Η παράκαμψη της Συμφωνίας του
Βουκουρεστίου του 1913 άνοιξε τον «ασκό του Αιόλου» στα Βαλκάνια…
Η «Κοινοβουλευτική Ολιγαρχία» της μεταπολίτευσης
πρόδωσε την Μακεδονία «για μια (ΜΕΓΑΛΗ) χούφτα δολάρια…»
Συνεργοί στο έγκλημα η πλειονότητα
των κομμάτων της βουλής και πρωτίστως η αξιωματική "αντιπολίτευση", όπως όμως και
η διακοσμητική γλάστρα του Προεδρικού Μεγάρου…
Ας γνωρίζουν όμως οι σύγχρονοι
Εφιάλτες ότι η «Εσχάτη Προδοσία» είναι ένα έγκλημα που δεν παραγράφεται από
κανέναν γραπτό ή άγραφο νόμο… το δυσοίωνο μέλλον των προδοτών είναι πλέον
προδιαγεγραμμένο…
Αθήνα, 21/1/2019
Γράφει ο «Κανένας»
Λίγες ώρες μετά το μεγαλειώδες ειρηνικό συλλαλητήριο Ελλήνων
πολιτών στο κέντρο της Αθήνας που διαλύθηκε σκοπίμως από την πραιτοριανή φρουρά
του φασιστικού καθεστώτος με πρόσχημα την επίθεση από μια μικρή ομάδα ακροδεξιών στοιχείων ή ''υπεραισιόδοξων'' πατριωτών – που χωρίς ένα ρεαλιστικό σχέδιο κατάληψης της βουλής έθεσαν σε κίνδυνο την υγεία χιλιάδων συμπατριωτών μας που διαδήλωναν την ίδια ώρα, μεταξύ αυτών και μικρών παιδιών και ηλικιωμένων – και λίγες ημέρες πριν την πιθανή έγκριση της επαίσχυντης «Συμφωνίας
των Πρεσπών» στην Βουλή, θεωρούμε επιβεβλημένο να καταθέσουμε τις δικές μας
θέσεις σχετικά με την επικείμενη προδοσία. Θέσεις οι οποίες γενικότερα έχουν
καταγραφεί και σε διάφορα παλαιότερα άρθρα μας αλλά και που είναι ταυτόσημες ή
σχεδόν ταυτόσημες με πολλά κινήματα πολιτών αλλά και πολλούς μεμονωμένους
πολίτες που κατέθεσαν δημόσια τις απόψεις και αντιρρήσεις τους.
Όμως σε αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε κυρίως στα βασικά
χαρακτηριστικά και ατοπήματα αυτής της συμφωνίας που έγινε ερήμην του ελληνικού
λαού και εις βάρος της χώρας μας αλλά θα τονίσουμε και την εγκληματική
συνέργεια της πλειονότητας του ολιγαρχικού οικονομικοπολιτικού συστήματος που
εξουσιάζει τον τόπο τα τελευταία 45 χρόνια. Ένα ολιγαρχικό σύστημα που μπορούμε
να του αποδώσουμε πολλές ονομασίες (Κομματοκρατία, Κλεπτοκρατία, Φαυλοκρατία,
Ξενοκρατία, Καπιταλιστική Τυραννία, Νεοταξική Ψευτοδημοκρατία κτλ.), αλλά που
εμείς στο παρόν άρθρο επιλέξαμε να το αποκαλούμε ως «Κοινοβουλευτική Ολιγαρχία».
1. Η συνέργεια της «Κοινοβουλευτικής Ολιγαρχίας» στην προδοσία
της Μακεδονίας
Είναι πολύ εύκολο να εστιάσουμε σε αυτούς
που φαίνονται σήμερα ως πρωταγωνιστές της πολιτικής εξουσίας χάνοντας έτσι όμως
την μεγάλη εικόνα. Δεν λέμε ότι δεν έχει ευθύνες η παρούσα κυβέρνηση και οι
αξιωματούχοι της (όπως ο πρωθυπουργός, οι υπουργοί κτλ), για τα διάφορα
αντιλαϊκά μέτρα ή για την προδοτική συμφωνία με την ΠΓΔΜ, το αντίθετο μάλιστα,
θα πρέπει όμως να έχουμε κατά νου ότι όλοι αυτοί υπηρετούν την "αόρατη" παγκόσμια κυβέρνηση των διεθνών τοκογλύφων οπότε πιθανότατα αναλαμβάνουν τον
ρόλο του κακού – με το αζημίωτο βεβαίως – προκειμένου να μας παραπλανήσουν, εκτελώντας
έτσι το γενικότερο πλάνο και σκοπό της «Νέας Τάξης» που σε κάποια δεδομένη
στιγμή μπορεί να εμπεριέχει ακόμα και την προετοιμασία του εδάφους για την
παράδοση της σκυτάλης στην επόμενη κυβέρνηση "σωτηρίας"…
Αυτό δεν γίνεται συνήθως; Μετά από μια
εκτεταμένα αντιλαϊκή πολιτική και διάφορες προδοτικές ενέργειες μιας κυβέρνησης
που προκαλούν μια δικαιολογημένη αναστάτωση και οργή στον ελληνικό λαό, τότε
εμφανίζουν ένα κόμμα – πάντα μέσα από το γνωστό καλάθι της κοινοβουλευτικής "νοικοκυράς" – που υπόσχεται ότι ως μελλοντική κυβέρνηση θα εξομαλύνει τα
προβλήματα.
Αυτό δηλαδή που πρέπει να γνωρίζουμε είναι
ότι η πλειονότητα των κομμάτων και των υψηλά ιστάμενων οικονομικοπολιτικών
παραγόντων της χώρας είναι υπό την υπηρεσία της σατανιστικής Παγκοσμιοποίησης ή
Νέας Τάξης, κάτι που σημαίνει ότι υποκρίνονται και ψεύδονται έναντι του
ελληνικού λαού, παρά τις όποιες ιδεολογικοπολιτικές αποκλίσεις τους ή τις υποτιθέμενες
διαφορές ή "ξιφασκίες" τους με τους πολιτικούς αντιπάλους τους.
Υπό το προαναφερόμενο πρίσμα εμείς δεν επιρρίπτουμε
ευθύνες μόνον στην κυβέρνηση της «Πρώτης (και Τελευταίας) φοράς Αριστεράς» καθώς στο κάδρο των υπαιτίων και συνυπεύθυνων για την
διάπραξη «Εσχάτης Προδοσίας» μπαίνουν όλοι οι βουλευτές που προτίθενται να
ψηφίσουν υπέρ της εκπρόθεσμης & άκυρης,
αντισυνταγματικής και προδοτικής συμφωνίας, όπως όμως
και τα περισσότερα κόμματα της αντιπολίτευσης αφού αν ήθελαν πραγματικά να μην
περάσει αυτή από την Βουλή τότε θα μπορούσαν να καταγγείλουν επίσημα την
ακυρότητά της όπως και την αντισυνταγματική διαδικασία που επιχειρείται.
Επίσης όμως ως ύστατη πολιτική πράξη
αρκούσε η απόφαση των δήθεν αντιπολιτευόμενων κομμάτων (ΝΔ, ΚΙΝΑΛ, ΕΝ.ΚΕ, ΧΑ,
ΚΚΕ), για ομαδική παραίτηση των βουλευτών τους αναγκάζοντας την κυβέρνηση να
οδηγηθεί σε εκλογές.
