Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Λέμε ΌΧΙ στις Heineken & Amstel - Λέμε ΝΑΙ στις γνήσιες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΠΥΡΕΣ!





Αθήνα, 4/7/2017


Πρώτη μεγάλη δικαστική νίκη για την Ζυθοποιία Μακεδονίας και Θράκης με βασικό όνομα προϊόντος τις μπύρες ΒΕΡΓΙΝΑ!


Πρόκειται για µια διαμάχη που ξεκίνησε πριν από 14 χρόνια, καθώς η πρώτη φορά που η ζυθοποιία της Κομοτηνής στράφηκε νομικά εναντίον της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και της ολλανδικής μητρικής της Heineken ήταν το 2003.


Τότε η ελληνική εταιρεία είχε καταγγείλει την Heineken για καταχρηστικές πρακτικές στην «Γενική ∆ιεύθυνση Ανταγωνισµού» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το αποτέλεσµα ήταν να επιβληθεί ένα πρόστιµο – με πολύ μεγάλη καθυστέρηση καθώς πέρασαν περισσότερα από δώδεκα χρόνια    ύψους 31,5 εκατ. ευρώ από την ελληνική «Επιτροπή Ανταγωνισµού» εις βάρος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, µια απόφαση όμως που δεν είχε δεχτεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία (Heineken) και είχε ασκήσει έφεση.


- Ασφαλώς εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι επιτροπές ανταγωνισμού (η ευρωπαϊκή και η ελληνική),  είναι αναγκασμένες να κρατούν τα προσχήματα γιατί ειδάλλως η ευρύτερη διαρροή τέτοιου είδους εμπορικών σκανδάλων μπορούν να συμβάλλουν στην αποδόμηση της Ε.Ε, κάτι για το οποίο η Χαζάρικη Νέα Τάξη απεύχεται. Πρέπει δηλαδή οι πολίτες της Ε.Ε (δούλοι και πρόβατα κατ’ αυτούς), να νομίζουν ότι υπάρχει μια υποτυπώδης νομιμότητα και δικαιοσύνη.


Πρόσφατα το «Διοικητικό Εφετείο» επικύρωσε την απόφαση της ελληνικής «Επιτροπής Ανταγωνισμού» και μετά από αναπροσαρμογή του αρχικού προστίμου, επέβαλλε το πρόστιμο ρεκόρ των 26,7 εκ. ευρώ στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Κατά την έρευνά της, η Επιτροπή Ανταγωνισμού βρήκε αδιάσειστα στοιχεία ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία που στην Ελλάδα διακινεί τα σήματα ΑΛΦΑ, Amstel, Heineken, ΜΑΜΟΣ κ.α. εφάρμοζε μια ενιαία και στοχευμένη πολιτική για τον αποκλεισμό και τον περιορισμό των δυνατοτήτων ανάπτυξης των ανταγωνιστών της από όλα τα κανάλια διανομής, είτε αφορούσαν διανομή σε χονδρική, σε ξενοδοχεία, μπαρ και καταστήματα εστίασης και σε άλλα σημεία λιανικής πώλησης.


Πάντως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει ασκήσει εκ νέου έφεση που αυτήν την φορά η υπόθεση θα εκδικαστεί στο «Συμβούλιο της Επικρατείας».
Εάν τελικά δικαιωθεί η ΒΕΡΓΙΝΑ (ΖΜΘ) το τελικό ποσόν που θα ορισθεί ως πρόστιμο θα αποδοθεί στο ελληνικό δημόσιο.

- Πως πήρε όμως έκταση η υπόθεση και ανάγκασε τους διάφορους πολιτικό-οικονομικό-εμπορικούς νταβατζήδες σε υποχώρηση;

Καταρχήν χάρη στην αποφασιστικότητα και την μαχητικότητα του ιδρυτή της Ζυθοποιίας Μακεδονίας-Θράκης κ. Δημήτρη Πολιτόπουλο ο οποίος δεν μάσησε στους τσαμπουκάδες και στους εκβιασμούς των εγχώριων και αλλοδαπών συμμοριτών και έδωσε την δική του «Μάχη των Θερμοπυλών», όσο και αν αυτό ακούγεται ίσως κάπως υπερβολικό.

Πραγματικά, σε αυτήν την χώρα τα τελευταία 30-40 χρόνια όποιος προσπαθεί να προκόψει – σε οποιονδήποτε χώρο – κρατώντας μια κλασική ελληνική στάση (ήθος, εντιμότητα, αρχές, όραμα, διαφάνεια, ανεξαρτησία), κινδυνεύει από το ανθελληνικό σύστημα που βρίσκεται στην εξουσία και που έχει παρατηρητές και χαφιέδες σε όλο κοινωνικό φάσμα.
- Κατά κύριο λόγο προκοπή θα λάβει αυτός που θα υποταχθεί στο σύστημα και θα το γλύψει, θα το προσκυνήσει, θα παρανομήσει και εντέλει θα του παραδώσει την ψυχή του μπρος σε μια πλασματική κοινωνικό-επαγγελματική ανέλιξη και σε έναν εφήμερο πλουτισμό.


