Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Θρηνούμε για την πτώση του «Αετού» μας Γ. Μπαλταδώρου






Αθήνα, 14/4/2018
Με ανείπωτο θρήνο και οδύνη αποχαιρετούμε τον πιλότο της Πολεμικής Αεροπορίας μας Γιώργο Μπαλταδώρο που έχασε την ζωή του απροσδόκητα μετά από την συντριβή του Mirage 2000-5 την περασμένη Πέμπτη ανοιχτά της Σκύρου και τον συνοδεύουμε σήμερα στην τελευταία του κατοικία, στο κοιμητήριο του τόπου που γεννήθηκε και μεγάλωσε, στο Μορφοβούνι Καρδίτσας, με την πεποίθηση ότι θα είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάζει. Ασφαλώς μαζί με εμάς – που είμαστε μια «σταγόνα στον ωκεανό» του απανταχού ελληνισμού – εκατομμύρια Έλληνες και μια ολόκληρη χώρα έχει βυθιστεί στο πένθος και αποχαιρετά νοερά ένα άξιο τέκνο της που έπεσε υπηρετώντας και υπερασπίζοντας την πατρίδα.


Δυστυχώς όμως υπάρχουν και αρκετοί ανθέλληνες εντός της χώρας που δεν συμμερίζονται τον πόνο του λαού μας, καθώς έχουν αποστροφή σε οτιδήποτε εθνικό και συνήθως βλέπουν εφιάλτες μπρος στην εικόνα μιας στολής, είτε αυτή είναι των ΕΔ, είτε των Σωμάτων Ασφαλείας. Μέσα σ’ αυτούς συμπεριλαμβάνονται και τα κρατικοδίαιτα κομματόσκυλα της ΕΡΤ – που πληρώνονται από όλους εμάς – και που δεν μετέδωσαν απευθείας την κηδεία, αλλά που προτίμησαν να προβάλλουν ευτελείς "ψυχαγωγικές" εκπομπές, αποτυπώνοντας ουσιαστικά τα πραγματικά αισθήματα της αντεθνικής κυβέρνησης "ΣΑΝΕΛ" αλλά και του υπόλοιπου ξενόδουλου θιάσου της μεταπολίτευσης…            

1. Το χρονικό της πτώσης και ο ακήρυχτος πόλεμος
Ο σμηναγός Γιώργος Μπαλταδώρος έπεσε μετά από μία αποστολή αναχαίτισης τουρκικών μαχητικών που παραβίασαν το FIR Αθηνών στην Λέσβο. Έδωσε τη ζωή του στην υπεράσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας που αμφισβητεί διαχρονικά η Τουρκία και δυστυχώς ήταν σχεδόν προδιαγεγραμμένο.

Ο άτυχος χειριστής του Mirage 2000-5 δεν είναι ο πρώτος νεκρός του «ακήρυχτου πολέμου» με την Τουρκία καθώς ήδη μετράμε κατά την διάρκεια της αντεθνικής μεταπολίτευσης 125 θανόντες[1] (μόνο από την ΠΑ, καθώς οι συνολικές απώλειες και από τα τρία όπλα είναι πολύ μεγαλύτερες). Μιλάμε για πραγματική εθνική τραγωδία και μάλιστα εν καιρώ ειρήνης, όταν την ίδια στιγμή γνωστοί ντόπιοι πολιτικοί προδότες εξακολουθούν να προσπαθούν να πείσουν τον ελληνικό λαό για την δήθεν ελληνοτουρκική "φιλία".