- Το Σύνταγμα ορίζει στο Άρθρο 51 ότι ο αριθμός των μελών της Βουλής δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 200 και μεγαλύτερος από 300
Βεβαίως η ευθύνη βαραίνει πρωτίστως την ΝΔ
ως αξιωματική αντιπολίτευση που έχει την καταγεγραμμένη δυναμική ως πιθανή (και
έξωθεν καθορισμένη) κυβέρνηση στις επόμενες εκλογές αλλά και που διαθέτει μεγάλο
αριθμό βουλευτών που δύναται να προκαλέσει σχεδόν άμεσα την πτώση της
κυβέρνησης αφού θα συμπαρασύρει ή θα εκθέσει και τα άλλα αντιπολιτευόμενα κόμματα, όπως αντίστοιχα η ευθύνη βαραίνει και τον Πρόεδρο της Ολιγαρχίας, που
είναι ο υποτιθέμενος ρυθμιστής του σαθρού πολιτεύματος (χωρίς βεβαίως να απαλλάσσονται
και τα υπόλοιπα κόμματα της βουλής για την μη ανάληψη της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας).
*Αλήθεια, ο Πρόεδρος της "ελληνικής" Ολιγαρχίας με τι
αιτιολογία θα δώσει έγκριση προς δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και θα
επικυρώσει μια Διεθνή Συμφωνία στην οποία θα αναφέρει αναληθώς ότι έχει
ολοκληρωθεί η διαδικασία, η οποία όμως είναι ανυπόγραφη από τον αντίστοιχο
Πρόεδρο της ΠΓΔΜ, άρα τυπικά άκυρη, αλλά και έχει ήδη παραβιαστεί από το άλλο
μέρος και χρονικά αλλά και επειδή εκκρεμεί η ενεργοποίηση και εφαρμογή των
συνταγματικών αλλαγών στην γειτονική χώρα;
Όσα κόμματα διαφωνούν με την προδοτική και αντεθνική «Συμφωνία
των Πρεσπών» ας παραιτηθούν για να πέσει η κυβέρνηση, γιατί δεν το κάνουν; Ας μην γελιόμαστε, η Συμφωνία των Πρεσπών θα
εγκριθεί αφού θα βρεθούν οι +151 πρόθυμοι βουλευτές που δήθεν χρειάζεται η
κυβέρνηση. Άλλωστε παρόμοιες φαρσοκωμωδίες ζήσαμε κατά την διάρκεια της
οκταετίας όταν πέρναγαν τα μνημόνια μετά από τα γνωστά στημένα "ντέρμπυ" που
εκτυλίσσονταν στα έδρανα της χρηματιζόμενης βουλής…
Είναι όλο το πολιτικό σύστημα στο κόλπο ή τουλάχιστον
η πλειονότητα του και αυτό δεν περιλαμβάνει μόνο τα πολιτικά κόμματα αλλά και
αξιωματούχους σε βασικές λειτουργίες του κράτους (όπως εισαγγελείς και
δικαστικοί του Αρείου Πάγου, δικαστικοί του ΣτΕ, υψηλόβαθμοι αξιωματικοί του ΕΣ
και της ΕΛ.ΑΣ κ.α.), οι οποίοι έχουν ορκιστεί να προστατεύουν το Σύνταγμα, την
πατρίδα και τον κυρίαρχο ελληνικό λαό (έστω και υπό το καθεστώς αυτού του
ολιγαρχικού μοντέλου που ως τραβεστί παριστάνει την δημοκρατία), αλλά αντιθέτως καταπατούν τους όρκους και το καθήκον τους υπηρετώντας τα συμφέροντα του ολιγαρχικού καθεστώτος.
Το Σκοπιανό πρόβλημα ξεκίνησε επίσημα από το 1946 και έκτοτε
συνέχισε να υφίσταται χωρίς να αντιμετωπιστεί αποφασιστικά από τις εκάστοτε
μεταπολεμικές ελληνικές κυβερνήσεις μέχρι την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας.
Έκτοτε όμως άρχισε να εκτυλίσσεται απροκάλυπτα το παμπάλαιο διεθνοσιωνιστικό
σχέδιο για την απόσπαση της Μακεδονίας από τον εθνικό κορμό, με την παράλληλη
μετάλλαξη της ιστορίας και της εθνικής και πολιτιστικής κληρονομιάς μας. Βλέπετε το σχέδιο της
Νέας Τάξης δεν εμπεριείχε μόνο την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας αλλά αλλαγές
συνόρων σε όλα τα Βαλκάνια, την Κύπρο, την ευρύτερη Νοτιοανατολική Μεσόγειο, την περιοχή του
Λεβάντε, την Μεσοποταμία και την βόρεια Αφρική.
Τα υψηλά στελέχη όλων των κυβερνήσεων της
μεταπολίτευσης τα γνώριζαν αυτά αλλά αντί να επικαλεστούν την διεθνή «Συνθήκη
του Βουκουρεστίου» του 1913 που συνήφθει μετά το τέλος των Βαλκανικών πολέμων
και η οποία είχε δώσει μια έντιμη και σταθερή λύση στα προβλήματα της περιοχής
άρχισαν τις γνωστές παλινδρομήσεις περί σύνθετης ονομασίας και τις λοιπές ήξεις-αφίξεις
σε ένα τόσο κρίσιμο εθνικό θέμα. Το Σκοπιανό ζήτημα θα μπορούσε να λυθεί σε
συνεργασία με την Σερβία και την Βουλγαρία στην βάση της Συνθήκης του
Βουκουρεστίου του 1913 την οποία παραβίασε το νέο αυτό πολυφυλετικό κρατίδιο
που προέκυψε από την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και που ήταν πρώην επαρχία της.
Ως χώρα είχαμε τόσα όπλα στην φαρέτρα μας (διεθνή κατοχυρωμένη
συμφωνία, επιστημονικά αποδεδειγμένη ιστορία, προϋπάρχουσα περιφέρεια που
ονομάζεται Μακεδονία και βρίσκεται στα εδάφη της αρχαίας Μακεδονίας, σημαντικά
αρχαιολογικά ευρήματα κ.α.), τα οποία δεν χρησιμοποιήθηκαν ως μοχλός πίεσης
προς το εύθραυστο κρατίδιο προκειμένου να συμβιβαστεί με πιο ρεαλιστικούς
στόχους που δεν θα εγείρουν προβλήματα στις γειτονικές χώρες και δη στην
Ελλάδα. Αντί αυτών όλες οι κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης ενέργησαν με
ενδοτισμό και με θεατρινισμούς αλληλοσυγκαλύπτοντας την εξελισσόμενη εθνική
προδοσία.
Η προδοτική συμφωνία τελικά θα περάσει από την βουλή γιατί
είναι μια διαχρονική και βασική επιδίωξη των διεθνών επικυρίαρχων για λόγους
γεωπολιτικούς, οικονομικούς αλλά και συμβολικούς (λόγω δικών τους παραθρησκευτικών ιδεοληψιών που θα αναπτύξουμε σε μελλοντικό άρθρο μας). Όμως αυτή η
επαίσχυντη συμφωνία θα πρέπει να σηματοδοτήσει το τέλος, όχι μόνο της
Αριστεράς, αλλά και ολόκληρης της «Κοινοβουλευτικής Ολιγαρχίας» που σημάδεψε
μεν τα χρόνια της μεταπολίτευσης αλλά που ουσιαστικά έχει ρίζες από την εποχή
της Βαυαροκρατίας. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε πάλι να γλυτώσει το προδοτικό
σύστημα με τα γνωστά τεχνάσματα του και με την ενδεχόμενη τιμωρία μόνο κάποιων
αποδιοπομπαίων τράγων.
Αυτήν την φορά θα πρέπει να είμαστε αποφασισμένοι να
καθιερώσουμε την αληθινή δημοκρατία ξεριζώνοντας ταυτόχρονα όλα τα νεοταξικά
όργανα και παράσιτα της χώρας. Θα πρέπει να είναι μια οργανωμένη και
αποφασιστική παλαιική επανάσταση ενάντια σε ένα ολιγαρχικό κύκλωμα που
ευθύνεται άμεσα ή έμμεσα για όλες τις εθνικές και κοινωνικές τραγωδίες τουλάχιστον
των τελευταίων εκατό ετών.