Στο παρελθόν ο γνωστός επιχειρηματίας, είχε προβεί σε πολύ σοβαρές καταγγελίες στην Βουλή, αναφορικά με τις πρακτικές της γνωστής ανταγωνιστικής υπερεθνικής έτσι ώστε να τον εκφοβίσουν και να τον εκβιάσουν.

Συγκεκριμένα ο κ. Δ. Πολιτόπουλος, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας-Θράκης είχε δηλώσει δημόσια:

«Αν δεν είχα την υποστήριξη των άλλων εταιρειών που έχει η οικογένειά μου στην Νέα Υόρκη θα είχα κλείσει. Αν δεν ήμουν νέος δεν θα είχα αντέξει» και συμπλήρωσε:
«Το να μπεις στον πόλεμο, ο οποίος περιλαμβάνει σκάσιμο ελαστικών, κόψιμο φρένων, κάψιμο φορτηγών, απειλών κατά της ζωής μου, κατά των συναδέλφων εμπόρων, αυτά όλα βρίσκονται στην επιτροπή ανταγωνισμού, στην οποία εκκρεμούν από το 2001…»

Η κίνηση «Ματ» όμως – κατά την γνώμη μας – που άλλαξε τα δεδομένα και ανάγκασε το εγχώριο και ευρωπαϊκό κατεστημένο σε υποχώρηση και σε άμεση "τακτοποίηση" της υπόθεσης είναι η πρόσφατη αγωγή της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης σε ολλανδικό δικαστήριο του Άμστερνταμ, στο οποίο ζητά να αναγνωρισθεί ότι η Heineken και η ελληνική θυγατρική της (Αθηναϊκή Ζυθοποιία), άσκησαν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και θα πρέπει να διαταχθούν να σταματήσουν αυτές τις ενέργειες καταβάλλοντας αποζημίωση 100 εκατ. ευρώ στην ενάγουσα ελληνική εταιρεία.


Σημειώνουμε ότι η Heineken έχει βεβαρημένο ποινικό μητρώο σε θέματα ανταγωνισμού, καθώς της είχε επιβληθεί από την ευρωπαϊκή «Επιτροπή Ανταγωνισμού» πρόστιμο 200 εκατ. ευρώ για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της σε καρτέλ στην ολλανδική αγορά μπύρας, το οποίο συντόνιζε τις αυξήσεις των τιμών και ασκούσε έλεγχο με αθέμιτες πρακτικές στα κανάλια διανομής της μπύρας, με σκοπό να μοιράζει την αγορά μεταξύ της η συμμορία του καρτέλ.

  • ·       Πρακτικές των Waffen SS από την Ολλανδό-Γερμανική Heineken;

  • ·       Θυμίζουμε ότι το 3ο Ράιχ νικήθηκε και ότι το 4ο Ράιχ δεν θα περάσει …

Η Ελλάδα μετά τα μέσα της δεκαετίας του '90 δεν διέθετε ούτε μία 100% γνήσια ελληνική μπύρα καθώς η ποιο ισχυρή και γνωστή ζυθοποιία της, η FIX είχε πτωχεύσει από το 1983. Εκείνη την "σοσιαλιστική" εποχή της πλασματικής ανάπτυξης μέσω εξωτερικών δανεισμών και "πράσινων" προνομιακών επιδοτήσεων και διορισμών των απανταχού πρασινοφρουρών, στην εποχή δηλαδή του «πράσινου ήλιου» κυριαρχούσαν στην χώρα οι "δικές μας" Άμστελ και "Πράσινη" των Φράγκο-Γερμανών και των Χαζάρων…
… με αυτά και μ’ αυτά το μερίδιο της Heineken και Amstel μέχρι πρόσφατα είχε εκτοξευθεί στα άστρα…


Όλα αυτά όταν π.χ. η Αλβανία διέθετε 4 δικές της μπύρες, η Βουλγαρία είχε 18, το Μεξικό 500 και οι ΗΠΑ 3.000 κτλ.

Σήμερα η Heineken μαζί με τις Amstel, SOL, Fisher, Buckler, ΆΛΦΑ, ΜΑΜΟΣ, ΒΙΟΣ 5 κ.α. κατέχει μερίδιο περίπου στο 60%-65% της αγοράς.