Στον προαναφερόμενο υβριδικό και ακήρυχτο πόλεμο – ειδικά κατά την πρόσφατη εξέλιξη του – μετράμε επίσης δύο αιχμαλώτους, (αναφερόμαστε στους δύο Έλληνες αξιωματικούς, τον Μητρετώδη και Κούκλατζη), που κρατούνται παράνομα και χωρίς να τους έχουν αποδοθεί αποδεδειγμένες κατηγορίες για περίπου 4 μήνες στις φυλακές της Αδριανούπολης, από το παρόμοιο με το δικό μας – κοινοβουλευτικού τύπου – ψευτοδημοκρατικό καθεστώς Ερντογάν.
Μετράμε επίσης τους εμβολισμούς της κανονιοφόρου «Νικηφόρος» του ελληνικού ΠΝ στην περιοχή των Ιμίων, ενός σύγχρονου σκάφους του ΛΣ, του «Γαύδος», επίσης στα Ίμια και την προσπάθεια εμβολισμού της κανονιοφόρου του ΠΝ «Αρματωλός» πλησίον της Λέσβου, αλλά και σωρεία προκλήσεων στον αέρα, στην θάλασσα και την ξηρά σε βάρος των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων.


Κεφ. 1 - Υποσημειώσεις/Παραπομπές
[1] Να θυμηθούμε εν συντομία μερικούς από τους ήρωες αετούς και σμηνίτες μας που έπεσαν για την πατρίδα κατά την πρόσφατη τριακονταετία:

- Την 5 Φεβρουαρίου του 1991 έγινε μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές τραγωδίες που έχουν συμβεί ποτέ στην Ελλάδα όταν ένα στρατιωτικό αεροπλάνο C130 της Π.Α συνετρίβη στο όρος Όθρυς, λίγο πριν φτάσει στον προορισμό του με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 63 επιβαίνοντες (σμηνίτες και πλήρωμα).


- Στις 18 Ιουνίου του 1992 ο υποσμηναγός Νίκος Σιαλμάς, έχασε τη ζωή του στην περιοχή του Άη Στράτη κατά την διάρκεια αερομαχίας με τουρκικά F-16, όταν το παλαιό Μirage F-1 που χειριζόταν καρφώθηκε στην θάλασσα από "άγνωστη" αιτία…

- Τα ξημερώματα της 31ης Ιανουαρίου του 1996 και ενώ εξελισσόταν η «κρίση των Ιμίων» ελικόπτερο του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού απονηώθηκε από την φρεγάτα «Ναβαρίνο» για να ελέγξει την βραχονησίδα μικρή Ίμια. Κατά την διάρκεια της αποστολής και ενώ βρισκόταν στον αντικειμενικό του στόχο, έλαβε εντολή να επιστρέψει στη βάση του όμως μέσω του ασυρμάτου αναφέρθηκε βλάβη και χάθηκε από τα ραντάρ. Δυστυχώς, αργότερα θα ανασυρθούν νεκρά και τα τρία μέλη του πληρώματοςο υποπλοίαρχος Χριστόδουλος Καραθανάσης, ο υποπλοίαρχος Παναγιώτης Βλαχάκος και ο αρχικελευστής Έκτορας Γιαλοψός. Και σε αυτήν την περίπτωση το ελικόπτερο έπεσε από "άγνωστη" αιτία...

- Το πρωινό της 18ης Μαίου τoυ 2000 μαχητικό Φάντομ Α4 έπεσε σε σπίτι στα Αντίκυρα Βοιωτίας. Νεκροί ανασύρθηκαν οι δύο πιλότοι (ο υποσμηναγός Κωνσταντίνος Αλεξανδράκης που ήταν κυβερνήτης και ο Πολύκαρπος Μουχτούρης, συγκυβερνήτης) και δύο κορίτσια που βρίσκονταν μέσα στο σπίτι (η Ιωάννα-Ειρήνη Κόλλια, 19 ετών και η Αργυρώ Παπαχαραλάμπους, 17 ετών). Εδώ η αιτία ήταν οι επικίνδυνοι ελιγμοί σε κατοικημένη ζώνη και όχι κάποια ελληνοτουρκική αερομαχία, αλλά πάντως και αυτό το ατύχημα εντάσσεται στο γενικότερο διακρατικό τεταμένο κλίμα μεταξύ της Ελλάδας και της Τουρκίας αλλά και στην έλλειψη σοβαρής εξωτερικής πολιτικής.

- Στις 23 Μάιου του 2006 ο σμηναγός Κώστας Ηλιάκης έχασε την ζωή του στην περιοχή της Καρπάθου όταν τούρκικο F-16 «καρφώθηκε» στην καλύπτρα του αεροσκάφους του, σκοτώνοντας τον ακαριαία.