Αν δεν το πράξουμε άμεσα τότε θα πρέπει να είμαστε
έτοιμοι να ξαναζήσουμε νέα δεινά και νέες μεγάλες εθνικές καταστροφές αλλά και
την οριστική απώλεια της χώρας μας και της εθνικής και πολιτιστικής κληρονομιάς και ταυτότητας
μας…
2. Εκπρόθεσμη-Άκυρη, Αντισυνταγματική και Προδοτική η
«Συμφωνία των Πρεσπών»
Αρχικά να σημειώσουμε ότι το δημοψήφισμα
που διεξήχθη τον πρόσφατο Σεπτέμβριο στην γειτονική χώρα είναι άκυρο αφού είχε
πολύ χαμηλότερη συμμετοχή υπηκόων από την αναγκαία, με βάση τα άρθρα 73 &
74 του Συντάγματος της ΠΓΔΜ. Αυτό σημαίνει ότι η συμφωνία μας με την σημερινή
κυβέρνηση της ΠΓΔΜ είναι έωλη και μπορεί εύκολα να ανατραπεί από μια επόμενη
κυβέρνηση της χώρας αυτής ως άκυρη.
Επίσης να σημειώσουμε ότι η ΠΓΔΜ
δεν πραγματοποίησε όλες τις τροποποιήσεις του Συντάγματος της που προβλέπονται
στην Συμφωνία των Πρεσπών, άρα την παραβίασαν κατάφωρα.
[σ.σ. Παραβιάζεται
βασικός όρος της Συμφωνίας των Πρεσπών καθώς αναγράφεται στο άρθρο 1. παρ. 4. ότι
αφενός «το Δεύτερο Μέρος (ΠΓΔΜ), θα
ολοκληρώσει όλες τις συνταγματικές τροποποιήσεις έως το τέλος του 2018» και
αφετέρου «μόλις το Δεύτερο Μέρος
γνωστοποιήσει την ολοκλήρωση των προαναφερόμενων συνταγματικών τροποποιήσεων
και όλων των εσωτερικών νομικών διαδικασιών του προκειμένου να τεθεί σε ισχύ η
παρούσα Συμφωνία, το Πρώτο Μέρος (Ελλάδα), θα κυρώσει χωρίς καθυστέρηση την
παρούσα Συμφωνία»]
Επιπρόσθετα εξηγούμε αναλυτικότερα γιατί η συμφωνία είναι Εκπρόθεσμη-Άκυρη,
Αντισυνταγματική και Προδοτική:
Α) Εκπρόθεσμη-Άκυρη:
1. Όπως προαναφέραμε η Συμφωνία των Πρεσπών
είναι εκπρόθεσμη γιατί έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί οι συνταγματικές
τροποποιήσεις και οι λοιπές νομικές διαδικασίες στην ΠΓΔΜ μέχρι το τέλος του
2018 – όπως προβλεπόταν από την συμφωνία στο άρθρο 1 – κάτι τέτοιο όμως δεν
συνέβη.
2. Επίσης δεν έχει
υπογραφεί σχετικό Διάταγμα Νόμου από τον Πρόεδρο της ΠΓΔΜ κ. Ιβάνοφ και
ακολούθως να δημοσιοποιηθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της συγκεκριμένης
χώρας, όπως θα έπρεπε και όπως προβλέπει το άρθρο 75 του Συντάγματος της ΠΓΔΜ. Αντιθέτως
δημοσιεύτηκε ο σχετικός με την «Συμφωνία των Πρεσπών» νόμος στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως της ΠΓΔΜ κατά παράβαση και των άρθρων 5 & 8 του Συντάγματος της
προαναφερόμενης χώρας, αφού εξέλειπε η υπογραφή του Προέδρου της ψευτοδημοκρατίας της.
3. Σε άλλα άρθρα του νέου
αλλά μη έγκυρου Συντάγματος της ΠΓΔΜ η χώρα αναφέρεται ως «Βόρεια Μακεδονία»
και σε άλλα ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας», κάτι που συνιστά παραβίαση της
Συνθήκης των Πρεσπών.
4. Η «Συμφωνία των Πρεσπών» είναι άκυρη
γιατί στο Μέρος 1, Άρθρο 1 αναγράφεται ψευδώς ότι έχει αναγνωριστεί η
υποτιθέμενη "μακεδονική" γλώσσα από τον ΟΗΕ το 1977, κάτι όμως που δεν ισχύει. Η μεταφρασμένη
σχετική αναφορά του ΟΗΕ είναι η εξής: «Οι χαρακτηρισμοί
και η παρουσίαση του υλικού δεν υποδηλώνουν έκφραση γνώμης του ΟΗΕ όσον αφορά
το γλωσσικό καθεστώς κάθε χώρας ή στον ορισμό των συνόρων της».
[σ.σ. Παραθέτουμε το σχετικό κείμενο του ΟΗΕ στην Αγγλική γλώσσα: THIRD UNITED NATIONS CONFERENCE ON THE STANDARDIZATION
OF GEOGRAPHICAL NAMES
Vol. IL Technical papers
Athens, 17 August - 7 September 1977
Athens, 17 August - 7 September 1977
PREFACE
The official records of the Third United Nations Conference on the Standardization of Geographical Names, held at Athens from 17 August to 7 September 1977, are issued in two volumes: volume I, Report of the Conference.
The official records of the Third United Nations Conference on the Standardization of Geographical Names, held at Athens from 17 August to 7 September 1977, are issued in two volumes: volume I, Report of the Conference.
1. The present publication, which contains the texts
of the technical background papers submitted to the Conference by the
participating Governments. These technical papers are grouped according to the
agenda item to which they relate.
2. They are reproduced in the language in which they
were received (English, French or Spanish) and each is preceded, whenever
possible, by a summary in the two other languages. They have been edited in
accordance with United Nations practice and requirements. The designations employed and the presentation of the
material in this publication do not imply the expression of any opinion
whatsoever on the part of the Secretariat of the United Nations concerning the
legal status of any country, territory, city or area or of its authorities, or
concerning the delimitation of its frontiers or boundaries]
Οπότε η ψευδής αναγραφή στην Συμφωνία
των Πρεσπών περί αναγνωρισμένης "Μακεδονικής" γλώσσας από τον ΟΗΕ αντιβαίνει
τις πάγιες πρακτικές της διεθνούς νομολογίας και παραβιάζει τις αρχές της
διεθνούς Συμβάσεως της Βιέννης.
- Ως εκ των άνω η Συμφωνία των Πρεσπών είναι μεν εκπρόθεσμη αλλά και άκυρη.
[σ.σ. Βέβαια είναι άκυρη και για άλλους λόγους καθώς
εκπρόσωποι της ΠΓΔΜ έχουν επανειλημμένα κάνει επίσημες δηλώσεις που καταπατούν
ορισμένα από τα άρθρα της συμφωνίας]
Β) Αντισυνταγματική: Η «Συμφωνία των Πρεσπών» εάν εγκριθεί από μια ισχνή πλειοψηφία +151
βουλευτών μπορεί να θεωρηθεί ως αντισυνταγματική αφού με βάση το άρθρο 28 παρ. 2 του
τρέχοντος Συντάγματος της Ελλάδας απαιτούνται τουλάχιστον 180 βουλευτές για την
υπερψήφιση και έγκριση της εν λόγω διεθνούς συμφωνίας.
[σ.σ. Σύνταγμα της Ελλάδας/Κανόνες του διεθνούς δικαίου
και διεθνείς οργανισμοί
Άρθρο 28
2.
Για να
εξυπηρετηθεί σπουδαίο εθνικό συμφέρον και να προαχθεί η συνεργασία με άλλα
κράτη, μπορεί να αναγνωρισθούν, με συνθήκη ή συμφωνία, σε όργανα διεθνών
οργανισμών αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα. Για την ψήφιση νόμου
που κυρώνει αυτή τη συνθήκη ή συμφωνία
απαιτείται πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών]
Τα 3/5 του όλου αριθμού
των βουλευτών που αναγράφεται στο άρθρο 28, παρ.2 του Συντάγματος που
παραθέσαμε είναι αυτό που λέμε και παραπάνω, δηλαδή απαιτούνται τουλάχιστον 180
βουλευτές που θα ψηφίσουν υπέρ της Συμφωνίας των Πρεσπών για να θεωρηθεί ως
έγκυρη.