 Αντίστοιχα μεγάλο μερίδιο αγοράς – περίπου 15%-20% – κατέχει και η Ολυμπιακή Ζυθοποιία που ανήκει πλειοψηφικά στην δανέζικη Carlsberg και διανέμει τις μπύρες ΦΙΞ, Mythos, Carlsberg, Kaizer, Henninger, Corona κ.α.

  • Φράγκο-Φλαμανδοί και Βίκινγκς λεηλατούν εκ νέου την χώρα μας…
  • ·       Τους πληροφορούμε όμως ότι ο Μεσαίωνας ανήκει στο παρελθόν …



Τα τελευταία χρόνια όμως έχει αρχίσει η αντεπίθεση από τις μικρές ελληνικές ζυθοποιίες που συγκροτούν τον ΣΜΑΖΕ (Σύνδεσμος Μικρών Ανεξάρτητων Ζυθοποιών Ελλάδος), όπως η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στην Κομοτηνή (μπύρες Βεργίνα), η ΕΖΑ Πρότυπος Ελληνική Ζυθοποιία στην Αταλάντη (μπύρες με ετικέτα Έζα, Berlin, Pils Hellas, Blue Island), η Μικροζυθοποιία Σερρών και Βορείου Ελλάδας, (μπύρα VOREIA), η Μικροζυθοποιία Κυκλάδων (μπύρα Νήσος), η Πατραϊκή Ζυθοποιία (μπύρα Διώνη), η Παντελής Κουγιός ΑΒΕ στην Ρόδο (μπύρες Zythos Vap), η Ε. Παπαδημητρίου – Ελληνική Ζυθοποιία Ρόδου (βαρελίσιες μπύρες Magnus), η Κερκυραϊκή Μικροζυθοποιία ΕΠΕ (μπύρες Real Ale, Ionian, Koroibos Ale κ.α.), η Septem Μικροζυθοποιία στην Εύβοια (μπύρες Septem), η Ζυθοποιία Ζέος (μπύρες ΖΕΟΣ), η First Lomax Μονοπρόσωπη ΕΠΕ στην Σαντορίνη (μπύρες Volkan), Santorini Brewing Co ( μπύρες donkey), η Κρητική Ζυθοποιία (βαρελίσιες μπύρες Χάρμα), η Ρεθυμνιακή Ζυθοποιία (μπύρες Brinks), η Μεσογειακή Μικροζυθοποιία Κρήτης (μπύρα Lyra), η Ζυθοποιία Χίου (Μπύρα Χίου), η ΕΛΙΞΗ ΑΕ στην Χαλκίδα (μπύρες Delphi Beer), η Ζυθοποιία Θεσσαλίας στην Καρδίτσα (μπύρες Στίλβη), η Θεσσαλική Ζυθοποιία στην Αττική (μπύρες Ζήτα, Θήτα, Ωμέγα κ.α.), η Μικροζυθοποιία Θεσσαλίας στον Βόλο (μπύρες Αργώ), η Μικροζυθοποιία Κεφαλονιάς και Θράκης στην Κεφαλονιά (μπύρες Kefalonian Beer), η Κορινθιακή Ζυθοποιία (μπύρα Canal Dive), η Άλη Μικροζυθοποιία Θεσσαλονίκης (μπύρα Άλη), η Μικροζυθοποιία Ηπείρου (μπύρα Epirus) και άλλες που πιθανόν να μας διαφεύγουν και ζητούμε να μας συγχωρέσουν οι παραγωγοί που δεν τους αναφέρουμε.



Οι εξαιρετικές μπύρες που παράγονται σε κάθε περιοχή της Ελλάδος, από την Κομοτηνή, τις Σέρρες, την Καρδίτσα, τον Βόλο, την Εύβοια, το Ρέθυμνο, τα Χανιά ή το Καστέλι της Κρήτης, την Σαντορίνη, την Ρόδο, την Τήνο, την Χίο, την Πάτρα, την Κεφαλονιά, την Κέρκυρα και τα Ιωάννινα κλείνοντας μέσα σε κάθε φιάλη ή βαρέλι μπύρας τα ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά και συνταγές, αναμένουν τους Έλληνες καταναλωτές αλλά και τους επαγγελματίες της μαζικής εστίασης, των αναψυκτηρίων και μπαρ, των μικρών και μεγάλων υπεραγορών και άλλων σημείων πώλησης να τις επιλέξουν και να τις διαθέσουν στα εκατομμύρια των ελλήνων και ξένων τουριστών.
Οι Ελληνικές Μπύρες είναι οι καλύτερες του Κόσμου, γιατί είναι οι πραγματικά Δικές μας!!!
·       Η ενίσχυση της εθνικής μας οικονομίας από προϊόντα παραγόμενα στην χώρα μας και κυρίως ελληνικής ιδιοκτησίας, αποτελεί ουσιαστικά μονόδρομο για το μέλλον μας ως πολίτες και ως κράτος.
·       Η αιμορραγία της ελληνικής οικονομίας με την κατανάλωση περιττών ή ζημιογόνων εισαγόμενων προϊόντων θα πρέπει να λάβει Τέλος …