- Την 5 Δεκεμβρίου του 2007 ο σμηναγός Αθανάσιος Μπατσάρας κατέπεσε στις Σποράδες (στην περιοχή Ψαθούρα), με F-16 Block +52. Ανασύρθηκε από τουρκική (;) φρεγάτα που έπλεε σε διεθνή χωρικά ύδατα, ενώ τα ελληνικά σωστικά συνεργεία δεν είχαν καταφέρει να τον εντοπίσουν. Πάντως – όπως και τώρα έτσι και τότε – προβλημάτισε πολλούς η ταχύτητα με την οποία στο ΓΕΑ μίλησαν για vertigo (παραίσθηση), βασιζόμενοι μόνο σε εκτιμήσεις.


§  
2. Η Βουλή δεν είναι ασφαλιστικός οργανισμός, ούτε φιλανθρωπικό ίδρυμα…
Είναι γνωστό – για αυτούς που γνωρίζουν και μιλώντας πάντα με όρους πραγματικής δημοκρατίας – ότι η Βουλή θα έπρεπε να εκπροσωπεί τους πολίτες, άρα δεν θα έπρεπε να συγκροτείται από επαγγελματίες βουλευτές, που είναι ταυτόχρονα κομματικοί υπηρέτες-δούλοι, αλλά από κληρωτούς πολίτες (ασφαλώς με κάποια απαραίτητα μέτρα και σταθμά και με προκαθορισμένη μικρή διάρκεια θητείας), ενώ το έργο της ως θεσμικό όργανο θα έπρεπε να είναι διαμεσολαβητικό αλλά και ελεγκτικό έναντι των λειτουργιών του κράτους, όπως επίσης και προπαρασκευαστικό των «Συνελεύσεων των Πολιτών».
Σήμερα, στην κοινοβουλευτική ψευτοδημοκρατία, ο θεσμικός ρόλος της Βουλής υποτίθεται ότι είναι να εγκρίνει, να απορρίπτει ή να προτείνει σχέδια νόμου και νομοθετήματα και όχι να εμφανίζεται ως "ασφαλιστικός" φορέας ή "φιλανθρωπικό ίδρυμα", κάτι αντίστοιχο με αυτά που διατηρούν ως βιτρίνα κάποιοι γνωστοί ντόπιοι Ολιγάρχες για να ρίχνουν στάχτη στα μάτια του λαού, κρύβοντας τις απάτες τους. Αυτή η πετυχημένη παραπλανητική τακτική άλλωστε εφαρμοζόταν και από την μαφία, αφού οι διάφοροι «Νονοί» εκτός από εγκληματίες και δολοφόνοι εκτελεστές παρίσταναν και τους "φιλάνθρωπους" - προσφέροντας εργασία ή χρήματα σε αρκετούς πένητες και φτωχικές οικογένειες - στην περιοχή που λυμαίνονταν, λεηλατούσαν και πουλούσαν "προστασία", εξαγοράζοντας έτσι την σιωπή τους.

  • Η βουλή της ανθελληνικής και προδοτικής «Τυραννίας της Μεταπολίτευσης» συμπεριφέρεται ως "Νονός" της ελληνικής κοινωνίας…