Όμως η συγκεκριμένη παράγραφος 2 αναφέρεται σε περιπτώσεις όπου αναγνωρίζονται αρμοδιότητες σε όργανα διεθνών οργανισμών για σύναψη Συνθηκών ή Συμφωνιών που αφορούν την χώρα μας. Αν και όλοι γνωρίζουμε ότι η πίεση για την σύναψη της ΣτΠ με την ΠΓΔΜ προέρχεται από το ΝΑΤΟ και την Ε.Ε. (υπάρχουν άλλωστε πάμπολλες δημόσιες δηλώσεις αξιωματούχων των δύο προαναφερόμενων διεθνών οργανισμών), πάραυτα η κυβερνητική συμμορία μαζί με τους ''πρόθυμους'' βουλευτές σε ένα μελλοντικό δικαστήριο μάλλον θα επικαλεστούν ότι αποφασίζουν αυτοβούλως και ότι δεν παραχωρούν αρμοδιότητες σε όργανα διεθνών οργανισμών. Ωστόσο δεν έχουν το δικαίωμα να ενεργήσουν εκτός του πλαισίου του Συντάγματος και του Άρθρου 28 που αφορά τους κανόνες του διεθνούς δικαίου και τις διακρατικές συμφωνίες μας, γιατί χρειάζονται μια τυπική νομιμοποίηση. Αφού λοιπόν επέλεξαν να παρακάμψουν την παράγραφο 2 είναι υποχρεωμένοι να τηρήσουν την παράγραφο 3 η οποία τους δίνει μεν το δικαίωμα της απλής πλειοψηφίας αλλά θέτει και κάποιους σοβαρούς περιορισμούς.
[Άρθρο 28
3. H Ελλάδα προβαίνει ελεύθερα, με νόμο που ψηφίζεται από την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, σε περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας της, εφόσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος και γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και με τον όρο της αμοιβαιότητας]
Με βάση λοιπόν την παράγραφο 3 θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
α) Να υπάρχει σπουδαίο Εθνικό συμφέρον από αυτήν την συμφωνία, β) να μην θίγει τα ανθρώπινα δικαιώματα, γ) να μην θίγει τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος, δ) να γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και της αμοιβαιότητας.
Δεν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις αφού στο α) και δ) δεν καταγράφεται κάποιο μετρήσιμο όφελος και σπουδαίο εθνικό συμφέρον από αυτήν την συμφωνία με την ΠΓΔΜ ούτε τηρείται η αρχή της ισότητας και αμοιβαιότητας αφού εμείς παραχωρούμε όνομα, ταυτότητα, γλώσσα, ιστορία έναντι ποίου ''ισότιμου'' και ''αμοιβαίου'' ανταλλάγματος;
Επίσης καταπατείται το β) αφού αυτή η συμφωνία θίγει τα ανθρώπινα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια των Ελλήνων, όπως επίσης δεν τηρείται και το γ) καθώς θίγονται οι βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος αφού με βάση τα συλλαλητήρια και τις γενικότερες αντιδράσεις του ελληνικού λαού όπως και με βάση τις διάφορες δημοσκοπήσεις, η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων είναι κατά αυτής της συμφωνίας και η κυβέρνηση θα έπρεπε τουλάχιστον να προβεί σε δημοψήφισμα, αντί αυτού όμως όχι μόνον αγνόησε την θέληση της πλειοψηφίας των Ελλήνων αλλά επιπλέον τους λοιδώρησε και τους συκοφάντησε.
Οπότε και με βάση την παράγραφο 3 του Άρθρου 28 η έγκριση της ΣτΠ είναι αντισυνταγματική. Να σημειώσουμε εδώ όμως ότι παρόμοιες μεθοδεύσεις ακολούθησαν και οι προηγούμενες κυβερνήσεις – με την ανοχή, σιωπή ή και συγκατάνευση των υπόλοιπων κομμάτων της βουλής – για τα μνημόνια και την παραχώρηση της εθνικής κυριαρχίας σε υπερεθνικούς οργανισμούς όπως η Τρόικα, το ΔΝΤ, το ΤΑΙΠΕΔ κ.α. κάτι που σημαίνει ότι όλες οι συμφωνίες της «Κοινοβουλευτικής Ολιγαρχίας» - τουλάχιστον από το 2010 - είναι αντισυνταγματικές, άρα παράνομες, οπότε μπορούν να ακυρωθούν από μια μελλοντική εθνικοπατριωτική κυβέρνηση, αλλά και να τιμωρηθούν οι ένοχοι.
- Ως εκ των άνω η επικύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών παραβιάζει το Άρθρο 28 και είναι αντισυνταγματική.
Στο παρακάτω τρίτο τμήμα του κεφαλαίου θα προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε αν εξυπηρετείται κάποιο σπουδαίο εθνικό συμφέρον από αυτήν την περιβόητη Συμφωνία των Πρεσπών, ένα "συμφέρον" όμως που μέχρι τώρα το βλέπει μόνο η κυβερνητική συμμορία και οι "πρόθυμοι'' εξαγορασμένοι...
... ωστόσο πριν περάσουμε στην κατάδειξη της ΣτΠ ως προδοτική θα θέλαμε να σταθούμε για λίγο στην ασάφεια και τα "παραθυράκια" που αφήνει το Άρθρο 28 (και πολλά ακόμα άρθρα του Συντάγματος) κάτι το οποίο ως κίνημα <Α Δ> έχουμε εξαρχής αναφέρει και επιμείνει για την ανάγκη εκτεταμένης αναθεώρησης του Συντάγματος από τους πολίτες, αν θέλουμε μια πραγματικά δημοκρατική πολιτεία.
Ως παράδειγμα θα αναφέρουμε ότι στο Άρθρο 28 δεν θα έπρεπε να ισχύουν οι εξής δύο περιπτώσεις:
α) Για οποιαδήποτε διακρατική συμφωνία δεν θα έπρεπε να ισχύει η απλή πλειοψηφία αλλά να απαιτείται η πλειοψηφία τουλάχιστον των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών,
β) Πλήρης απαλοιφή της πρότασης για περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας μας.
Είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχει τέτοια αναφορά στο Σύνταγμα μας καθώς δεν υπάρχει αξιότερο αγαθό από την εθνική κυριαρχία. Αλήθεια έναντι ποιου τιμήματος θα παραδώσουμε μέρος της εθνικής κυριαρχίας μας, για κούρεμα του χρέους ή για μη περικοπή των συντάξεων ή για δάνειο έναντι εκποίησης του εθνικού μας πλούτου; Όποιο κράτος παζαρεύει την ελευθερία του, για οποιοδήποτε τίμημα, δεν είναι άξιο ούτε της ελευθερίας ούτε και άλλων ωφελημάτων...
[Άρθρο 28
3. H Ελλάδα προβαίνει ελεύθερα, με νόμο που ψηφίζεται από την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, σε περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας της, εφόσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος και γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και με τον όρο της αμοιβαιότητας]
Με βάση λοιπόν την παράγραφο 3 θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
α) Να υπάρχει σπουδαίο Εθνικό συμφέρον από αυτήν την συμφωνία, β) να μην θίγει τα ανθρώπινα δικαιώματα, γ) να μην θίγει τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος, δ) να γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και της αμοιβαιότητας.