Θα κλείσουμε το άρθρο με μια υπενθύμιση προς όλους τους αναγνώστες μας. Πρόσφατα είχε κάνει μια αρνητική δήλωση ο Γερούν Ντάισελμπλουμ για τους νότιο-ευρωπαίους:
«Κατά τη διάρκεια της κρίσης του ευρώ, οι χώρες του Βορρά έδειξαν "αλληλεγγύη" στις χώρες που επηρεάσθηκαν από την κρίση. Ως "σοσιαλδημοκράτης" αποδίδω εξαιρετική σημασία στην αλληλεγγύη. Αλλά και αυτοί έχουν υποχρεώσεις. Δεν μπορούν να ξοδεύουν όλα τα χρήματα σε ποτά και γυναίκες και μετά να ζητούν βοήθεια».


(σ.σ. εννοεί "βοήθεια" τον δανεισμό με τοκογλυφικούς όρους).

Εμείς, οι «Έλληνες Πολίτες» απαντάμε στην "μικρή ολλανδέζα" του Eurogroup και του λέμε ότι στην Ελλάδα παραδοσιακά σεβόμαστε και αγαπάμε τις γυναίκες ίσως επειδή είναι το «αλατοπίπερο στην ζωή μας» ή «το Ύδωρ της ζωής μας» και τον διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να ξοδεύουμε τα χρήματα μας για αυτές… γιατί το Αξίζουν!

… αλλά και ότι θα συνεχίσουμε να πίνουμε – με μέτρο – Ελληνικά ποτά και ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΠΥΡΕΣ …
…Γιατί Έτσι μας Αρέσει!!!





ΑΚΑΔΗΜΙΑ Πολιτών

*ΑΚΑΔΗΜΙΑ (Ανθρωπιστικό Κίνημα Αληθινής Δημοκρατίας)

===================================================


[ Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ Πολιτών είναι ένα πανελλήνιο κίνημα και μια κοινή πλατφόρμα ακομμάτιστων και ανιδιοτελών Ελλήνων που έχει ως απώτερο στόχο να παραδώσει την εξουσία στον ελληνικό λαό μέσω διενέργειας Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

Το γνήσια λαϊκό/πατριωτικό ΑΚΑΔΗΜΙΑ (Ανθρωπιστικό Κίνημα Αληθινής Δημοκρατίας), θα στέκεται δίπλα στους εργαζόμενους και στις οικογένειες τους, στις ελληνικές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για τον τόπο τους, καθώς και στο σύνολο του ελληνικού λαού, όμως θα αποτελεί ένα σταθερά αποφασισμένο και σκληρό μέτωπο απέναντι σε όλους αυτούς που εσκεμμένα ξεπουλούν την πατρίδα μας.

Θυμήσου ότι ως υπήκοος, καταναλωτής, τηλεθεατής, ψηφοφόρος, εργαζόμενος ... έχεις περιορισμένα δικαιώματα.
Ως Πολίτης όμως έχεις εκτεταμένο Λόγο, Αξιώσεις, Δικαιώματα και Αξιοπρέπεια που πηγάζουν και καλύπτονται από το Σύνταγμα και τον Νόμο.

Γιατί ο Πολίτης είναι το Κράτος, σε μια αληθινή Δημοκρατία !

Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ Πολιτών ανήκει - εκ των Αξόνων του - στα ισότιμα μέλη του, όπως ανήκει σε όλους μας - εκ του Συντάγματος - και η πατρίδα μας.  

Ήρθε η ώρα να την πάρουμε πίσω !!! ]

Πληροφορίες για το πανελλήνιο κίνημα ΑΚΑΔΗΜΙΑ Πολιτών (Ανθρωπιστικό Κίνημα Αληθινής Δημοκρατίας), θα βρείτε στους συνδέσμους: 1) unitedgreeknation.blogspot.gr 2) enomeno-elliniko-ethnos.webnode.gr 3) στην σελίδα στο Facebook, United Greek Nation και 4) στην ομάδα στο Facebook, ΕΝΩΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ.



Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Λέμε ΌΧΙ στα παγωτά ΕΒΓΑ και ALGIDA





Αθήνα, 20/6/2017

Μία πρωτοφανής διαφήμιση των παγωτών ΕΒΓΑ και των γεμιστών μπισκότων της μπισκοτοποιίας Παπαδοπούλου προβλήθηκε τον Μάιο στο You Tube όπου δέσποζε ένας χάρτης με το Αιγαίο διχοτομημένο (με διχρωμία), ακριβώς εκεί που ισχυρίζεται η Άγκυρα ότι είναι η τουρκική αρμοδιότητα για αποστολές έρευνας και διάσωσης και γενικά η περιοχή που θέλει να αστυνομεύει ή να υφαρπάξει η Τουρκία.

Σε μια εποχή όπου η Τουρκία ασκεί καθαρά επιθετική πολιτική στο Αιγαίο επιθυμώντας την διχοτόμησή του και επιζητώντας μια πολεμική σύγκρουση, τέτοια δήθεν "αθώα" υποσυνείδητα μηνύματα είναι ταυτόχρονα απαράδεκτα και ύποπτα.

Να υπενθυμίσουμε ότι η ΕΒΓΑ στο παρελθόν ανήκε στην οικογένεια Φιλίππου και τώρα τον έλεγχό της έχει η πολυεθνική Unilever, ενώ η εταιρία μπισκότων Παπαδοπούλου ανήκουν στην ομώνυμη οικογένεια.
Είμαστε σχεδόν βέβαιοι ότι το σχέδιο με τον παραποιημένο χάρτη προήλθε από το εξωτερικό ενώ οι υπάλληλοι του τμήματος διαφήμισης και προώθησης προϊόντων της Unilever Ελλάδας απλά εκτέλεσαν τις εντολές, αφού σε αντίθετη περίπτωση θα ήταν εξαιρετικά αφελές και αυτοκαταστροφικό για τους ίδιους εάν λάμβαναν τέτοιου είδους πρωτοβουλία.
Είναι άλλωστε αρκετά συχνό φαινόμενο στις μεγάλες πολυεθνικές να προωθούνται προς τα τοπικά διοικητικά στελέχη τους άνωθεν κατευθυντήριες εντολές από το άγνωστο "υπερπέραν" … δηλαδή πάνω και πέρα από τους άμεσους διεθνείς προϊσταμένους τους.
- Ποιος ή ποιοι είναι αυτοί που δίνουν τις διάφορες περίεργες, αν μη τι άλλο, εντολές και απαιτούν την άμεση εκτέλεση τους δίχως καμία αμφισβήτηση;
Η πυραμιδική "αόρατη" εξουσία που ελέγχει όλους τους τομείς του παγκόσμιου συστήματος είναι αυτή που κινεί τα νήματα και προωθεί τα σχέδια της μέσα από τις εμπορικές υπερεθνικές εταιρίες, τα ΜΜΕ, τις κυβερνήσεις, τις ΜΚΟ, τους ελεγχόμενους ακαδημαϊκούς χώρους κτλ.
Όλοι γνωρίζουμε ποια είναι τα μεγάλα αφεντικά της Unilever που επιθυμούν αλλαγές συνόρων στην περιοχή μας, δημογραφικές αναδιαμορφώσεις, μείωση μισθών, συντάξεων κτλ.
Η γνωστή συμμορία των πιστωτών μας έχει το πλειοψηφικό πακέτο της όπως και τόσων άλλων μεγάλων υπέρ-συγκεντρωτικών πολυεθνικών εταιριών ή αλλιώς «Mother Companies».

  • Μήνυμα κατευθείαν από τα κεντρικά της Νέας Τάξης ήταν αυτό το διαφημιστικό σποτ με τον παραποιημένο χάρτη του Αιγαίου. Ένα μήνυμα με πολλούς παραλήπτες… εμείς όμως θα τους απαντήσουμε στο τέλος γιατί «γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος» …

Να πως εμπλέκονται οι δήθεν "αθώες" εμπορικές εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, παγωτών, αναψυκτικών, απορρυπαντικών, τσίχλας ή μαγιονέζας με την πολιτική και την ευρύτερη άλωση της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας.
Είναι απαράδεκτο εταιρίες που κερδίζουν πακτωλό χρημάτων από τους Έλληνες καταναλωτές χρησιμοποιώντας παράλληλα πολλά παράθυρα φόρο-αποφυγής να παίζουν με το γενικότερο εθνικό λαϊκό αίσθημα αλλά και να προκαλούν συναισθήματα φόβου σε κατοίκους των νησιών μας που έχουν ζήσει επανειλημμένως την τουρκική καταστρεπτική λαίλαπα.
Μετά την γενική κατακραυγή από χρήστες του You Tube και άλλων κοινωνικών δικτύων οι εταιρίες Unilever και Μπισκότα Παπαδοπούλου έβγαλαν ανακοινώσεις όπου ζήτησαν συγγνώμη για το "λάθος" αποσύροντας παράλληλα και το επίμαχο διαφημιστικό σποτ.
Να πούμε ότι την ALGIDA την αναφέρουμε στην επικεφαλίδα γιατί και αυτή ανήκει στην Unilever.