Για το ποιόν της μεταπολιτευτικής τυραννίας έχουμε μιλήσει σε προηγούμενα άρθρα[1] όμως σε συνέχεια των προαναφερόμενων θα θέλαμε να τονίσουμε ότι δεν διαφωνούμε με το ποσό της αποζημίωσης, την σύνταξη ή την δωρεάν παροχή σπουδών στα ορφανά του θανόντος πιλότου μας που εξαγγέλθηκαν από την βουλή, αλλά στην μέθοδο και διαδικασία.
Λέμε δηλαδή ότι η κυβέρνηση, η αντιπολίτευση ή η βουλή θα έπρεπε να προτείνει σχέδιο νόμου που θα αποτελέσει <Νόμος του Κράτους> και στο οποίο θα συμπεριλαμβάνονται όλες οι παρόμοιες περιπτώσεις με αιφνίδιους και απρόοπτους θανάτους εν ώρα εκτέλεσης καθήκοντος και που θα αφορά τα στελέχη των Ένοπλων Δυνάμεων και των Δυνάμεων Ασφαλείας.
Μάλιστα κατά την γνώμη μας θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται και τα εξειδικευμένα στελέχη των υπόλοιπων βασικών λειτουργιών του κράτους όπως π.χ. οι δικαστικοί, οι καθηγητές και δάσκαλοι, οι αρχαιολόγοι, οι γιατροί του δημοσίου, οι τεχνικοί της ΔΕΗ, οι Ορθόδοξοι κληρικοί κ.α. που παρέχουν κοινωφελές έργο, αλλά βέβαια τα ακριβές ποσά των ειδικών βοηθημάτων και συντάξεων προς τις χήρες και τα ορφανά, με τις αντίστοιχες διακυμάνσεις ανά επάγγελμα και ειδικότητα, θα πρέπει να καθοριστούν από ειδικές ανεξάρτητες επιτροπές εμπειρογνωμόνων κληρωτών πολιτών και να ψηφιστούν από την Τακτική ή Γενική «Συνέλευση των Πολιτών». 

Όλα αυτά όμως μπορούν να συμβούν και κυρίως να διασφαλιστούν όταν καταφέρουμε ως λαός να επαναφέρουμε την γνήσια ελληνική Δημοκρατία, ανασταίνοντας και αναστυλώνοντας την χώρα μας και καθαρίζοντας την δια παντός από την παρασιτική και αντεθνική πολιτικό-οικονομική <κόπρο του Αυγεία>…