Δεν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις αφού στο α) και δ) δεν καταγράφεται κάποιο μετρήσιμο όφελος και σπουδαίο εθνικό συμφέρον από αυτήν την συμφωνία με την ΠΓΔΜ ούτε τηρείται η αρχή της ισότητας και αμοιβαιότητας αφού εμείς παραχωρούμε όνομα, ταυτότητα, γλώσσα, ιστορία έναντι ποίου ''ισότιμου'' και ''αμοιβαίου'' ανταλλάγματος;
Επίσης καταπατείται το β) αφού αυτή η συμφωνία θίγει τα ανθρώπινα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια των Ελλήνων, όπως επίσης δεν τηρείται και το γ) καθώς θίγονται οι βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος αφού με βάση τα συλλαλητήρια και τις γενικότερες αντιδράσεις του ελληνικού λαού όπως και με βάση τις διάφορες δημοσκοπήσεις, η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων είναι κατά αυτής της συμφωνίας και η κυβέρνηση θα έπρεπε τουλάχιστον να προβεί σε δημοψήφισμα, αντί αυτού όμως όχι μόνον αγνόησε την θέληση της πλειοψηφίας των Ελλήνων αλλά επιπλέον τους λοιδώρησε και τους συκοφάντησε.
- Καλούμε τους Πανμακεδονικούς συλλόγους και τον ελληνικό λαό για μαζικές προσφυγές στα ελληνικά και διεθνή δικαστήρια κατά παντός υπευθύνου και για λόγους καταπάτησης των ανθρώπινων δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας των Ελλήνων, αλλά και της δημοκρατίας
Οπότε και με βάση την παράγραφο 3 του Άρθρου 28 η έγκριση της ΣτΠ είναι αντισυνταγματική. Να σημειώσουμε εδώ όμως ότι παρόμοιες μεθοδεύσεις ακολούθησαν και οι προηγούμενες κυβερνήσεις – με την ανοχή, σιωπή ή και συγκατάνευση των υπόλοιπων κομμάτων της βουλής – για τα μνημόνια και την παραχώρηση της εθνικής κυριαρχίας σε υπερεθνικούς οργανισμούς όπως η Τρόικα, το ΔΝΤ, το ΤΑΙΠΕΔ κ.α. κάτι που σημαίνει ότι όλες οι συμφωνίες της «Κοινοβουλευτικής Ολιγαρχίας» - τουλάχιστον από το 2010 - είναι αντισυνταγματικές, άρα παράνομες, οπότε μπορούν να ακυρωθούν από μια μελλοντική εθνικοπατριωτική κυβέρνηση, αλλά και να τιμωρηθούν οι ένοχοι.
- Ως εκ των άνω η επικύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών παραβιάζει το Άρθρο 28 και είναι αντισυνταγματική.
Στο παρακάτω τρίτο τμήμα του κεφαλαίου θα προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε αν εξυπηρετείται κάποιο σπουδαίο εθνικό συμφέρον από αυτήν την περιβόητη Συμφωνία των Πρεσπών, ένα "συμφέρον" όμως που μέχρι τώρα το βλέπει μόνο η κυβερνητική συμμορία και οι "πρόθυμοι'' εξαγορασμένοι...
... ωστόσο πριν περάσουμε στην κατάδειξη της ΣτΠ ως προδοτική θα θέλαμε να σταθούμε για λίγο στην ασάφεια και τα "παραθυράκια" που αφήνει το Άρθρο 28 (και πολλά ακόμα άρθρα του Συντάγματος) κάτι το οποίο ως κίνημα <Α Δ> έχουμε εξαρχής αναφέρει και επιμείνει για την ανάγκη εκτεταμένης αναθεώρησης του Συντάγματος από τους πολίτες, αν θέλουμε μια πραγματικά δημοκρατική πολιτεία.
Ως παράδειγμα θα αναφέρουμε ότι στο Άρθρο 28 δεν θα έπρεπε να ισχύουν οι εξής δύο περιπτώσεις:
α) Για οποιαδήποτε διακρατική συμφωνία δεν θα έπρεπε να ισχύει η απλή πλειοψηφία αλλά να απαιτείται η πλειοψηφία τουλάχιστον των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών,
β) Πλήρης απαλοιφή της πρότασης για περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας μας.
Είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχει τέτοια αναφορά στο Σύνταγμα μας καθώς δεν υπάρχει αξιότερο αγαθό από την εθνική κυριαρχία. Αλήθεια έναντι ποιου τιμήματος θα παραδώσουμε μέρος της εθνικής κυριαρχίας μας, για κούρεμα του χρέους ή για μη περικοπή των συντάξεων ή για δάνειο έναντι εκποίησης του εθνικού μας πλούτου; Όποιο κράτος παζαρεύει την ελευθερία του, για οποιοδήποτε τίμημα, δεν είναι άξιο ούτε της ελευθερίας ούτε και άλλων ωφελημάτων...
Γ) Προδοτική:
Λόγω όλων
των παραπάνω αιτιολογιών που παραθέσαμε στο Α) Άκυρη και Β) Αντισυνταγματική, η επικύρωση της
«Συμφωνίας των Πρεσπών» από την κυβέρνηση και τους "πρόθυμους" βουλευτές συνιστά
μια παράνομη πολιτική πράξη. Αν συνυπολογίσουμε τις πολλές διαρροές και
επίσημες δηλώσεις για χρηματισμό βουλευτών της ΠΓΔΜ και της Ελλάδας από τον
George Soros και άλλα αφανή κέντρα της «Νέας Τάξης» προκειμένου να περάσει η
Συμφωνία των Πρεσπών, τότε δεν είναι μόνο μια παράνομη πράξη – που ούτως ή
άλλως εκ του νόμου επιβάλλεται να τιμωρείται – αλλά και δόλια και προδοτική.
- Πόσο πάει η ταρίφα για το ξεπούλημα της Μακεδονίας μας;
Εμείς σε αυτό το σημείο απλώς θα σημειώσουμε ότι η
Μακεδονία μας έχει τεράστια οικονομική αξία που ξεπερνά τα 2 τρις ευρώ –
υπολογίζοντας και τον ορυκτό πλούτο που βρίσκεται στο υπέδαφος της – ενώ σύμφωνα
με απόρρητες και έγκυρες πληροφορίες τα βαλιτσάκια με τις μίζες που μοιράζει ο
Sorros και η υπόλοιπη συμμορία των Χαζαροεβραίων ξεπερνούν σε αξία τα 2,5 δις
ευρώ. Αναφερόμαστε στο ποσόν που μοιράζεται στην Ελλάδα (σε κόμματα, πολιτικούς
και βουλευτές, επιχειρηματίες, ΜΜΕ και δημοσιογράφους, ΜΚΟ κτλ), πέρα από τις
μίζες που πέφτουν στα Σκόπια…
… καταλαβαίνουμε οπότε ότι τα 50 εκ.
ευρώ που κατήγγειλε δημόσια ο τέως υπουργός αμύνης Π. Καμένος ότι εισέπραξε ο
επίσης τέως υπουργός εξωτερικών Ν. Κοτζιάς είναι στραγάλια μπρος στο μαύρο
χρήμα που διακινείται για να προδοθεί η χώρα μας…
Πόσα αργύρια άραγε θα έταξαν στον Τσίπρα, στον
Σκουρλέτη, στον Φίλη, στην Χριστοδουλοπούλου και στα άλλα κουνάβια της
κυβέρνησης ή πόσα να έταξαν στον Δανέλη, στην Παπακώστα, στον Παπαχριστόπουλο,
στην Κουντουρά, στα στελέχη των άλλων κομμάτων, στους γκεμπελικούς δημοσιοκάφρους και στους λοιπούς λαγούς του
συστήματος; Όλα αυτά πάντως θα τα μάθουμε εν ευθέτω χρόνο και είμαστε σίγουροι
ότι δεν θα είναι καλοφάγωτα για αυτούς που διέπραξαν και συμμετείχαν στο ανοσιούργημα…
Ωστόσο ας υποθέσουμε όμως ότι ακόμα
και αν δεν έχουμε επαρκή στοιχεία για να καταδικάσουμε για χρηματισμό όλους
αυτούς που συμμετείχαν σε αυτήν την εξαρχής προβληματική συμφωνία με την ΠΓΔΜ
και που κόπτονται τώρα να την περάσουν άρον-άρον και παράνομα από την "ελληνική" βουλή, αρκεί να συνυπολογίσουμε τα κέρδη και τις απώλειες για την χώρα μας απ’
αυτήν την συμφωνία για να βγάλουμε ένα αξιόπιστο πόρισμα. Αυτό που λέμε δηλαδή
είναι ότι η «ΣτΠ» (Συμφωνία των Πρεσπών) μπορεί να προσδιορισθεί ως προδοτική
ακόμα και αν δεν τα πήραν οι "έντιμοι" αντιπρόσωποι του ελληνικού λαού και οι
διάφοροι "πάροικοι" της εξουσίας… αυτό θα εξετάσουμε παρακάτω.