Για την ALGIDA επίσης θα πρέπει να αναφέρουμε ότι σύμβολο παρεμφερές με το σήμα της χρησιμοποιείται – μαζί με διάφορα άλλα σύμβολα – από κυκλώματα και οργανώσεις παιδεραστών, σύμφωνα με πληροφορίες που λάβαμε από πολλές ανθρωπιστικές ακτιβιστικές ομάδες, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο.


Σύμφωνα με αναφορά του F.B.I (αριθμός εγγράφου FBI-Q-2200-005-06, HRWC CAC-VI.A.5.), οι ανά τον κόσμο παιδόφιλοι έχουν εφεύρει έναν δικό τους κώδικα επικοινωνίας, έτσι ώστε να αναγνωρίζονται μεταξύ τους, δηλώνοντας μάλιστα και τις αρρωστημένες ερωτικές προτιμήσεις τους.

Τα αναγνωριστικά τους, είναι μερικά σύμβολα και λογότυπα, τα οποία συνήθως φορούν σε μορφή κοσμήματος ή αυτοκόλλητου, ή τα φέρουν στο σώμα τους με την μορφή τατουάζ. Το κάθε σύμβολο απ' αυτά, ανάλογα με το σχήμα και το χρώμα του, δηλώνει αν ο παιδόφιλος προτιμά αγόρια, κορίτσια, ή και τα δύο φύλα.

  • Ασφαλώς η ALGIDA δεν ευθύνεται για το γεγονός ότι κάποιοι ψυχανώμαλοι χρησιμοποιούν ένα σύμβολο που θυμίζει το σήμα της αλλά νομίζουμε ότι η εταιρία κάτι θα πρέπει να κάνει για αυτό το κρίσιμο θέμα... έστω ίσως μια ανακοίνωση καταδίκης αυτής της διεστραμμένης κατηγορίας εγκληματιών.

    [Για την ιστορία θυμίζουμε ότι η Martijn (η οργάνωση παιδόφιλων Ολλανδίας), δικαιώθηκε από εφετείο της ολλανδικής περιφέρειας και πλέον είναι μια επίσημη οργάνωση με ευρωπαϊκές διαστάσεις και "προοπτικές"].