Κεφ. 2 - Υποσημειώσεις/Παραπομπές
[1] Να αναφέρουμε εν συντομία τα έργα και ημέρες της διεφθαρμένης και προδοτικής «Τυραννίας της Μεταπολίτευσης» χρησιμοποιώντας κείμενο από παλιότερο άρθρο μας:
- Θέματα διαφθοράς, οικονομικής σπατάλης, και στοχευόμενης οικονομικής καταστροφής όπως η υπερβολική εκτίναξη εξωτερικού χρέους από το 1975 έως σήμερα, καταλήστευση και καταστροφή της Ολυμπιακής Αεροπορίας, σκόπιμη και οργανωμένη κρατική επίθεση κατά βιομηχανικών και άλλων εγχώριων παραγωγικών μονάδων όπως της Πειραϊκής-Πατραϊκής, Κλωνατέξ, TricolanPirelli, ΧΡΩΠΕΙ, Πίτσος, ΕΛΙΝΤΑ (Εσκιμό, Ιζόλα), NAMCO, Εμπορική Αυτοκινήτων, MAVATEOCAR, ΜΕΒΕΑ, Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, ΒΙΑΜΑΧ κ.α., σκάνδαλο Κοσκωτά, δωρεάν (ουσιαστικά), παραχώρηση των ΕΛΠΕ και της ΑΝΕΚ στους γνωστούς ντόπιους κρατικοδίαιτους προύχοντες όπως αντίστοιχα παραχωρήθηκαν τραπεζικά ιδρύματα, τηλεοπτικά κανάλια ή δημόσια έργα και κρατικές προμήθειες στους ευρύτερους προνομιακούς κύκλους της ολιγαρχίας, εσκεμμένη διάβρωση και ξεπούλημα ΟΤΕ, ΟΣΕ (και ΔΕΠΑ, ΔΕΗ στις μέρες μας, αλλά και ΔΕΥΑΠ προσεχώς), σπέκουλα Χρηματιστηρίου, πλαστά στοιχεία για ένταξη στην ζώνη του Ευρώ και με απαράδεκτους και αντεθνικούς οικονομικούς όρους, διάλυση και ξεπούλημα των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και Ελευσίνας, καθώς και υποβάθμιση των ΕΑΣ, ΕΑΒ, ΕΛΒΟ, παραχώρηση έναντι πινακίου φακής των αλουμινίων της Βοιωτίας αλλά και άλλων ορυγμάτων και εθνικών ορυκτών αγαθών (όπως π.χ. η παραχώρηση των χρυσωρυχείων της Χαλκιδικής με ευτελή αντιπροσφορά), υπερβολικές σπατάλες και πλιάτσικο κατά την προετοιμασία και τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων, υποθέσεις διαφθοράς και μιζών με εμπλεκόμενες υπερεθνικές εταιρίες όπως Siemens, HDW, Novartis, Fraport κ.α.
- Εθνικά ζητήματα όπως ο «Αττίλας ΙΙ» στην Κύπρο χωρίς ουσιαστικά καμία αποφασιστική ελληνική αντίδραση και απώλεια εδαφών (Βόρεια Κύπρος), παραχώρηση του ονόματος ΠΓΔΜ στο κρατίδιο των Σκοπίων (και τώρα επίκειται μόνιμη παραχώρηση με άλλον σύνθετο προσδιορισμό), γκριζάρισμα της περιοχής των Ιμίων, μη καθορισμός ΕΕΧ (Εθνικού Εναέριου Χώρου) και ΕΘΣ (Εθνικά Θαλάσσια Σύνορα), όπως βεβαίως και ΑΟΖ (Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη), με αποτέλεσμα  μια "δημιουργική" ασάφεια ως προς τα ανατολικά σύνορα μας, όπως επίσης ενδοτικότητα απέναντι στις απαιτήσεις της Τουρκίας, με διαφαινόμενο ένα πιθανό και εκτεταμένο γκριζάρισμα και άλλων περιοχών της ελληνικής επικράτειας αλλά και έντονη καταπόνηση – μια βασική αιτία για τα πολλαπλά ατυχήματα – στις Ένοπλες Δυνάμεις και κυρίως στην Ε.Α, σοβαρά κενά στους αμυντικούς εξοπλισμούς, έλλειψη σοβαρής μεταναστευτικής πολιτικής με αποτέλεσμα την δημογραφική αλλοίωση της χώρας, παράνομη παραχώρηση της Ελληνικής ιθαγένειας σε αλλοεθνείς, εσκεμμένη υποβάθμιση της παιδείας και της υγείας, σταθερή και διαχρονική επίθεση κατά της Ελληνορθοδοξίας κ.α.
Σύνδεσμος: https://greek-citizens.blogspot.com/2018/06/blog-post_12.html




3. Οι Αετοί δεν πέφτουν χωρίς αιτία…
Η Τουρκία παραβιάζοντας συστηματικά το διεθνές δίκαιο, τον εθνικό μας εναέριο χώρο και τα εθνικά χωρικά ύδατα, δημιουργεί αφόρητες πιέσεις στο ανθρώπινο δυναμικό των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων προκαλώντας μας οικονομικό κόστος και υλικές φθορές, αλλά κυρίως απώλειες σε ανθρώπινες ζωές.
Όμως για την στάση της Τουρκίας φέρει μεγάλη και εγκληματική ευθύνη το σύνολο της φασιστικής και αντιδημοκρατικής μεταπολίτευσης επειδή αφόπλισε τις ΕΔ είτε με το κλείσιμο των εγχώριων βιομηχανιών οπλικών συστημάτων, είτε με πανάκριβες – ελέω μίζας – αγορές ελλιπών ή κοστοβόρων συστημάτων, είτε με την αναξιοκρατική προώθηση – ελέω κομματικών συμφερόντων – ανώτερων/ανώτατων αξιωματικών, είτε με την μείωση της θητείας των εφέδρων, είτε με την απαξίωση της εθνοφυλακής, είτε με την αποφυγή καθορισμού υφαλοκρηπίδας και σαφής οριοθέτησης ΕΕΧ/ΕΧΥ και ΑΟΖ, αλλά και γιατί δεν έχει δοθεί ένα σαφές μήνυμα προς την Τουρκική πλευρά ότι οι παραβιάσεις πλέον θα αντιμετωπίζονται με τα όπλα. Μάλιστα θα έπρεπε κατά την γνώμη μας η χρήση των Α/Α συστημάτων να αποτελούν προτεραιότητα για την αντιμετώπιση των τούρκικων μαχητικών, καθώς έτσι διασφαλίζουμε την ακεραιότητα των αεροπόρων μας.
Πόσες πιθανότητες έχει ένας έμπειρος πιλότος μαχητικών της ΠΑ, όπως ο σμηναγός Γιώργος Μπαλταδώρος με εκατοντάδες ώρες πτήσης στα Mirage 2000 να έπαθε vertigo – όπως προσπαθούν να μας πείσουν διάφοροι κρατικοί παράγοντες – ειδικά την ώρα της προσέγγισης στον διάδρομο προσγείωσης, άρα στο τέλος της αποστολής που η ένταση είναι μειωμένη; 
- Πολύ λίγες ή ελάχιστες, θα πούμε εμείς.