Σύμφωνα με την "αριστερή" κυβέρνηση
τα κέρδη θα είναι:
1) Καλή
γειτονία
[Τι
είδους "καλή" γειτονία είναι αυτή; Παραδίδοντας την πολιτιστική κληρονομιά μας
(ιστορία, ιθαγένεια, γλώσσα), αφήνοντας περιθώρια για μελλοντικές πολλαπλές διεκδικήσεις
από την ΠΓΔΜ και άλλες δυνάμεις που την συνδράμουν;]
2) Σύμμαχος
έναντι της Τουρκίας
[Φαίνεται
πως αγνοεί η κυβέρνηση – ή παριστάνει ότι έχει άγνοια – την στενή στρατιωτική συνεργασία
της ΠΓΔΜ και της Τουρκίας αλλά και την μεγάλη οικονομικοπολιτική επιρροή της
Τουρκίας στην γειτονική χώρα. Από την άλλη μεριά η Τουρκία δεν είναι "σύμμαχός" μας στο ΝΑΤΟ; Έτσι δεν μας λένε, ότι το ΝΑΤΟ αποτελεί εγγυητή σταθερότητας και ασφάλειας; Φάσκουν και αντιφάσκουν οι εκπρόσωποι της Ολιγαρχίας...]
3) Κλείνει
μια "ανοιχτή πληγή" 27 ετών
[Αυτή
η υποτιθέμενη "πληγή" δεν αφορά εμάς αλλά την ΠΓΔΜ. Αν θέλουν μπορούμε να τους
βοηθήσουμε να "γιατρευτούν" αρκεί να σεβαστούν τα εθνικά μας δίκαια και τα
κεκτημένα μας από την Συμφωνία του Βουκουρεστίου του '13, όμως δεν μπορούμε να δεχτούμε αυτοκτονικά η πληγή τους να γίνει η δική μας ανοιχτή πληγή...]
4) Ειρήνη
και οικονομική ανάπτυξη στα Βαλκάνια
[Αυτή η συμφωνία
δεν φέρνει ειρήνη αλλά πόλεμο, η δε οικονομική ανάπτυξη στα Βαλκάνια είναι
επιθυμητή, αλλά πάντως θα πρέπει να προκύπτει χωρίς να συρρικνώνει ή να
υποβαθμίζει τα εθνικά μας συμφέροντα]
5) Αποτροπή
της Ρωσικής επιρροής στα Βαλκάνια
[Τι πρόβλημα
έχουμε εμείς με την Ρωσία; Ασφαλώς κατανοούμε ότι είμαστε μέλη του ΝΑΤΟ αλλά
αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να είμαστε εχθροί με την Ρωσία ή και όποια άλλη
χώρα που βρίσκεται εκτός της βορειοατλαντικής συμμαχίας. Άλλωστε μετά την πτώση
της Σοβιετικής Ένωσης που αποτελούσε το τεχνητό φόβητρο του δυτικού κόσμου, το
ΝΑΤΟ αποτελεί πλέον μια παρωχημένη συμμαχία με αντικρουόμενα συμφέροντα εντός
των μελών του.
- Που ήταν το ΝΑΤΟ όταν η
Τουρκία καταπατούσε την Συνθήκη της Λωζάννης με τους διωγμούς των Ελλήνων από
την επικράτεια της το ‘55 και το ’63-‘64
ή κατά τον Αττίλα 1 & 2 στην Κύπρο ή στις συνεχείς Τουρκικές παραβιάσεις
του ΕΕΧ και των ΕΧΥ και την αμφισβήτηση νησιών και βραχονησίδων μας;
# Τα εθνικά μας
συμφέροντα θα πρέπει να υπερβαίνουν τον όποιο υπερεθνικό οργανισμό, πόσο μάλλον
όταν μιλάμε για μια αντιφατική και αναχρονιστική συμμαχία όπως το ΝΑΤΟ, που
ελέγχεται από τα γνωστά κέντρα της Παγκοσμιοποίησης και που εξοπλίζει τους
περιφερειακούς εχθρούς μας]
6) Αποτροπή του κινδύνου της Μεγάλης
Αλβανίας
[σ.σ. Ο
κίνδυνος αυτός δεν αποτρέπεται με την παραχώρηση της εθνικής κληρονομιάς μας σε
ένα κρατίδιο που βρίσκεται στην τουρκική σφαίρα επιρροής και στον άξονα
Τουρκίας-ΠΓΔΜ-Αλβανίας-Κοσόβου. Για άλλη μια φορά οι εκπρόσωποι της ψευδοδημοκρατίας φάσκουν και αντιφάσκουν αφού με την δική τους υπογραφή η Αλβανία είναι μέλος του ΝΑΤΟ και άρα "σύμμαχος" μας... Τελικά οι απατεώνες του ντόπιου πολιτικού συστήματος θα αποφασίσουν ποιοι είναι οι φίλοι και ποιοι οι εχθροί μας;;;;;;]
Σύμφωνα με το «Α Δ» οι ζημίες θα
είναι:
1. Παραχώρηση εθνικής, ιστορικής και πολιτιστικής
κληρονομιάς και ταυτότητας που θα εγείρει αμφισβητήσεις και διεκδικήσεις από
την ΠΓΔΜ (και άλλους παράγοντες που βρίσκονται στο παρασκήνιο), επί πλήθους
θεμάτων που αφορούν την ελληνική περιφέρεια της Μακεδονίας, μεταξύ αυτών και
της ασφάλειας της εδαφικής κυριαρχίας μας.
2. Με βάση το Άρθρο 13 της «ΣτΠ» (Συμφωνίας των Πρεσπών) η
Ελλάδα υποχρεώνεται να παραχωρήσει στην ΠΓΔΜ πρόσβαση στο Αιγαίο (κυρίως για θέματα
αλιείας), επειδή το κράτος αυτό είναι περίκλειστο. Γενικότερα όμως η ΠΓΔΜ αποκτά
δικαιώματα στην ΑΟΖ (Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη) της χώρας μας – βασικά στην
περιοχή του βορειοδυτικού Αιγαίου – όταν την καθορίσουμε και την ανακοινώσουμε
στους αρμόδιους διεθνείς οργανισμούς.
Επίσης με την έγκριση της «ΣτΠ», αναμένονται τεράστιες οικονομικές απώλειες στο
εμπόριο και στις επιχειρήσεις της Μακεδονίας καθώς σύμφωνα με κάποιες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, οι ελληνικές εταιρίες είναι
υποχρεωμένες να επιλέξουν εντός προκαθορισμένου χρόνου την αναγραφή μεταξύ
Ελλάδας ή Μακεδονίας ως έδρα τους αλλά και ως τόπο προέλευσης-παραγωγής των προϊόντων τους (κατ’
αυτόν τον τρόπο γίνεται ένας τυπικός διαχωρισμός μεταξύ της Ελλάδας και της
ελληνικής περιφέρειας της Μακεδονίας σε εμπορικά ζητήματα αλλά που ουσιαστικά υποδηλώνει τα
ευρύτερα μελλοντικά σχέδια των επικυρίαρχων που κρύβονται πίσω από την ΠΓΔΜ και που αφορούν την απόσπαση της βόρειας περιφέρειας μας από τον εθνικό κορμό).