    Εμείς πάντως προτείνουμε στους Έλληνες Πολίτες να αγοράζουν τα παγωτά ΚΡΙ-ΚΡΙ που είναι πλέον η μοναδική ελληνική παγωτό-βιομηχανία καθώς η Δωδώνη βρίσκεται υπό τον έλεγχο της γερμανικής τράπεζας Bundesbank, ενώ και τα παγωτά της Nestle ανήκουν στο γνωστό νεοταξικό λόμπυ. Εναλλακτικά λέμε στους Πολίτες να προτιμούν τα παγωτά από ελληνικά ζαχαροπλαστεία και μηχανές παγωτού που βρίσκονται σε διάφορα γαλακτοπωλεία.
    Εδώ όμως θα σταθούμε και στο εξής παράδοξο: Κάπου υπάρχει σε αυτήν την χώρα και μια "ανεξάρτητη" Επιτροπή Ανταγωνισμού η οποία υποτίθεται ότι θα στεκόταν εμπόδιο στην δημιουργία μονοπωλίων και γενικότερα στις συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού που επικρατούν στην ελληνική αγορά.
    - Γιατί επέτρεψε η Επιτροπή Ανταγωνισμού την εξαγορά της ΕΒΓΑ από την Unilever η οποία ήδη κατείχε και την παγωτό-βιομηχανία ALGIDA;
    Όπως επέτρεψε στο παρελθόν - με την πρότερη μορφή της ως επιτροπή ανταγωνισμού - την εξαγορά της ελληνικής σοκολατοποιίας Παυλίδης από την Kraft & Jacobs Suchard (σήμερα η Παυλίδης ανήκει στην Mondelez) ή την εξαγορά της ΜΙΣΚΟ από την Barilla ή - με την σημερινή μορφή της επιτροπής όπου απλώς "ο Μανωλιός άλλαξε τα ρούχα του αλλιώς" - με την "συγχώνευση" της επίσης ελληνικής εταιρίας καλλυντικών Rilken από την γερμανική Henkel που διακινεί και εμπορεύεται ομοειδή προϊόντα ή την εξαγορά των σημάτων της ελληνικής Rol από την Αμερικανό-Χαζάρικη Procter & Gamble που επίσης έχει ανταγωνιστικά προϊόντα στο χαρτοφυλάκιο της και τόσες άλλες παρεμφερή περιπτώσεις ξεπουλήματος της τοπικής παραγωγής έναντι του γνωστού νεοταξικού συναφιού των "αγορών" που συνήθως αποκαλείται αόριστα ως διεθνές κεφάλαιο…
    Η συνοπτική απάντηση για τα παραπάνω είναι ότι πολύ απλά δεν υπάρχει ανεξάρτητη επιτροπή αφού αυτήν την συγκροτούν έντεκα μέλη διορισμένα από την εκάστοτε κυβέρνηση. Τα πρόστιμα που μοιράζει κατά καιρούς και κατά παραγγελία είναι «για τα μάτια του κόσμου» και χάδια μπρος στα τεράστια έσοδα και τις παρατυπίες και παρανομίες των εταιριών.
    Γενικότερα οι ελεγκτικές επιτροπές της χώρας δεν είναι ανεξάρτητες αφού η Εκτελεστική εξουσία (Πρόεδρος, κυβερνήσεις, κομματική βουλή), έχει απορροφήσει όλες τις άλλες λειτουργίες του Κράτους (Νομοθετική, Δικαστική, Ελεγκτική), συνιστώντας μια Ολιγαρχία από μιμητές του Αλ Καπόνε και των Νονών της Σικελικής μαφίας …
    Αυτό είναι γενικότερα το παιχνίδι που παίζεται στην χώρα μας. Κάποιοι παριστάνουν τους πολιτικούς, κάποιοι άλλοι τους επιχειρηματίες, άλλοι τους τραπεζίτες, άλλοι τους δικαστές και άλλοι τους καναλάρχες και δημοσιογράφους και είτε υποκρίνονται ότι  "παίζουν τις σφαλιάρες" μεταξύ τους, είτε άλλες φορές συνεργάζονται δήθεν για το καλό της "δημοκρατίας" …
    … ουσιαστικά όμως παίζουν μια κλασική και κακόγουστη φαρσοκωμωδία εις βάρος του ελληνικού λαού προς ιδίων όφελος αλλά και προς όφελος των ξένων τοκογλύφων…
    … ένα σινάφι από τον κατιμά της ελληνικής κοινωνίας που παριστάνουν τους ηγέτες, τους στυλοβάτες και τους ταγούς της ασφάλειας, της προόδου, της ανάπτυξης και της ομαλότητας είναι ταυτόχρονα ο «τέντζερης και το καπάκι» της …
    … αυτό που θα προκύψει σύντομα μέσα στα πλαίσια της υποτιθέμενης "ομαλότητας" και με μαθηματική ακρίβεια είναι η έκρηξη της κοινωνικής "χύτρας" …
    … και τότε «ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε»;                            
    «Οργή λαού, φωνή Θεού» δεν λέει η γνωστή λαϊκή ρήση; Αυτό έρχεται και μάλιστα πολύ σύντομα…
    Αυτά όμως τα έχουμε ξαναπεί σε παλιότερα άρθρα μας όπως έχουμε ορίσει την λύση στο πρόβλημα μας, δηλαδή την οριστική απελευθέρωση της χώρας και του ελληνικού λαού που δεν είναι άλλη από την επαναφορά της αληθινής Δημοκρατίας, γιατί σε αντίθετη περίπτωση υπάρχει ο κίνδυνος η ανεξέλεγκτη λαϊκή οργή χωρίς συγκεκριμένο και ξεκάθαρο στόχο να επιτρέψει σε λαοπλάνους και νέους τύραννους να στήσουν τους δικούς τους εξουσιαστικούς θρόνους.
    Επί τη ευκαιρία του παρόντος θέματος να θυμίσουμε μια παρόμοια απαράδεκτη ενέργεια προ ετών από την επίσης νεοταξική εταιρία κινητής τηλεφωνίας Vodafone, η οποία είχε διαφημιστικό σποτ με σημαία της ημιαυτόνομης Κρητικής Πολιτείας.
    - Πληροφοριακά αναφέρουμε ότι αυτή η σημαία είχε σχεδιαστεί στα τέλη του 19ου αιώνα για την μεγαλόνησο η οποία μετά από πολλές εξεγέρσεις των Κρητικών ενάντια στους Οθωμανούς είχε περάσει στην συν διοίκηση των «Μεγάλων Δυνάμεων» της εποχής (Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Ρωσία), από το 1896 έως το 1913 όπου τελικά επιτεύχθηκε η ένωση της Κρήτης με τον υπόλοιπο εθνικό κορμό.
    Φαίνεται ότι και σε αυτήν την περίπτωση τα γνωστά διεθνή κέντρα των τοκογλύφων ορέγονται μια εκ νέου αυτονόμηση της Κρήτης – πέρα από την διχοτόμηση του Αιγαίου – η οποία θα βρίσκεται υπό καθεστώς διεθνούς επιτήρησης, άρα πλήρως ελεγχόμενη.
    Ας μας πουν όμως κάτι σχετικό με τα παραπάνω η Μπακογιάννη ή ο αδερφός της ο Κυριάκος που παριστάνουν τους "Κρητικούς" και που σουλατσάρουν συχνά στην Μπίλντεμπεργκ … αυτοί όλο και κάτι θα γνωρίζουν …