Έχει πρόβλημα ένα σύγχρονο μαχητικό παντός καιρού από νεφώσεις ή ομίχλη ή βροχή και λοιπές δύσκολες καιρικές συνθήκες;
- Αν είχαν έτσι τα πράγματα τότε θα είχαμε συνεχείς πτώσεις αεροσκαφών – και κυρίως πολιτικών/επιβατικών αεροσκαφών – ειδικά σε χώρες του βορά όπου οι καιρικές συνθήκες είναι απείρως δυσμενέστερες από ότι στην χώρα μας.

Η Σκύρος θεωρείται ότι είναι ένα ιδιαίτερο και δύσκολο αεροδρόμιο, αλλά αυτό που έγινε προχθές και οι συνθήκες υπό τις οποίες συνέβηπολύ δύσκολα μας πείθει ότι επρόκειτο για λάθος του πιλότου. 

Γνωρίζοντας μάλιστα γεγονότα και καταστάσεις της ιστορίας, της εσωτερικής πολιτικής, των γεωπολιτικών επιδιώξεων των μεγάλων δυνάμεων, αλλά και του πολυποίκιλου παρασκηνίου θα λέγαμε ότι αυτό το ατύχημα ήταν πολύ βολικό για πολλούς παράγοντες. Καταρχήν ήταν μια ευχάριστη συγκυρία για τους Τούρκους (οι οποίοι όταν χάνουμε πιλότους - και ειδικά των Μιράζ - το γιορτάζουν δεόντως ωσάν έκτακτο "Ραμαζάνι"), επίσης ήταν ευτύχημα για την προδοτική εθνομηδενιστική κυβέρνηση "ΣΑΝΕΛ" που τρέμουν τις Ένοπλες Δυνάμεις καθώς αυτές – μαζί το ελεύθερο τμήμα της ελληνορθόδοξης εκκλησίας, μια πλειοψηφία των Δυνάμεων Ασφαλείας και τους Έλληνες Πολίτες – αποτελούν το τελευταίο εθνοπατριωτικό προπύργιο στην χώρα και άρα αποτελούν ένα ανυπέρβλητο εμπόδιο στα προδοτικά σχέδια τους.

Αυτό που προαναφέραμε όμως συνεπάγεται και την ικανοποίηση για το – τραγικό για εμάς – δυστύχημα, των ευρύτερων σκοταδιστικών-σατανιστικών δυνάμεων της παγκοσμιοποίησης (τα περισσότερα κόμματα της χώρας, ντόπιοι Ολιγάρχες, οι "περιούσιοι" Χαζαροεβραίοι πιστωτές, υψηλά στελέχη της νεοναζιστικής Ε.Ε. και του εγχώριου και διεθνούς τραπεζικού συστήματος, το ΝΑΤΟ κ.α.), καθώς και αυτοί γνωρίζουν ασφαλώς ότι η πλειοψηφία των στελεχών των ΕΔ είναι εθνοπατριώτες και πραγματικοί δημοκράτες, οπότε για να κατακτήσουν ολοσχερώς και να διαμελίσουν την χώρα μας θα πρέπει να τις βλάψουν όποτε και όπως μπορούν.

Και εδώ γεννούνται επιπλέον ερωτήματα τα οποία γνωρίζουμε ότι δεν θα λάβουν επίσημη απάντηση – τουλάχιστον όχι όσο η πατρίδα μας βρίσκεται υπό την κατοχή της μεταπολιτευτικής τυραννίας – αλλά εμείς πάντως δεν θα κλείσουμε τον φάκελο του δυστυχήματος, αφού άλλωστε έχουμε ήδη ανοίξει όλους τους φακέλους της συντελούμενης εθνικής προδοσίας των τελευταίων 90 ετών:

- Γιατί οι Τούρκοι πιλότοι οδήγησαν τα μαχητικά μας από την Λέσβο στην Ρόδο και μετά πάλι στην Λέσβο, σε μια καταγεγραμμένη διάρκεια πτήσης περίπου 45 λεπτών;

- Τι σχέση με το ατύχημα μπορεί να έχουν τα Τουρκικά συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου «Koral» που βρίσκονταν ανεπτυγμένα στα Τουρκικά παράλια πλησίον της Λέσβου;

- Γιατί ο αναπληρωτής Υπουργός Άμυνας, Φ. Κουβέλης δήλωσε ότι δεν είχε προηγηθεί καμία αναχαίτιση επί τουρκικών μαχητικών; Μήπως για να μην διαταραχθεί η επιβαλλόμενη – από ντόπιους και ξένους παράγοντες της παγκοσμιοποίησης – πλασματική ελληνοτουρκική "φιλία";

- Γιατί τα ειδικά και εξελιγμένα όργανα (όπως αυτό της υψομετρικής απόστασης, του τεχνητού ορίζοντα κ.α.) του μαχητικού δεν λειτούργησαν ή δεν βοήθησαν τον έμπειρο πιλότο μας;

- Γιατί καθυστέρησε αδικαιολόγητα (περίπου 3 ώρες), ο εντοπισμός του αεροσκάφους από τα σωστικά συνεργεία, ενώ ήταν γνωστό το στίγμα που κατέπεσε το μαχητικό από τον πιλότο ‘Β που ακολουθούσε και γιατί βιάστηκε ο ΥΠΑΜ, Π. Καμένος να δηλώσει ότι ο σμηναγός Κ. Μπαλταδώρος ήταν νεκρός, πριν ακόμα να εντοπιστεί από τις ομάδες διάσωσης;


Αφήνοντας τα παραπάνω ερωτήματα να αιωρούνται μέχρι να δοθούν πειστικές απαντήσεις θα γράψουμε ως επίλογο ότι η χώρα μας δεν έχει την πολυτέλεια να χάνει άξιους και παραγωγικούς ανθρώπους, πόσο μάλλον υπερασπιστές της κοινωνίας, της πατρίδας και του έθνους.

Δεν αντέχει άλλο η «Μητέρα» Ελλάς να χάνει άδικα και άσκοπα τα παιδιά της εξαιτίας μιας εγχώριας και διεθνούς σπείρας σκοταδιστών και εγκληματιών…

… δεν αντέχει άλλο η «Πηνελόπη» Ελλάς τους άξεστους και παρασιτικούς μνηστήρες να της κατατρώγουν τις σάρκες της…

Δεν αντέχει άλλο ο ελληνικός λαός την προδοσία, την εξαθλίωση, την αδικία και τους θρήνους...


Έρχεται η ώρα της επιστροφής του «Οδυσσέα» στην Ιθάκη, έρχεται η ώρα για την απελευθέρωση της πατρίδας, έρχεται η ώρα να επιστρέψει η χώρα στους νόμιμους ιδιοκτήτες της...

Έφτασε η ώρα των Ελλήνων «Πολιτών-Οπλιτών»!!!


Έγραψε ο «Κανένας»








Για τους Έλληνες στην Ψυχή, στην Νόηση και στην Παιδεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ιστοσελίδα μας δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο, ωστόσο δεν υιοθετούμε απαραιτήτως τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με βαρύτατες ύβρεις (προς πάσα κατεύθυνση), θα διαγράφονται.