Τέλος δεν γνωρίζουμε ακόμα τι θα συμβεί με τις ονομασίες των δημόσιων
οργανισμών και κτηρίων της περιφέρειας Μακεδονίας (αεροδρόμια, λιμένες, οδοί
κτλ), όπως και με τα αρχαιολογικά μνημεία της περιφέρειας στα οποία είναι
πιθανό να ζητήσει η ΠΓΔΜ πρόσβαση και οικονομικά ανταλλάγματα και κέρδη αλλά αγνοούμε
και τα προβλήματα που θα προκύψουν στα σχολικά βιβλία μας όσον αφορά την
ιστορία η οποία αναμένεται να συρρικνωθεί ή να παραχαραχθεί από την ειδική
μικτή επιτροπή προπαγάνδας που συστάθηκε για αυτόν τον λόγο (ήδη ο Παύλος Μελάς
απορρίπτεται ως "εξτρεμιστής").
3. Η ετεροβαρής «ΣτΠ»
ενισχύει τον νέο-οθωμανικό άξονα στα Βαλκάνια (Τουρκία-ΠΓΔΜ-Αλβανία-Κόσσοβο-Δ.Βοσνία/Ερζεγοβίνη)
και γενικότερα την Τουρκική επεκτατική πολιτική.
[σ.σ. Πρόσφατες φιλικές
δηλώσεις του Νίκολα Ντιμιτρόφ, Υπουργού Εξωτερικών της ΠΓΔΜ σε επίσημη
διπλωματική επίσκεψη στην Τουρκία: «Είμαστε
σύμμαχοι και φίλοι εν μέρει επειδή έχουμε μοιρασθεί την κοινή ζωή για αιώνες
τον καιρό των Οθωμανών και εν μέρει επειδή υπάρχουν
πολλοί Τούρκοι που μετανάστευσαν από την Μακεδονία προς την Τουρκία, ενώ
υπάρχουν και Τούρκοι που ζουν στην Μακεδονία και έχουν ενσωματωθεί πλήρως..».
–
Επιπλέον να σημειώσουμε ότι στην Τουρκία υπάρχουν πολλές κοινότητες και φορείς
που έχουν αναγνωρισθεί και επιχορηγούνται από την Άγκυρα οι οποίοι αυτοχαρακτηρίζονται
ως "Μακεδόνες" και που ξεπερνούν τους 500.000 ανθρώπους.
Καταλαβαίνετε ότι αυτοί που ορέγονται να κάνουν μελλοντική κατάληψη στην
ελληνική Μακεδονία δεν είναι μόνο οι περίπου ένα εκατομμύριο βουλγαρόφωνοι
ψευτομακεδόνες των Σκοπίων και οι περίπου δυόμιση εκατομμύρια ψευτομακεδόνες
της διασποράς (ο ακριβής αριθμός τους δεν μας είναι απολύτως γνωστός), αλλά είναι και οι
περισσότεροι από 500.000 ψευτομακεδόνες της Τουρκίας. Ασφαλώς μαζί με όλους αυτούς
μπορούν να προστεθούν από τους Χαζάρους της Νέας Τάξης και νέοι
ψευτομακεδόνες – αν παραστεί η ανάγκη – μέσα από τον αμέτρητο κάδο των
ισλαμιστών εποικιστών που προέρχονται κυρίως από το Ιράκ, το Αφγανιστάν, την Συρία, την
Λιβύη, το Μαρόκο, την Σομαλία κτλ]
4. Με την «ΣτΠ» παρακάμπτεται και αδρανοποιείται η «Συμφωνία
του Βουκουρεστίου» του 1913 που έλυσε οριστικά τα ζητήματα συνόρων στα νότια
Βαλκάνια μετά τους αιματηρούς Βαλκανικούς πολέμους. Η παράκαμψη της «Συμφωνίας του Βουκουρεστίου» επιβεβαιώνεται και από το άρθρο
18 παρ. 3 της «ΣτΠ» όπου γίνεται ρητή αναφορά ότι θα πρέπει να εντοπιστούν οι
συμφωνίες που είχαν συναφθεί μεταξύ της Ελλάδας και της Ομοσπονδιακής
Δημοκρατίας της Γιουγκοσλαβίας και να εφαρμοστούν σήμερα με το κράτος της "Βόρειας
Μακεδονίας" (ΠΓΔΜ). Όπως καταλαβαίνουμε οι συμφωνίες αυτές με την πρώην Γιουγκοσλαβία είναι μεταγενέστερες από την Συνθήκη του Βουκουρεστίου, την οποία θέλουν να υποσκελίσουν.
5. Με την «ΣτΠ»
επιχειρείται η Κοσοβοποίηση της Μακεδονίας (και προσεχώς της Δ. Θράκης), είτε
με δηλητηριώδεις, ανυπόστατες και προδοτικές συμφωνίες, είτε με "βελούδινες" αποσχίσεις, είτε με βίαια επαναχάραξη των συνόρων της
περιοχής.
6. Ο κίνδυνος της ''Μεγάλης'' Αλβανίας δεν αποτρέπεται με
την ΣτΠ και γιατί είναι υπαρκτός ο άξονας αμφισβήτησης των διεθνών συνθηκών και
επαναχάραξης των συνόρων της περιοχής (άξονας
Τουρκίας-ΠΓΔΜ-Αλβανίας-Κοσόβου-Δ.Βοσνίας), αλλά και επειδή κανείς δεν μπορεί
να απορρίψει μια πιθανή μελλοντική διάσπαση της ΠΓΔΜ με ένωση τμήματος της όπου
υπερισχύει το αλβανικό στοιχείο, με το Κόσοβο και την Αλβανία.
Οι κυρίες αυτές που επιδεικνύουν τον χάρτη με την "Μεγάλη" Μακεδονία είναι μέλη της οικογένειας υψηλού αξιωματούχου της ΠΓΔΜ
3. Το έγκλημα της «Εσχάτης Προδοσίας» δεν παραγράφεται
Μετά από την θεωρητική ανάλυση που
κάναμε στο προηγούμενο κεφάλαιο σχετική με τα υποτιθέμενα κέρδη για την χώρα
και των σχεδόν βέβαιων απωλειών και ζημιών που θα προκύψουν από την «ΣτΠ»
κρίνουμε ότι αυτή είναι απαράδεκτη, ζημιογόνα και άκρως επικίνδυνη για τα
εθνικά μας συμφέροντα. Έρχεται δε και ενάντια στην θέληση της πλειοψηφίας των
Ελλήνων πολιτών η οποία έχει αποτυπωθεί μέσα από πολλά συλλαλητήρια, δηλώσεις
στα μέσα ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης καθώς και από δημοσκοπήσεις, ως εκ
τούτου κρίνεται ως μια προδοτική συμφωνία.
Εκ πρώτης όψεως ίσως δεν έχει τόσο σημασία αν αυτή η συμφωνία
υπογράφεται και προωθείται από την κυβέρνηση λόγο διεστραμμένων ιδεοληψιών ή επειδή
χρηματίστηκε ή εκβιάστηκε ή ακόμα και για λόγους βλακείας. Το γεγονός ότι θίγει
καίρια τα εθνικά μας κεκτημένα και δικαιώματα και θέτει σε κίνδυνο την εθνική
επικράτεια μας αρκεί για να οριστεί ως προδοτική, ενώ τα πολιτικά πρόσωπα που
τάσσονται υπέρ αυτής διαπράττουν το αέναο έγκλημα που ορίζεται ως «Εσχάτη
Προδοσία».
Άμεσα οπότε θα πρέπει να κινηθούν οι
αρμόδιοι λειτουργοί (Εισαγγελείς του Αρείου Πάγου), για να συλλάβουν καταρχήν
τους πρωτεργάτες αυτής της επαίσχυντης συμφωνίας, ενώ υποχρεούνται να συνεργαστούν
και να παράσχουν προστασία προς τους αρμόδιους εισαγγελείς όλα τα πολιτικά
κόμματα και οι ανώτεροι και ανώτατοι αξιωματικοί των βασικών λειτουργιών του
κράτους (όπως π.χ. η Ελληνική Αστυνομία και ο Ελληνικός Στρατός), αλλά και οι
Έλληνες πολίτες προκειμένου εφαρμοσθεί ο Νόμος.
Αν δεν κινηθεί άμεσα η διαδικασία
αποκατάστασης της έννομης τάξης και αποτροπής της «Εσχάτης Προδοσίας» που
συντελείται τότε με βάση το Άρθρο 120 του Συντάγματος επαφίεται στον
πατριωτισμό των Ελλήνων Πολιτών για την αποκατάσταση της Λαϊκής Κυριαρχίας και
την σωτηρία της πατρίδας, με κάθε μέσον και με κάθε τρόπο.
Και επειδή γνωρίζουμε ότι αυτά που
αναφέρουμε παραπάνω θα χαρακτηριστούν ως "λαϊκισμός" ή "εμφυλιοπολεμική" τακτική και ρητορική "μίσους" από τα διάφορα όργανα της «Κοινοβουλευτικής
Ολιγαρχίας», εμείς απλώς θα υπενθυμίσουμε ότι ήδη βρισκόμαστε σε πόλεμο που
τυπικά ξεκίνησε το 2010 και που δυστυχώς ως Έλληνες πολίτες μετράμε χιλιάδες
θύματα από αυτοκτονίες ή την υποβάθμιση του συστήματος υγείας, της δραματικής
μείωσης των εισοδημάτων, την ανεργία, την αθρόα και αναγκαστική μετανάστευση Ελλήνων,
τα χιλιάδες αγέννητα μωρά, την ανεπαρκή παροχή προστασίας και ασφάλειας προς τους πολίτες και υπηκόους της χώρας…
… όπως επίσης γνωρίζουμε ότι οι ξενόδουλοι
πολιτικοί ταγοί θα ξεστομίσουν εκ νέου τα γνωστά βαρύγδουπα, μα άνευ ουσίας
μεγάλα λόγια περί ανάγκης διαφύλαξης της δημοκρατίας, της ασφάλειας, της ανάπτυξης
αλλά και της εθνικής ενότητας… βεβαίως όλοι γνωρίζουμε για ποια "δημοκρατία", "ασφάλεια" και "ανάπτυξη" θα ομιλούν οι πραγματικοί λαϊκιστές (δημαγωγοί), αλλά θα
σταθούμε λίγο στην εθνική ενότητα. Είναι σαφές ότι εμείς δεν είμαστε κατά της προόδου,
της ασφάλειας και της δημοκρατίας, το αντίθετο μάλιστα αφού πρεσβεύουμε την αληθινή Δημοκρατία που βασίζεται σε αρχές
και αξίες της πρωτότυπης και γνήσιας που γεννήθηκε και πραγματώθηκε στην αρχαία Αθήνα, όπως δεν είμαστε επίσης
και κατά της εθνικής ενότητας. Επιθυμούμε την Εθνική Ενότητα με όλους τους εθνικοπατριώτες
και δημοκράτες Έλληνες - πέρα από "αριστερά" ή "δεξιά" πρόσημα - που έχουν κοινό όραμα και στόχο την απελευθέρωση της πατρίδας
και την επαναφορά της Δημοκρατίας.
Πως όμως θα μπορούσαμε να ταυτιστούμε
και να ομονοήσουμε με όλους αυτούς που ξεπούλησαν την πατρίδα μας και κατέστρεψαν
τον λαό μας; Πως θα μπορούσαν, ας πούμε, να συγχωρέσουν οι Σπαρτιάτες τον Εφιάλτη για την μεγάλη προδοσία του στις Θερμοπύλες ή να τηρήσουν στάση εθνικής ενότητας τα
παλικάρια του Κολοκοτρώνη απέναντι στους προσκυνημένους Κοτζαμπάσηδες της Τριπολιτσάς (Τρίπολη) ή μεταπολεμικά ο ελληνικός λαός απέναντι στους συνεργάτες των Ναζί και τους μαυραγορίτες
της κατοχής;
Όχι, δεν πρόκειται να υπάρξει καμία Εθνική
Ενότητα με τους δοσίλογους της μεταπολίτευσης, οι Έλληνες Πολίτες δεν έχουν
καμία απολύτως ταύτιση με τους δήμιούς τους, αυτούς της «Κοινοβουλευτικής
Ολιγαρχίας». Πλέον ένας στόχος υπάρχει για όλους τους αληθινούς Έλληνες, η οριστική
αποκαθήλωση της ψευτοδημοκρατίας και η τιμωρία των μνηστήρων της πατρίδας μας…
Τώρα κρίνονται όλοι και πρωτίστως αυτοί που ενώ έχουν το
αξίωμα για να παρέμβουν με στόχο την σωτηρία της χώρας και του ελληνικού λαού,
αντιθέτως συγκαλύπτουν και στηρίζουν το προδοτικό και σατανιστικό-νεοταξικό σύστημα
που επιδιώκει την γενοκτονία του…
… οι προσκυνημένοι του κερατά μας κήρυξαν πρώτοι τον πόλεμο…
Ναι, είμαστε σε πόλεμο… εσείς οι ξεπουλημένοι αλήτες τον
αρχίσατε… εμείς οι Έλληνες πολίτες θα τον τελειώσουμε!
«Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ»
Για τους Έλληνες στην Ψυχή, στην Νόηση και στην Παιδεία!
========================================
[Η <ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ> είναι ένα πανελλήνιο κίνημα και μια κοινή πλατφόρμα ακομμάτιστων και ανιδιοτελών Ελλήνων που έχει ως απώτερο στόχο να παραδώσει την εξουσία στον ελληνικό λαό μέσω διενέργειας Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης για την επανάκτηση της Δημοκρατίας.
Το γνήσια λαϊκό/πατριωτικό κίνημα «Α Δ» θα στέκεται δίπλα στους εργαζόμενους και στις οικογένειες τους, στις ελληνικές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για τον τόπο τους, καθώς και στο σύνολο του ελληνικού λαού, όμως θα αποτελεί ένα σταθερά αποφασισμένο και σκληρό μέτωπο απέναντι σε όλους αυτούς που εσκεμμένα ξεπουλούν την πατρίδα μας.
Θυμήσου ότι ως υπήκοος, καταναλωτής, τηλεθεατής, ψηφοφόρος, υπάλληλος, "ελεύθερος" (πολιορκημένος) επαγγελματίας... έχεις περιορισμένα δικαιώματα.
Ως Πολίτης όμως έχεις εκτεταμένο Λόγο, Αξιώσεις, Δικαιώματα και Αξιοπρέπεια που πηγάζουν και καλύπτονται από το Σύνταγμα και τον Νόμο.
Γιατί ο Πολίτης είναι το Κράτος, σε μια αληθινή Δημοκρατία !
Το κίνημα «Α Δ» ανήκει - εκ των Αξόνων του - στα ισότιμα μέλη του, όπως ανήκει σε όλους μας - εκ του Συντάγματος - και η πατρίδα μας.
Ήρθε η ώρα να την πάρουμε πίσω !!! ]
Επιπλέον πληροφορίες για το πανελλήνιο κίνημα ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μπορείτε να βρείτε στην σελίδα United Greek Nation στο Facebook και στις ομάδες ΕΝΩΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ, στο Facebook και στο Google.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ιστοσελίδα μας δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο, ωστόσο δεν υιοθετούμε απαραιτήτως τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με βαρύτατες ύβρεις (προς πάσα κατεύθυνση), θα διαγράφονται.