    Μετά από όλα αυτά τα "ωραία" θα κλείσουμε το κείμενο με την υπενθύμιση προς όλες τις κατευθύνσεις ότι εμείς, οι χιλιάδες Έλληνες Πολίτες, θα παραμείνουμε άγρυπνοι φρουροί των εθνικών μας συμφερόντων και του ελληνικού λαού και αποφασισμένοι αντίπαλοι όσων προσπαθούν ματαίως να καπηλευτούν την χώρα μας.
    Ø Τα όπλα μας που είναι το απόσταγμα του Ελληνικού Πολιτισμού, η Ιστορία, η Δημοκρατία και η Πίστης θα μας δώσουν οριστικά την Ελευθερία και την Νίκη!
    Ø Έλα και εσύ μαζί μας, πλάι μας, στον δίκαιο αγώνα για την αποκατάσταση της Νομιμότητας και την επαναφορά της Αληθινής Δημοκρατίας!!
    Ø Όλοι μαζί λέμε «Τέλος στην Κλεπτοκρατία και Φαυλοκρατία»…                                                                           … γιατί ήρθε η ώρα της επιστροφής της «Ελληνίδας Κόρης», της αδικημένης, αλλά διάσημης και αγαπημένης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!!!

    Υ.Γ. - Εμείς γνωρίζουμε ότι οι «Έλληνες Πολίτες» θα γελάσουν τελευταίοι...
    ... άλλοι είναι αυτοί που οσονούπω θα κλαίνε με μαύρο δάκρυ …

    ΑΚΑΔΗΜΙΑ Πολιτών
    * ΑΚΑΔΗΜΙΑ (Ανθρωπιστικό Κίνημα Αληθινής Δημοκρατίας)
    ==============================================

    [ Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ Πολιτών είναι ένα πανελλήνιο κίνημα και μια κοινή πλατφόρμα ακομμάτιστων και ανιδιοτελών Ελλήνων που έχει ως απώτερο στόχο να παραδώσει την εξουσία στον ελληνικό λαό μέσω διενέργειας Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

    Το γνήσια λαϊκό/πατριωτικό ΑΚΑΔΗΜΙΑ (Ανθρωπιστικό Κίνημα Αληθινής Δημοκρατίας), θα στέκεται δίπλα στους εργαζόμενους και στις οικογένειες τους, στις ελληνικές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για τον τόπο τους, καθώς και στο σύνολο του ελληνικού λαού, όμως θα αποτελεί ένα σταθερά αποφασισμένο και σκληρό μέτωπο απέναντι σε όλους αυτούς που εσκεμμένα ξεπουλούν την πατρίδα μας.

    Θυμήσου ότι ως υπήκοος, καταναλωτής, τηλεθεατής, ψηφοφόρος, εργαζόμενος ... έχεις περιορισμένα δικαιώματα.
    Ως Πολίτης όμως έχεις εκτεταμένο Λόγο, Αξιώσεις, Δικαιώματα και Αξιοπρέπεια που πηγάζουν και καλύπτονται από το Σύνταγμα και τον Νόμο.

    Γιατί ο Πολίτης είναι το κράτος, σε μια αληθινή Δημοκρατία !

    Το ΑΚΑΔΗΜΙΑ ανήκει - εκ των Αξόνων του - στα ισότιμα μέλη του, όπως ανήκει σε όλους μας - εκ του Συντάγματος - και η πατρίδα μας.  

    Ήρθε η ώρα να την πάρουμε πίσω !!! ]

    Πληροφορίες για το πανελλήνιο κίνημα ΑΚΑΔΗΜΙΑ Πολιτών (Ανθρωπιστικό Κίνημα Αληθινής Δημοκρατίας), θα βρείτε στους συνδέσμους: 1) unitedgreeknation.blogspot.gr 2) enomeno-elliniko-ethnos.webnode.gr 3) στην σελίδα στο Facebook, United Greek Nation και 4) στην ομάδα στο Facebook, ΕΝΩΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ.