν για να ψεύδονται και να προδίδουν, είτε είναι αφελείς και αδαείς]

- Όμως πως μπορεί να παραμένει κάποιος ακόμα αδαής σε μια εποχή που έχουν γίνει «σημεία και τέρατα» και έχουν πέσει οι μάσκες του μεταπολιτευτικού φασιστικού καθεστώτος;







Σύνοψη/Επίλογος


Εν τέλει η 7ετής χούντα ήταν επάρατος όσο την έχουν αναγάγει οι ψευτοδημοκράτες που την αντικατέστησαν; Η γνώμη μας είναι ότι το καθεστώς είχε θετικά και αρνητικά στοιχεία στην πολιτική του. Ως θετική μπορούμε γενικότερα να ορίσουμε την ελληνοκεντρική τάση της πολιτικής του καθεστώτος, η οποία ωστόσο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως φιλολαϊκή, με εξαίρεση όσους είχαν "στενές" σχέσεις και δοσοληψίες με το καθεστώς. Πάντως η προσπάθεια μετάλλαξης του σε κοινοβουλευτικό καθεστώς, εάν ολοκληρωνόταν, πιθανότατα να μην είχε μεγάλες αποκλίσεις από το τρέχων ψευτοδημοκρατικό καθεστώς. Σίγουρα θα ήταν αρκετά ταυτόσημο στην χρήση των ΜΑΤ και στην ρίψη χημικών ενάντια στα συλλαλητήρια του λαού, καθώς και στον τομέα της προπαγάνδας και της παραπληροφόρησης, ενώ λογικά θα υστερούσε στον τομέα που αφορά την ελευθερία του λόγου και της έκφρασης. Πάντως σε ορισμένους κρίσιμους τομείς (όπως η εθνική άμυνα, η οικονομία, η υγεία, η εγκληματικότητα, η ανεργία, το μεταναστευτικό), το πρώην χουντικό καθεστώς αναμένεται ότι θα υπερείχε έναντι του σημερινού καθεστώτος.

Ωστόσο η πλάστιγγα της πολιτικής "ζυγαριάς" γείρει προς την αρνητική πλευρά για την αυταρχική, αντιλαϊκή και αντιδημοκρατική Χούντα με αποκορύφωμα τα γεγονότα του Πολυτεχνείου και το Κυπριακό που στιγμάτισαν την χώρα και τις Ένοπλες Δυνάμεις. Εξαιτίας της χούντας δόθηκε η ευκαιρία σε εκβιαζόμενους, εξαγορασμένους και λοιπούς προδότες να κατακλύσουν την πολιτική, επιχειρηματική και οικονομική εξουσία, να διαβρώσουν τις κρατικές λειτουργίες (Ένοπλες Δυνάμεις, Σώματα Ασφαλείας, Δικαστική Εξουσία, ΜΜΕ, Σύστημα Παιδείας και Υγείας και τον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα) και να καταστήσουν την χώρα και τον ελληνικό λαό όμηρο των τοκογλύφων της «Παγκοσμιοποίησης». 

Η χούντα πρόδωσε τους Έλληνες Πολίτες φερόμενη στον λαό ως υπηκόους/υποτελείς της - ότι δηλαδή έκαναν πάντα οι μοναρχίες - ενώ με την πτώση της επέτρεψε στην Κοινοβουλευτική Ολιγαρχία να μετατρέψει τον λαό σε έναν απλό ψηφοφόρο, σε έναν Ιδιώτη ή και σε έναν ελεεινό κομματικό Δούλο.





Παρακάμπτοντας όμως την «Δικτατορία των Συνταγματαρχών», η οποία άλλωστε ανήκει στο παρελθόν και επιστρέφοντας στο καθεστώς της τρέχουσας διεθνιστικής «Κομματοκρατίας» θα τονίσουμε ότι είναι εξαρχής ένα προβληματικό, στρεβλό και αντεθνικό ολιγαρχικό σύστημα διακυβέρνησης που καταστρέφει την χώρα και τον ελληνικό λαό προς όφελος αλλότριων δυνάμεων. Είναι ένα σύστημα που θα πρέπει να αλλάξει εκ βάθρων ή να καταργηθεί ολοσχερώς. Επίσης όπως δικάστηκαν οι χουντικοί θα πρέπει τώρα να δικαστούν με την σειρά τους και όσοι διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην παρατεταμένη εθνική και κοινωνική προδοσία που συντελέστηκε κατά την διάρκεια της μεταπολίτευσης.




  • Τελικά η χούντα έπεσε με 24 έως 30  νεκρούς, σε συνάρτηση βέβαια με τις εξελίξεις στην Κύπρο (Αττίλας 1). Μόνο κατά την διάρκεια των τελευταίων οκτώ ετών της τεχνητής οικονομικής κρίσης και των μνημονίων που έγινε προς όφελος των τραπεζών και των τοκογλύφων της Νέας Τάξης, έχουν πεθάνει χιλιάδες Έλληνες από αυτοκτονίες, φτωχοποίηση και κατάρρευση του εθνικού συστήματος υγείας. Αλήθεια, πόσο πόνο, πόσα θύματα και πόσο αίμα χρειάζεται ακόμα για να πέσει η προδοτική μεταπολιτευτική και ολιγαρχική <Κομματοκρατία>;



Σεβόμενοι τα αθώα θύματα του «Μαύρου Νοεμβρίου» του 1973 και όλους όσους αγωνίστηκαν ανιδιοτελώς για μια ανεξάρτητη, φιλελεύθερη και δημοκρατική Ελλάδα, μέλη και φίλοι του κινήματος μας σε όλη την επικράτεια θα καταθέσουν στεφάνια σε εθνικά μνημεία, ενώ ειδικότερα στην Αθήνα τα μέλη μας θα πραγματοποιήσουν και πορεία προς την Πνύκα με κεντρικό σύνθημα:



«Ευημερία – Παιδεία – Ελευθερία ^^^ Η Χούντα δεν τελείωσε το ‘73»










Για τους Έλληνες στην Ψυχή, στην Νόηση και στην Παιδεία!



===================================================================


[Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι ένα πανελλήνιο κίνημα και μια κοινή πλατφόρμα ακομμάτιστων και ανιδιοτελών Ελλήνων που έχει ως απώτερο στόχο να παραδώσει την εξουσία στον ελληνικό λαό μέσω διενέργειας Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης για την επανάκτηση της Δημοκρατίας.

Το γνήσια λαϊκό/πατριωτικό <Α Δ> θα στέκεται δίπλα στους εργαζόμενους και στις οικογένειες τους, στις ελληνικές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για τον τόπο τους, καθώς και στο σύνολο του ελληνικού λαού, όμως θα αποτελεί ένα σταθερά αποφασισμένο και σκληρό μέτωπο απέναντι σε όλους αυτούς που εσκεμμένα ξεπουλούν την πατρίδα μας.

Θυμήσου ότι ως υπήκοος, καταναλωτής, τηλεθεατής, ψηφοφόρος, οπαδός, υπάλληλος, "ελεύθερος-πολιορκημένος" επαγγελματίας... έχεις περιορισμένα δικαιώματα.

Ως Πολίτης όμως έχεις εκτεταμένο Λόγο, Αξιώσεις, Δικαιώματα και Αξιοπρέπεια που πηγάζουν και καλύπτονται από το Σύνταγμα και τον Νόμο.

Γιατί ο Πολίτης είναι το Κράτος, σε μια αληθινή Δημοκρατία !

Το <Α Δ> ανήκει - εκ των Αξόνων του - στα ισότιμα μέλη του, όπως ανήκει σε όλους μας - εκ του Συντάγματος - και η πατρίδα μας.  

Ήρθε η ώρα να την πάρουμε πίσω !!! ]


Για επικοινωνία μαζί μας μπορείτε να γράψετε σχόλιο στα άρθρα μας ή να στείλετε μήνυμα στο email: greek.citizens@yahoo.com ή στον λογαριασμό TRUE DEMOCRACY στο Twitter.

Ευχαριστούμε θερμά την σελίδα Greek National Net στο Facebookτην ιστοσελίδα Ελληνικό Εθνικό Δίκτυο στο Google (https://greeks-net.blogspot.com) και το κανάλι Greek National Net στο Youtube για την προώθηση άρθρων και μηνυμάτων του κινήματος μας. Επίσης ευχαριστούμε τις ομάδες του Facebook που επιτρέπουν την προώθηση των ιδεών μας καθώς και τους χρήστες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης που κοινοποιούν τα άρθρα μας!




Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Εκφράζουμε τα βαθιά συλλυπητήρια μας για την απροσδόκητη απώλεια του Κωνσταντίνου Κατσίφα








Αθήνα, 5/11/2018
Εκφράζουμε τα βαθιά συλληπτήρια και την οδύνη μας για την σκόπιμη και θανάσιμη εκτέλεση του Έλληνα πολίτη Κωνσταντίνου Κατσίφα που καταγόταν από την ελληνική περιοχή της κατεχόμενης Ηπείρου. Ο Κ. Κατσίφας θανατώθηκε από την αλβανική αντιτρομοκρατική ομάδα «RENEA» ανήμερα της Εθνικής μας εορτής της 28ης Οκτωβρίου στους Βουλιαράτες, όπου είχε μεταβεί για να δει τους συγγενείς και φίλους του αλλά και για να προετοιμάσει τον παραδοσιακό σημαιοστολισμό του χωριού και του παρακείμενου κοιμητηρίου των πεσόντων Ελλήνων στρατιωτών κατά την διάρκεια του ελληνοϊταλικού πολέμου το 1940.
Ποιο ήταν το βαρύ "έγκλημα" του; Η ανάρτηση μεγάλης σημαίας σε έναν λόφο κοντά στο στρατιωτικό κοιμητήριο που είχε μια επιγραφή «ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ»
Ήταν παράνομο αυτό που έκανε ο Κωνσταντίνος ή η επιγραφή που είχε η σημαία; Όχι ασφαλώς, η Ήπειρος από τα αρχαϊκά χρόνια ήταν Γη Ελλήνων, αλλά πέρα απ’ την ιστορική οπτική, το δικαίωμα των Ελλήνων βορειοηπειρωτών να έχουν εθνική συνείδηση, γλώσσα, παραδόσεις και να σημαιοστολίζουν τον τόπο τους με ελληνικές σημαίες κατοχυρώνεται από το «Πρωτόκολλο της Κέρκυρας» του 1914 αλλά και από τις μεταγενέστερες διεθνείς συνθήκες ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Βέβαια οι αλβανικές αρχές ισχυρίζονται ότι η αιτία της εκτέλεσης του Κωνσταντίνου ήταν η οπλοφορία του και οι ριπές στον αέρα, αλλά αποκρύπτουν τις προσαγωγές, τις προκλήσεις και τις πιέσεις που δεχόταν από παρακρατικούς, από την τοπική αστυνομία και ασφαλίτες για να ματαιώσει την ανάρτηση αυτής της γνωστής και μεγάλης Ελληνικής σημαίας με την ενοχλητική – για αυτούς – επιγραφή…
Επίσης οι αλβανικές αρχές "ξέχασαν" να μας ενημερώσουν για το κλίμα εκφοβισμού, την βιαιοπραγία και τους εκβιασμούς εις βάρος των γονιών του θανόντος με σκοπό να τους αποτρέψουν να δημιουργήσουν θόρυβο για το πολιτικό έγκλημα που συντελέστηκε κατά του γιου τους και να μην καταθέσουν μήνυση εναντίων του αλβανικού κράτους και αστυνομίας.
Σε αυτήν την έκτακτη ανακοίνωση δεν θα σταθούμε στην αφωνία, ανυπαρξία και στην γενικότερη στάση που επέδειξε το δήθεν Ελληνικό Κράτος – η οποία πάντως δεν μας προξένησε καμία εντύπωση και απορία – αφού άλλωστε δεν είναι Ελληνικό αλλά εξαγορασμένο προτεκτοράτο του G. Soros και της υπόλοιπης συμμορίας της Νέας Τάξης, ούτε στην προσπάθεια δυσφήμισης και συκοφάντησης του νεκρού με ανακοίνωση και διαρροές από ορισμένα υψηλόβαθμα κομματόσκυλα της ΕΛ.ΑΣ, ούτε στην ύβρις απέναντι στον νεκρό από τις αλβανικές αρχές με την ανούσια παρακράτηση του στο νεκροτομείο – που ξεπερνά την βδομάδα έως και σήμερα – με αβέβαιη την ημέρα παράδοσης στους γονείς του…
… υπάρχουν όμως πάρα πολλά ακόμα στοιχεία, ενδείξεις και συμβάντα γύρω από αυτήν την βρώμικη υπόθεση, η οποία είναι ολοφάνερο ότι πρόκειται για έγκλημα με πολιτικά και εθνοθρησκευτικά κίνητρα και χαρακτηριστικά, τα οποία θα παραθέσουμε σε ειδικό άρθρο το οποίο ήδη συγγράφεται…

Αιωνία η μνήμη στον νέο εθνομάρτυρα μας Κωνσταντίνο Κατσίφα.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει.
Αθάνατος!!!



Για τους Έλληνες στην Ψυχή, στην Νόηση και στην Παιδεία!


Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

Καθιερωμένη Συνάντηση την ημέρα της «Εθνικής Επετείου του ΌΧΙ!»





Αθήνα, 30/10/2018

Στην υπέροχη και γραφική Καστοριά πραγματοποιήθηκε εφέτος η διήμερη (27 & 28/10) καθιερωμένη συνάντηση των μελών μας για την επέτειο της εθνικής εορτής σε ένα ελεύθερο αλλά γεμάτο πρόγραμμα που περιείχε συζητήσεις και ανταλλαγές απόψεων για τις γενικότερες κοινωνικό-πολιτικές εξελίξεις στην χώρα μας και ευρύτερα στην Ευρώπη και τον Κόσμο.

Είναι σαφές ότι η επιλογή της Καστοριάς ως τόπο συνάντησης θα δυσχέραινε την συμμετοχή αρκετών μελών μας από την νότια Ελλάδα, είτε για οικονομικούς λόγους, είτε λόγω της μεγάλης απόστασης από την κατοικία τους – κάτι άλλωστε που φάνηκε και στην περυσινή συνάντηση του Καρπενησίου – όμως είναι επιλογή μας να πραγματοποιούνται αυτές οι εθιμοτυπικές συναντήσεις σε ιστορικές πόλεις της επαρχίας και για συμβολικούς λόγους, αλλά και για την έμπρακτη παρουσία μας σε όλα τα μήκη και πλάτη της ελληνικής επικράτειας, πόσο μάλλον στην Μακεδονία που βρίσκεται στο στόχαστρο αλλότριων δυνάμεων.

Άλλωστε πέραν της καθιερωμένης συνάντησης ανήμερα της εθνικής εορτής του Οκτωβρίου και της επίσης καθιερωμένης συνάντησης ανήμερα της εθνικής εορτής του Μαρτίου για την «Πανελλήνια Συνέλευση» μας, οι επαφές μεταξύ ομάδων και κοινοτήτων σε έκτακτες συναντήσεις είναι συχνές όπως είναι πολύ συχνές και οι προγραμματισμένες συναντήσεις σε περιφερειακό, νομαρχιακό ή δημοτικό επίπεδο, αφού σε αυτές τις περιπτώσεις τα διάφορα προβλήματα που προαναφέραμε (αποστάσεις, οικονομικά, χρόνος), παρακάμπτονται. Επίσης συμπληρωματικά λειτουργεί και η διαδικτυακή επικοινωνία που είναι λογικό να πρωτοστατεί, αφού εκμηδενίζει τις αποστάσεις και το κόστος.

Το εφετινό μήνυμα μας είναι ότι συνεχίζουμε όλοι μαζί, δυναμικά και με σθένος την προσπάθεια για την προώθηση και ανάπτυξη της Ιδέας και του Κινήματος μας με όπλα την Υπομονή, την Επιμονή, την Μαχητικότητα, την Γνώση, το Δίκαιον και την Πίστη!

Ευχαριστούμε όλους τους συναγωνιστές που κατάφεραν να βρεθούν στην συνάντηση της Καστοριάς και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη προγραμματισμένη συνάντηση μας στην 3η Πανελλήνια Συνέλευση που θα γίνει ανήμερα της εθνικής επετείου του Μαρτίου και που θα ενημερωθείτε για τον τόπο και την ώρα αυτής μέσω της κωδικοποιημένης επικοινωνίας μας.

Κλείνοντας την ανακοίνωση μας ευχόμαστε να μην χρειαστεί ποτέ ξανά να βρεθεί σε πόλεμο η χώρα μας και δη με τον φίλο Ιταλικό λαό με τον οποίο πολλά μας ενώνουν και λίγα μας χωρίζουν.


Τιμή και Δόξα στους μαχητές της «Εποποιίας της Πίνδου του 1940-1941»…

… αλλά και σε όλους όσους αντιστάθηκαν στην τετραπλή κατοχή από τους Γερμανούς Ναζί, τους Ιταλούς Φασίστες, τους Βούλγαρους και Σκοπιανούς Κομιτατζήδες και τους Αλβανούς Τσάμηδες.




Για τους Έλληνες στην Ψυχή, στην Νόηση και στην Παιδεία!


Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

«Α Δ»: Το μήνυμα μας για την «Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων»








Αθήνα, 4/10/2018


Σήμερα είναι η καθιερωμένη ημέρα της διεθνούς εορτής που τιτλοφορείται ως «Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων». Το έτος ορόσημο για την διεθνή ευαισθητοποίηση υπέρ των ζώων θεωρείται το 1931 όταν σε μια κοινωνική συνέλευση φιλόζωων και οικολόγων στην Φλωρεντία της Ιταλίας τέθηκε ο στόχος της επαγρύπνησης των ανθρώπων για τα είδη που τελούσαν υπό εξαφάνιση. Από τότε ασφαλώς η σχετική ευαισθητοποίηση διευρύνθηκε και ορθώς πλέον περιλαμβάνει όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.
Είναι όμως ημέρα γιορτής ή προβληματισμού και περισυλλογής;                        
Για όσους έχουν κατοικίδια που τα αγαπούν ή όσους ασχολούνται με την κτηνοτροφία και φέρονται στα ζώα τους με σεβασμό και γενικότερα για όλους όσους έχουν την επίγνωση ότι και τα ζώα αποτελούν σημαντικότατο μέρος της φύσης και του περιβάλλοντός μας, ίσως θα μπορούσε να είναι μια γιορτινή μέρα η σημερινή αλλά κυρίως μια ευκαιρία για στοχασμούς και σκέψεις. Σκέψεις υπέρ της κινητοποίησης για την σωστή αντιμετώπιση του προβλήματος της κακομεταχείρισης των ζώων και της εκτεταμένης και απάνθρωπης εκμετάλλευσης και θανάτωσης τους.
Ο άνθρωπος που είναι και αυτός ένα ον του γήινου ζωικού βασιλείου οφείλει να σέβεται και να εκτιμά την κάθε ζωή. Δυστυχώς όμως εκατομμύρια ζώα σε ολόκληρο τον κόσμο υποφέρουν από την ανθρώπινη σκληρότητα, ματαιοδοξία, απληστία και κακία. Αναφερόμαστε σε πλάσματα που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έχουν κανέναν τρόπο ουσιαστικής άμυνας. Πλάσματα που είτε αποτελούν θηράματα ή θηρευτές του φυσικού περιβάλλοντος τους – στο οποίο παρεμβαίνει εκουσίως ο άνθρωπος – είτε έχουν ενταχθεί στις ανθρώπινες κοινωνίες μέσω μιας μακρόχρονης διαδικασίας εξημέρωσης τους προς όφελος του ανθρώπινου είδους.
Ασφαλώς δεν αρνούμαστε ότι ο ανθρώπινος πολιτισμός αναπτύχθηκε χάρη στο γεγονός ότι δάμασε τα ζώα και τα εκμεταλλεύτηκε επ’ ωφελεία του. Κέρδισε από την ταχύτητα τους, από την αντοχή τους, από την δύναμη τους, από την κυνηγετική ικανότητα τους, από την παραγωγικότητα τους ή από την συντροφιά τους, όμως ο άνθρωπος υπερέβη σε πλείστες περιπτώσεις τον σεβασμό που όφειλε προς τα δημιουργήματα της φύσης και του Θεού και αποδείχτηκε το πιο επικίνδυνο ζώον του πλανήτη μας που θεωρεί ότι έχει το δικαίωμα να ασκεί απεριόριστη εξουσία και βαναυσότητα επάνω στις ζωές των υπόλοιπων ζωντανών όπως και να καταστρέφει την απαραίτητη και ζωοδόχο φύση.

Αναλογιστείτε πόσες χιλιάδες φάλαινες, δελφίνια ή φώκιες θανατώνονται για το κρέας, το λίπος ή την γούνα τους, όπως και αιλουροειδή, κάστορες, αλεπούδες και άλλα ζωντανά αντιστοίχως για τις γούνες και τα δέρματα τους, ελέφαντες για τους χαυλιόδοντες τους, ρινόκεροι για τα μονόκερά τους ή πόσα ζώα εκτροφής κακοποιούνται βάναυσα από την γέννηση τους μέχρι και την ώρα της σφαγής τους. 

Αλλά να σκεφτούμε και τα χιλιάδες κατοικίδια ή αδέσποτα που υποφέρουν κάθε χρόνο από τα δηλητηριασμένα δολώματα που σκορπούν μοχθηροί και κακόβουλοι άνθρωποι και προκαλούν έναν φρικτό θάνατο στα ανύποπτα και άκακα θύματα τους ή πόσα πυροβολούνται, λιθοβολούνται ή γκρεμίζονται σε βάραθρα προς τέρψιν των φονέων τους.


Άλλοι πάλι κλείνουν τα νεογέννητα ζωάκια μέσα σε σακούλες απορριμμάτων και τα πετούν στους κάδους, ενώ άλλοι ασυνείδητοι εγκαταλείπουν – για διάφορους λόγους, συνήθως όμως ασήμαντους – τα ζώα τους σε ερημιές αδιαφορώντας για την τύχη τους όπου τα περισσότερα τελικά θα πεθάνουν από έλλειψη τροφής και νερού.
Επίσης στην χώρα μας εκατοντάδες σκύλοι ζουν όλη τους την ζωή δεμένοι σ’ ένα βαρέλι. Μιλάμε για τα "περίφημα" «Βαρελόσκυλα» που είναι δεμένα με μια αλυσίδα έχοντας ως κατάλυμα ένα μεταλλικό και σκουριασμένο βαρέλι που ουσιαστικά δεν προσφέρει καμία προστασία από τα στοιχεία της φύσης αφού το καλοκαίρι μετατρέπεται σε φούρνο ενώ τον χειμώνα σε ψυγείο. Τα βαρελόσκυλα επιβιώνουν με λίγο βρώμικο νερό και μερικά ξεροκόμματα – όποτε και όταν τα θυμάται ο ιδιοκτήτης τους – ενώ μονίμως ζουν φοβισμένα, εγκαταλειμμένα και με την έλλειψη της ανθρώπινης αγάπης και συντροφιάς, με αποτέλεσμα τα περισσότερα να πεθαίνουν πρόωρα.
  • Η «Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων» ουσιαστικά δεν είναι μέρα γιορτής, αλλά περισυλλογής και ντροπής…

Όλοι αυτοί που διαπράττουν τέτοια ανοσιουργήματα, στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν τιμωρούνται με ποινή φυλάκισης ή έστω με βαρύ χρηματικό πρόστιμο και στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων, αλλά συνεχίζουν να κυκλοφορούν ανενόχλητοι στην κοινωνία μας μέχρι την επόμενη αποτρόπαια πράξη τους. Μάλιστα σύμφωνα με ψυχολογικές και εγκληματολογικές έρευνες η κακοποίηση των ζώων είναι η πρώτη βίαιη πράξη ενός ατόμου που ενέχει αρκετές πιθανότητες αυτή η τάση του να εξελιχθεί σε σκληρή βία και εγκληματικότητα απέναντι και σε ανθρώπους. Η απρόκλητη επιθετικότητα απέναντι στα ζώα είναι σοβαρή ένδειξη ψυχικής ασθένειας, διαταραγμένης προσωπικότητας και μειωμένης νόησης και αντίληψης. 
Όμως και τα περισσότερα κρατικά κέντρα φιλοξενίας αδέσποτων κατοικίδιων λειτουργούν με συνθήκες απαράδεκτες και τριτοκοσμικές προκαλώντας ακουσίως μεγάλα ποσοστά θνησιμότητας στα έγκλειστα ζώα, αλλά και εκουσίως μέσω της συχνής χρήσης των γνωστών ενέσιμων μεθόδων ευθανασίας.
  • Αντί να αγοράζετε εισαγόμενα κατοικίδια προτιμήστε ένα από τα χιλιάδες αδέσποτα που καρτερικά σας περιμένουν στα κρατικά κέντρα φιλοξενίας και στις φιλοζωικές οργανώσεις…



Είναι όλα αυτά που προαναφέραμε ένδειξη μιας πολιτισμένης κοινωνίας; Που είναι οι αρχές και οι αξίες μας ως άνθρωποι και ο σεβασμός μας προς την φύση;                    
Και αν κάποιοι ως δικαιολογία επαναπαυτούν με την σκέψη ότι οι ίδιοι είναι φιλόζωοι και ότι η άμεση ευθύνη πέφτει επάνω στους δολοφόνους των ζώων και στο αδιάφορο Κράτος, εμείς θα πούμε το εξής: «Όχι κυρίες και κύριοι. Το Κράτος και η ατιμωρησία του προς τους δολοφόνους της φύσης και των πλασμάτων της αντανακλά επάνω σε όλους μας. Αν θέλαμε πραγματικά να το βελτιώσουμε, θα διεκδικούσαμε ως Πολίτες ένα καλύτερο Κράτος και Πολίτευμα. Ένα Κράτος που θα εκπληρώνει τις προσδοκίες μας σε πλείστα ζητήματα, μεταξύ αυτών και περιβαλλοντολογικά και που θα ελέγχει την συμπεριφορά των κατοίκων απέναντι στα ζώα, προάγοντας την ζωοφιλία. Δυστυχώς όμως απ’ ότι φαίνεται ως κοινωνία έχουμε το Κράτος που μας αξίζει…»

Βέβαια όπως προαναφέραμε η βάναυση συμπεριφορά απέναντι στα ζώα είναι παγκόσμιο φαινόμενο και δεν αφορά μόνο τους Έλληνες που γενικότερα είναι ένας λαός φιλόξενος, φιλότιμος και πολιτισμένος, αλλά πάντως δεν θα πρέπει να αδιαφορεί αλλά να αντιστέκεται απέναντι στην αδικία, την μοχθηρία, την ασυδοσία, την ατιμωρησία και την κάθε μορφής βαρβαρότητα – απ’ όπου και αν προέρχεται – υπερασπίζοντας το δικαίωμα της ζωής κάθε πλάσματος.  Η ανθρωπιά μας πρέπει να εκφράζεται απέναντι στους συνανθρώπους μας αλλά και απέναντι στα ζώα και την φύση. Και δεν αρκεί η μη ενεργή συμμετοχή μας στο έγκλημα αφού και η σιωπή και η απάθεια μας αποτελεί συνέργεια και μας καθιστά συνενόχους…

Ως επίλογο θα αναφέρουμε ότι το κίνημα «Α Δ» – αφού πρωτίστως επανακτηθεί η πραγματική Δημοκρατία – θα έχει ως προτεραιότητα του την κατάθεση προτάσεων νόμων για την παραδειγματική τιμωρία όσων κακοποιούν τα ζώα και καταστρέφουν την φύση με ποινές όπως βαρύ χρηματικό πρόστιμο, πιθανή φυλάκιση αλλά και άμεση στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων. Παράλληλα θα καταθέσουμε πρόταση νόμου για μια σταθερή και διαρκή οικονομική ενίσχυση των κρατικών κέντρων φιλοξενίας ζώων (όπως και η δημιουργία νέων κέντρων όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο και σε όποια περιφέρεια καταγράφονται ελλείψεις), τον συχνό έλεγχο τους από αρμόδια κρατικά όργανα καθώς και έμπρακτη στήριξη στις φιλοζωικές και περιβαλλοντολογικές οργανώσεις.

Η πραγματική Δημοκρατία είναι ένα σύστημα διακυβέρνησης αρχών και αξιών που αντιμετωπίζει ολιστικά τα πολλαπλά ζητήματα της ανθρώπινης κοινωνίας (όπως Ισότητα, Ισονομία, Ευημερία, Ελευθερία, Παιδεία, Υγεία, Εργασία, Ιδιοκτησία, Ψυχαγωγία, Άθληση, Δημιουργικότητα κ.α.), σε συνάρτηση με το περιβάλλον το οποίο θα πρέπει να σεβόμαστε, αφού η ποιότητα της ζωής μας, όπως και των μελλοντικών γενεών μας, εξαρτάται άμεσα απ’ αυτό...


*Ακολουθεί ένα βίντεο που επιμελήθηκε η συνεργαζόμενη διαδικτυακή ομάδα πολιτών UGN













Για τους Έλληνες στην Ψυχή, στην Νόηση και στην Παιδεία!

========================================

[Η <ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ> είναι ένα πανελλήνιο κίνημα και μια κοινή πλατφόρμα ακομμάτιστων και ανιδιοτελών Ελλήνων που έχει ως απώτερο στόχο να παραδώσει την εξουσία στον ελληνικό λαό μέσω διενέργειας Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας. 

Το γνήσια λαϊκό/πατριωτικό κίνημα «Α Δ» θα στέκεται δίπλα στους εργαζόμενους και στις οικογένειες τους, στις ελληνικές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για τον τόπο τους, καθώς και στο σύνολο του ελληνικού λαού, όμως θα αποτελεί ένα σταθερά αποφασισμένο και σκληρό μέτωπο απέναντι σε όλους αυτούς που εσκεμμένα ξεπουλούν την πατρίδα μας.

Θυμήσου ότι ως υπήκοος, καταναλωτής, τηλεθεατής, ψηφοφόρος, υπάλληλος, "ελεύθερος" (πολιορκημένος) επαγγελματίας... έχεις περιορισμένα δικαιώματα.
Ως Πολίτης όμως έχεις εκτεταμένο Λόγο, Αξιώσεις, Δικαιώματα και Αξιοπρέπεια που πηγάζουν και καλύπτονται από το Σύνταγμα και τον Νόμο.

Γιατί ο Πολίτης είναι το Κράτος, σε μια αληθινή Δημοκρατία !

Το κίνημα «Α Δ» ανήκει - εκ των Αξόνων του - στα ισότιμα μέλη του, όπως ανήκει σε όλους μας - εκ του Συντάγματος - και η πατρίδα μας.

Ήρθε η ώρα να την πάρουμε πίσω !!! ]

Επιπλέον πληροφορίες για το πανελλήνιο κίνημα ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μπορείτε να βρείτε στην σελίδα United Greek Nation στο Facebook και στις ομάδες ΕΝΩΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ, στο Facebook και στο Google.